Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat: Mysteryland 2012
Wanneer: 25 augustus 2012
Waar: Voormalig Floriadeterrein in Hoofddorp
Tijd: 11.00 uur tot 23.00 uur
Tickets: 75 euro ex. fee. SMS 'Mysteryland' naar 7788 voor een code om presale tickets aan te schaffen!

Line-up:

THE BIG TOP (mainstage):
Avicii
Fedde Le Grand
Martin Solveig
Hardwell
Dimitri Vegas and Like Mike
Deniz Koyu
And more to be confirmed….­ so watch this space!­

MONADE
Loco Dice
Simian Mobile Disco
Cajmere
Aeroplane
Reboot
Eats Everything
Daniel Sanchez
Mysteryland opening with Olivier Weiter
Lex Empress

DIRTY DUTCH
Chuckie
Cassius
Porter Robinson
Switch vs Betatraxx
Zedd
Dillon Francis
Gregori Klosman
Glowinthedark
Mitchell Niemeyer
MC Roga

A-TRAK PRESENTS FOOL'S GOLD CLUBHOUSE
A-Trak
Tiga
Fake Blood
Riton
Nobody Beats the Drum
Rogerseventytwo
NT89

VISIONQUEST
Seth Troxler
Ryan Crosson
Subb-an
Boris Werner
Laura Jones
Dinky
William Kouam Djoko

BACKxBACK (Nachtlab meets Red Bull)
Dennis Ferrer &­ Lilith
Michael Mayer &­ Mike Ravelli
Surgeon &­ Anton Pieete
Hernan Cattaneo &­ Eelke Kleijn
Bas Amro &­ Benny Rodrigues

ELECTRIC DELUXE PRESENTS
Speedy J
Jeff Mills
Len Faki
ROD
Perc
Xhin
Scott Pagano visuals

GZG
Karotte
Monika Kruse
De Man Zonder Schaduw
Juan Sanchez
Tim Green
Moritz

OI!­ vs VAGE GASTEN
Goldie
Trolley Snatcha
Zombie Nation live
Henzel &­ Disco Nova
Gomes
Attaque
Full Crate

Q-DANCE
Headhunterz
Zatox
Wildstylez
Psyko Punkz LIVE
Eydymion
Zany
Max Enforcer
Adaro
Code Black
Lee Mac
MC Ruffian


SFFRMKRS avec LEYP!­
Ms Dynamite
Zed Bias
Kleine Viezerik
Kalibwoy
Guerilla Speakerz
Waxfiend
Cream
Phalerieau
Carita la Nina
Fanny West
Snelle Jelle
Jane Doe
Lee Millah
Akwasi
MC Tjek
Alainde Lon

TIK TAK
The Partysquad
The Flexican
Real el Canario ft.­ Kubik
Yellow Claw
Sem Vox
Jaziah
Kennth G
Martin Garrix
Abatract
Youri Alexander
Mr.­ Simpson
MC VI
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:35 
 

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mysteryland.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op een betere line up bij de Q-dance dit jaar, dan aanwezig :thumbup: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Niks aan, niet aanwezig of er moet opeens een megaverandering plaatsvinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laten we hopen dat de line weer voor de kaartverkoop bekend is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou laat het speculeren maar beginnen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nou laat het speculeren maar beginnen. :/


Wasted Penguinz ft. X-Zibit ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Niks aan, niet aanwezig of er moet opeens een megaverandering plaatsvinden.

Hier ben ik het volledig met je eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar een megafeest gehad, dus denk ik wel weer aanwezig. Fedde Le Grand :worship:! Bazenset!
Sebastian Ingrosso ook erg vet, verder ook genoten van Slim Shore en de Noisecontrollers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik moet en zal er ooit nog eens een keer heen gaan, en dan ook niet voor hardstyle. Sinds ik me meer ben gaan verdiepen in genres als trance, elektro, progressive house etc. wil ik hier toch best graag heen. Het enige probleem is echter altijd dat dit festival gruwelijk duur is en deze valt tussen 2 feesten die ik voor geen geld in de wereld wil missen: Decibel en Q-base...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik moet en zal er ooit nog eens een keer heen gaan, en dan ook niet voor hardstyle. Sinds ik me meer ben gaan verdiepen in genres als trance, elektro, progressive house etc. wil ik hier toch best graag heen. Het enige probleem is echter altijd dat dit festival gruwelijk duur is en deze valt tussen 2 feesten die ik voor geen geld in de wereld wil missen: Decibel en Q-base...


Dat heb ik ook maar maatjes zijn nu 2 jaar achter elkaar gegaan maar laten dit feest voortaan schieten ivm de drukte. Van de prijs zullen we dit jaar wel achterover vallen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:28 
 

Nee niet aanwezig, te veel geld voor die 1e Q-Dance stage. Waar ik alleen maar zal blijven aangezien house enzo mij niet intreseert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij, heb ik ergens gelezen dat Mysteryland misschien 3 dagen zou gaan duren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Volgens mij, heb ik ergens gelezen dat Mysteryland misschien 3 dagen zou gaan duren?

In Chili ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
jRn schreef:
Volgens mij, heb ik ergens gelezen dat Mysteryland misschien 3 dagen zou gaan duren?

In Chili ja

Nee nee, niet in Chili.

Citaat:
OOFDDORP - De organisator van het jaarlijkse dancefestival Mystery Land, ID&T, heeft bij de gemeente een verzoek ingediend om het evenement meer dagen te laten duren. Dat stelt het college van B en W in antwoorden op schriftelijke vragen van Sociaal Rechts Haarlemmermeer (SRH).

Als reden voor haar verzoek zegt ID&T dat de markt voor festivals en evenementen op dit moment zeer snel verandert. Om bezoekers te blijven trekken moet daarom ook Mystery Land zichzelf vernieuwen en kwalitatief worden verbeterd. ID&T ziet in dat verband veel in een meerdaags festival in Haarlemmermeer. De gemeente zegt niet meteen ja tegen het verzoek van de organisator. Het college zegt pas een besluit te willen nemen na overleg met de politie, brandweer en hulpdiensten. Er moet dan een afweging worden gemaakt in hoeverre een meerdaags festival wenselijk en haalbaar is.

Een meerdaags Mystery Land werd kort geleden al aangekaart door SRH-raadslid Rinus Beusenberg tijdens een discussie over het evenementenbeleid. Beusenberg vond dat het verzoek van ID&T moest worden gehonoreerd, maar de rest van de gemeenteraad was niet direct enthousiast.

In de antwoorden stelt het college het met Beusenberg eens te zijn dat ID&T ‘er alles aan doet om zo’n goed mogelijk evenement neer te zetten’ en ‘daarmee een prettige en professionele samenwerkingspartner is’. Mystery Land geeft invulling aan de citymarketing van Haarlemmermeer, aldus het college.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik moet en zal er ooit nog eens een keer heen gaan, en dan ook niet voor hardstyle. Sinds ik me meer ben gaan verdiepen in genres als trance, elektro, progressive house etc. wil ik hier toch best graag heen. Het enige probleem is echter altijd dat dit festival gruwelijk duur is en deze valt tussen 2 feesten die ik voor geen geld in de wereld wil missen: Decibel en Q-base...

Kan je beter naar ASOT of Energy gaan, heb dit jaar echt een heel leuk feest aan het laatste gehad. Had vrij weinig met trance (in de hoofdzaal niet) te maken, maar daarom hebben ze de naam ook veranderd. Het laatste uurtje Sander van Doorn moet je maar eens kijken op youtube, echt geweldig.

Is alleen natuurlijk wel indoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het nadeel van zo'n feest is dan weer, als je er toch niks aan blijkt te vinden staat er niet zo'n ene q-dance podium zodat je toch niet al je geld aan niks uitgegeven hebt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://mysteryland.com/2011/nieuws/fest ... -voor-2012

Citaat:
Ondanks dat het nog zes lange, zonnige maanden duurt voordat ID&T met Mysteryland’s 19e editie de zomer afsluit op zaterdag 25 augustus, hierbij een eerste update!

We doen onze naam eer aan en de opzet voor de komende editie wordt dan ook redelijk omgegooid; sommige vertrouwde stages op andere plekken, bestaande gebieden anders ingericht en er worden wat nieuwe eilandjes, bos en paden toegevoegd. Mocht je het willen, dan kan je zelfs nuchter nu ook weer de weg kwijt raken! Naast de bekende partners zoals Dirty Dutch, Q-Dance en GZG hebben we er ook een aantal nieuwe muzikale partijen erbij.

De laatste jaren heeft de festivalzomer niet veel geluk gehad met het weer.
En omdat er nog steeds geen lekker weer besteld kan worden, gaan wij Mysteryland volledig 'bad weather proof' maken. Zoals meer overdekte dance areas, houten vloeren bij de open air areas en we zorgen dat het overal altijd lekker doorloopt. Op het gebied van kwaliteit, beleving en ‘feestcomfort’ zet Mysteryland 2012 dus hoog in.

Mysteryland verkoopt elk jaar steevast uit en
daarom willen wij dit jaar iedereen gelijke kansen geven om aanwezig te zijn. Alle kaartjes voor Mysteryland gaan op één datum in de verkoop. Markeer dus allemaal zaterdag 28 april in je agenda. Let op: Er vindt dit jaar dus geen voorinschrijving plaats.

In de aanloop van de start kaartverkoop maken we het volledige programma bekend. Houdt Mysteryland.com, Facebook en Twitter in de gaten!

Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is a Mystery

Ps. Afgelopen december is de eerste editie van Mysteryland Chili geweest, we hebben daar veel inspiratie opgedaan voor 2012! Nieuwsgierig? Check dan hier de aftermovie!

Mysteryland
25 augustus 2012
Floriade, Haarlemmermeer
Mysteryland.com


Twijfel. Vorig jaar vond ik erg leuk, maar erg duur. Supersets gehoord van Fedde Le Grand, Sebastian Ingrosso en Slim Shore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
MYSTERYLAND 10.000 HOURS 

Mysteryland draagt dit jaar bij aan 10.000 HOURS. Het doel is simpel: samen in zo kort mogelijke tijd 10.000 HOURS vrijwilligerswerk doen. Ieder jaar mogen we feesten op een prachtig stuk natuur in de voormalige Floriade in Haarlemmermeer, en uit waardering doen wij met jullie graag iets terug.

Vorig jaar is er tijdens de eerste Mysteryland vrijwilligersdag ruim 1600 HOURS vrijwilligerswerk gedaan. En dit jaar dragen we graag weer ons steentje bij. Dus zet 21 juli alvast in je agenda als je deze leuke dag met ons wilt meemaken.

Omdat het mooiste festivalterrein op aarde ons aan het hart gaat willen wij met jullie iets terug geven. Onder begeleiding van Landschap Noord Holland gaan wij bomen planten, snoeien en opruimen in de buurt van het festivalterrein. Daarnaast kan de zorgboerderij dit jaar ook weer een opknapbeurt gebruiken.

Natuurlijk kan je wat terugverwachten voor deze goede daad. De dag staat geheel in het teken van de Mysteryland en daar kunnen de Mysteryland dj’s natuurlijk niet bij ontbreken. De vrijwilligersdag geeft je al een beetje een voorproefje van het festival dat plaats vindt op zaterdag 25 augustus 2012. Daarnaast krijg je als bedankje een ticket voor Mysteryland Festival.

Er is een ochtend én een middag ploeg, waarvan de tijden later bekend worden gemaakt. Inschrijven kan via deze link, lees voordat je je inschrijft het kopje ‘hoe werkt het?’ goed door. Meld je aan op Facebook en of Twitter, want in de loop naar 10.000 HOURS worden er veel leuke acties gehouden.

Heb je verder nog vragen hebben stuur dan een mail naar [email protected] . En check natuurlijk ook deze site van wat er nog meer gebeurd om de 10.000 HOURS te behalen.

HOE WERKT HET
Meedoen aan de Mysteryland vrijwilligersdag? Geef je op via onderstaand formulier. Let op: inschrijven betekent niet direct dat je erbij bent; voorgaande edities kregen we veel meer aanmeldingen dan we plekken hebben. Voor 28 mei krijg je te horen of je ingeloot bent!

TIP voor vroege vogels
Heb je het niet zo op lotingen en wil je zeker zijn van deelname aan de vrijwilligersdag? Zorg dan dat je vóór 22 mei al vijf uur vrijwilligerswerk gedaan hebt bij een aangesloten organisatie te vinden op de vacaturebank. Je naam staat dan gegarandeerd op de Mysteryland vrijwilligersdag gastenlijst!



Voor mensen die graag naar Mysteryland willen maar het te duur vinden.. ;)
Zelfde actie als is opgestart voor Defqon.1 dit jaar dus.
Voor mij is dit wel een optie om daarvoor in te schrijven en gratis naar Mysteryland te kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote optie om mee te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kutzooi dan ga ik op vakantie, anders was ik gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kutzooi dan ga ik op vakantie, anders was ik gegaan.

Dominator is 21 juli, dat heeft toch wel voorrang op werken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me met een paar vrienden ingeschreven voor de middaggroep. Hopen dat ik ingeloot wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Niks aan, niet aanwezig of er moet opeens een megaverandering plaatsvinden.
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten