Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Avicii maakt ook wel goed gebruik van de commercie :P
Vind dat ie wel leuk draait. Een maat van me was vorig jaar bij Emporium maar vond er helemaal niks aan. Hij stond ook op Dance Valley vorig jaar, als ik me niet vergis


Tijdens Energy vorig jaar ook wel genieten geblazen met Avicii.
Bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga hier puur en alleen heen voor de Qult Area. :loving:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

morgen toch maar ff kaartjes halen

en dan voornamelijk naar de main :P
Bericht Geplaatst op 24 jul 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
morgen toch maar ff kaartjes halen

en dan voornamelijk naar de main :P


Deze man weet :$ Ik ben ook bijna zeker aanwezig :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 jul 2012 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaartjes zijn binne :yay:
Bericht Geplaatst op 25 jul 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik mensen mee krijg wil ik hier ook heen! Zieke line up

Calvin Harris
Tommy Trash
Gregori Klosman
Porter Robinson
Zedd
A-Trak
Guerilla Speakerz
Henzel & Disco Nova
enz

:worship:
Bericht Geplaatst op 10 aug 2012 01:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbup:
Bericht Geplaatst op 12 aug 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hier enorm zin in, meer dan in Decibel festival! Lekker hele dag housen enzow...

Avicii, Hardwell & Yellow Claw zijn sowieso must-sees :D
Bericht Geplaatst op 13 aug 2012 11:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik heb hier enorm zin in, meer dan in Decibel festival! Lekker hele dag housen enzow...

Avicii, Hardwell & Yellow Claw zijn sowieso must-sees :D

Ik heb Yellow Claw ook gezien op vakantie, dat stelde echt helemaal niks voor.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2012 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend een vriend van me omgepraat om hier mee naar toe te gaan, dus net maar een kaartje gekocht. :yay:
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1100 - 1200 Lee Mac
1200 - 1300 Code Black
1300 - 1415 Zany
1415 - 1545 Max Enforcer
1545 - 1715 Headhunterz
1715 - 1745 Psyko Punkz LIVE
1745 - 1915 Zatox
1915 - 2045 Wildstylez
2045 - 2145 Adaro
2145 - 2300 Endymion
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1100 - 1200 Lee Mac
1200 - 1300 Code Black
1300 - 1415 Zany
1415 - 1545 Max Enforcer
1545 - 1715 Headhunterz
1715 - 1745 Psyko Punkz LIVE
1745 - 1915 Zatox
1915 - 2045 Wildstylez
2045 - 2145 Adaro
2145 - 2300 Endymion
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde, Adaro willen zien, maar staat dan tegelijk met Fedde Le Grand. No go dus.
Dan maar Code Black of Zany.
Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

Heb er zin in :) zie wel waar ik ga kijken, heb vrienden die hardstyle willen en vrienden die naar de house enzo willen dus beetje random waar ik ben
Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Zonde, Adaro willen zien, maar staat dan tegelijk met Fedde Le Grand. No go dus.
Dan maar Code Black of Zany.


Ik zou gewoon voor Adaro gaan. Die muziek die Fedde Le Grand draait hoor je elk weekend
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Khadber schreef:
Zonde, Adaro willen zien, maar staat dan tegelijk met Fedde Le Grand. No go dus.
Dan maar Code Black of Zany.


Ik zou gewoon voor Adaro gaan. Die muziek die Fedde Le Grand draait hoor je elk weekend

Was je vorig jaar bij zijn set? Die was in ieder geval echt heel erg sterk. Heerlijke set. Plus het mixwerk van die man is echt heel fijn.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 09:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Van Adaro ook. ;)
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uitverkocht!
Bron:
http://www.betribes.com/articles/mysteryland-2012-uitverkocht
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een walgelijke timetable

hardwell tegelijk met dillon francis......

zedd en porter robinson tegelijk met avicii :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:53 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand nog belang bij een kaart voor Mysteryland? Maat van mij kan helaas niet wegens een gebroken pols.. PM anders maar ff, prijs komen we wel uit! ;)
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Basshunterzz schreef:
Khadber schreef:
Zonde, Adaro willen zien, maar staat dan tegelijk met Fedde Le Grand. No go dus.
Dan maar Code Black of Zany.


Ik zou gewoon voor Adaro gaan. Die muziek die Fedde Le Grand draait hoor je elk weekend

Was je vorig jaar bij zijn set? Die was in ieder geval echt heel erg sterk. Heerlijke set. Plus het mixwerk van die man is echt heel fijn.


Ik niet, maar vrienden van mij hebben hem in Portugal gezien, en 1 is zelf DJ en die zegt dat hij teveel Mainstream draait. Hij viel zelfs qua mixwerk wat tegen
Bericht Geplaatst op 22 aug 2012 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thunderdome is ook aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie gaan er allemaal van Hardtraxx?

Dit is mijn beoogde timetable.

11.00 - 12.00 Sandro Silva [BIG TOP MAIN STAGE]
12.00 - 13.00 Deniz Koyu [BIG TOP MAIN STAGE]
13.00 - 14.15 Zany [Q-DANCE]
14.30 - 15.30 Hardwell/Dillon Francis [BIG TOP MAIN STAGE / DIRTY DUTCH]
15.45 - 17.15 Headhunterz [Q-DANCE]
17.15 - 18.00 Zedd/Avicii [DIRTY DUTCH / BIG TOP MAIN STAGE]
18.00 - 19.15 Porter Robinson [DIRTY DUTCH]
19.15 - 20.45 Wildstylez [Q-DANCE]
20.45 - 21.45 Adaro [Q-DANCE]
21.45 - 23.00 Endymion [Q-DANCE]
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
Thunderdome is ook aanwezig :)



75% Dream Team
Bass-D
Kasparov
N!CK
Ophidian
Red Faction
Terminal
The Viper
Vavaculo
MC: Da Mouth of Madness
MC: Justice


:D
Bericht Geplaatst op 23 aug 2012 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian :love:

weet iemand de timetable?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten