Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 11:02 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Line-up:
Afbeelding
Afbeelding

Tijd: 11.00 - 23.00
Leeftijd: 18+
Tickets: http://tickets.mysteryland.nl/
Bron: Mysteryland FaceBook / Website
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 11:43 

Hardtraxx Veteran

Benieuwd naat Ten Walls Live :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 20:15 

Hardtraxxer

Mysteryland 2015 (29-08-2015 t'm 30-08-2015, Voormalig Floriadeterrein Hoofddorp)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 20:20 

Hardtraxxer

Martin Garrix
Alesso
Nicky Romero
Steve Angello
Chris Liebing (Official)

Dave Clarke
Joris Voorn
Knife Party
Oliver Heldens
Dillon Francis
Wildstylez
Frontliner
Jeff Mills
Porter Robinson (LIVE)!!!
NERO
Maya Jane Coles
The Martinez Brothers
Pan-Pot
Netsky
DJ Jazzy Jeff
DVBBS
Dubfire
Hercules and Love Affair
Ben Sims
Noisecontrollers
Tiga & DJ Hell
Ten Walls (LIVE)
Psyko Punkz
Luke Slater (OFFICIAL) (LIVE)
Firebeatz
Mightyfools
Ummet Ozcan
The Flexican & Sef
Etikette
Whalley Range All Stars (WRAS)

100% aanwezig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 22:45 

Hardtraxx Veteran

Weekend. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 11:18 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
oeps! toch wel naar huis...
Op zondag kan je helaas niet meer blijven slapen op de Holy Ground Camping. Dit is zo omdat we dit jaar aan bewoners van de gemeente Haarlemmermeer moeten laten zien dat we ons netjes kunnen gedragen. Als we op zondag weggaan veroorzaken we zo min mogelijk schade aan omwonenden en natuur. De Holy Ground Camping sluit dan ook direct nadat het festival is afgelopen. Als je geen auto hebt om je spullen in op te bergen, zorgen wij voor een plek om je spullen te stallen. Je hoeft je tent dus niet in het donker af te breken.

Wel een groot nadeel hoor, dat je van zondag op maandag niet kan blijven. Al heb je geen auto en hje kan je spullen niet kwijt, dan is dat wel een probleem hoor. Ik zou me spullen niet aan zo'n organisatie vertrouwen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 16:21 

Hardtraxx Veteran

line up is best dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 16:34 

Donateur

Lekker verantwoord ook, iedereen lekker onder invloed (en met een paar uur slaap) de weg op. Paar van die weekends meegemaakt en relatief de meeste slaap wordt nog van zondag op maandag gepakt. Bovendien is de grens vrijdag bij het gros natuurlijk al zoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 16:51 

haha die prijzen, 3 duizend euro :oh: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 17:11 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:

Lees is beter :lol: 349 pp is dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 17:13 

Hardtraxx Veteran

Dan nog, 349 euro is absurd veel geld voor een weekendje. Helemaal als je van zondag op maandag al niet meer kunt blijven slapen blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 17:22 

Hardtraxx Veteran

Ja dat is inderdaad lachwekkend gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 17:36 

Hardtraxx Veteran

Een weekend ticket is 119 euro. Dus als je een campingticket wilt ben je dus op zijn goedkoopst 30 euro meer kwijt, valt op zich wel mee. Echter moet je dan ook nog ontbijten en dergelijke, dus dat gaat allemaal flink aan de prijs zitten.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 18:28 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Een weekend ticket is 119 euro. Dus als je een campingticket wilt ben je dus op zijn goedkoopst 30 euro meer kwijt, valt op zich wel mee. Echter moet je dan ook nog ontbijten en dergelijke, dus dat gaat allemaal flink aan de prijs zitten.

Zou jij € 144,50 betalen om 2x te overnachten en 2 festivaldagen te hebben, waarna je op zondag ook nog meteen naar huis moet en dus rekening moet houden met de rust die je pakt en wat je allemaal drinkt? Je moet je dan zo erg gaan inhouden lijkt mij..
De zondag als festivaldag is in mijn ogen gewoon waardeloos als je daarna nog verantwoord helemaal naar huis wil kunnen rijden.

Op een Defqon ben je al een heel stuk goedkoper uit, en dan heb je nog een extra overnachting, waardoor je op zondag gewoon nog flink kunt genieten van het festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 18:31 

Hardtraxx Veteran

Ik neem aan dat het echt niet anders kon, anders hadden ze het waarschijnlijk anders aangepakt. Mijn ouders wonen in de buurt daar, dus ik heb er in ieder geval geen last van.

edit: je kunt op vrijdag aankomen, dus misschien is er wel iets van een pre-party? Geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 18:31 

Hardtraxx Veteran

Daarom moet je ook gewoon met de bus
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 18:53 

Donateur

Ik ben 1x Mysteryland geweest dus misschien zit ik ernaast, maar; op dit (soort) festival(s) heb je 3/4 grote stijlen en een aantal subs. Dat trekt dus laten we bijvoorbeeld zeggen House, Techno & Hard(-) aan. Toen ik op Mysteryland liep vond ik het één grote bij elkaar geraapte bende. Als je vooraan bij de Q stond was er misschien wat sfeer, maar achterin stond het publiek lekker te hangen of liepen continu mensen van andere stages langs.

Hoe gaat dat op een Mysteryland camping staat dan? Dan is het toch mogelijk dat hardcore johnny naast geert-jan van de techno staat? Gezellige boel gaat dat worden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 19:17 

Paultheone schreef:
sandervanbruggen schreef:

Lees is beter :lol: 349 pp is dat

Haha dat heb ik toch ook wel gelezen xd
Maar gaat toch helemaal nergens die prijzen?! 349 euro plus al het eten drinken enz. en dan nog alle aankopen vooraf aan het festival. Dan ben je zo €550 kwijt. Het is maar net wat je er voor over hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 19:21 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Lekker verantwoord ook, iedereen lekker onder invloed (en met een paar uur slaap) de weg op. Paar van die weekends meegemaakt en relatief de meeste slaap wordt nog van zondag op maandag gepakt. Bovendien is de grens vrijdag bij het gros natuurlijk al zoek.

en het is wel verantwoord om mensen na een dag van 12 uur (of nog langer als bvb een q-base) te laten rijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 19:21 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:

en het is wel verantwoord om mensen na een dag van 12 uur (of nog langer als bvb een q-base) te laten rijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:07 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dan is het toch mogelijk dat hardcore johnny naast geert-jan van de techno staat? Gezellige boel gaat dat worden. :lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:17 

Donateur

Miwer schreef:

Nope! Maar dit is het Mysteryland topic dus je mag hier alleen over Mysteryland praten. Voor Q-Base komt t.z.t. nog een eigen topic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:22 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Miwer schreef:

Nope! Maar dit is het Mysteryland topic dus je mag hier alleen over Mysteryland praten. Voor Q-Base komt t.z.t. nog een eigen topic!

Ja ik gaf dat gewoon als voorbeeld. Wat ik bedoel is na een dag of na 2 dagen feesten het net zo onverantwoord is om mensen meteen er na te laten rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:26 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
TiMOTHYb schreef:

Met een dagkaart doen veel man dat in principe ook, kwestie van rustig aan doen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:29 

Donateur

Joh ik weet 't allemaal niet. Ik zeg nergens dat QB wel verantwoord is, al heb ik het idee dat daar meer mensen in een huisje naast gaan zitten / de bus pakken. 't lijkt mij gewoon niet te doen om vrijdag te arriveren 2 dagen te knallen, en zondag naar huis te moeten rijden.

Ik vind 1 dag (event w/e) wel iets anders dan vr t/m zo en dan naar huis en de mazzel. Zo gaat dat in de praktijk ook anders. Dat weet jij ook wel lijkt mij.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten