jij zou 75 euro betalen dus alleen voor avicii?wrote:Oké. Ik moet hierheen.
Één naam, 6 letters:
AVICII![]()
![]()
![]()
![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Als ik niet naar tomorrowland zou gaan, had ik het ook gedaanwrote:jij zou 75 euro betalen dus alleen voor avicii?wrote:Oké. Ik moet hierheen.
Één naam, 6 letters:
AVICII![]()
![]()
![]()
![]()
spambot, kut pc
Last edited by teupie on , edited 1 time in total.
spambot
spambot
Ben benieuwd of Avicii met z'n privejet komt. Want die datum moet hij ook in Liverpool draaien op Creamfields. 
Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?
Ikkuh!wrote:Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?
Als iemand nog een slaap plek nodig heeft !?
er zit hier ergens een stayokay
er zit hier ergens een stayokay
en dan vinden mensen mij gek dat ik 57 euro betaal voor skrillex :')
Wij gaan lekker danseng op Avicii <3.wrote:Ikkuh!wrote:Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?
Skrillex is dan ook bagger... En buiten dat... Er is op Mysteryland nog veel meer te beleven...wrote:en dan vinden mensen mij gek dat ik 57 euro betaal voor skrillex :')
[quote="Jeff3rd"
Skrillex is dan ook bagger... En buiten dat... Er is op Mysteryland nog veel meer te beleven...[/quote]
JIJ vind het bagger
IK vind het leuk
en mij reactie was op dawasiknie die 80 euries alleen voor avicii neer zou leggen
avicii vind ik ook vet maar om 80 euro neer te leggen voor een dj die een uurtje draait....waar je waarschijnlijk in een tent staat waar je platgedrukt word..mij niet gezien
Skrillex is dan ook bagger... En buiten dat... Er is op Mysteryland nog veel meer te beleven...[/quote]
JIJ vind het bagger
IK vind het leuk
en mij reactie was op dawasiknie die 80 euries alleen voor avicii neer zou leggen
avicii vind ik ook vet maar om 80 euro neer te leggen voor een dj die een uurtje draait....waar je waarschijnlijk in een tent staat waar je platgedrukt word..mij niet gezien
Iets met defqon en teveel geld, en nooit betalen voor zo'n festivalwrote:Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?
Jongen, Defqon is een veel te groot en duur feest man.wrote:Iets met defqon en teveel geld, en nooit betalen voor zo'n festivalwrote:Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?.
Tja, maar zie jij Avicii op Defqon staan? Ik niet! Als Avicii ergens hier in Nederland draait, is dat sowieso op een festival waar je 65+ euro voor betaald. Die gozer kost inmiddels meer voor een uurtje dan de hele hardstyle line-up bij elkaar voor de hele dag!wrote:Jongen, Defqon is een veel te groot en duur feest man.wrote:Iets met defqon en teveel geld, en nooit betalen voor zo'n festivalwrote:Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?.
wrote:Iets met defqon en teveel geld, en nooit betalen voor zo'n festivalwrote:Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?.
Avicii is een naam apart, en dat heb ik nog nooit meegemaakt
tjaa als je dubstep luistert is skrillex ook een naam apart en dat heb ik ook nog nooit meegemaakt.wrote:wrote:Iets met defqon en teveel geld, en nooit betalen voor zo'n festivalwrote:Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?.
Avicii is een naam apart, en dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Avichii is wel een baas!
Maar denk niet aanwezig .. Lichte twijfel maar wordt hem niet denk ik
Jawel, houseng met Jeffurd, Juultje en mij! Wie wil dat nou niet?!wrote:Avichii is wel een baas!
wrote:
tjaa als je dubstep luistert is skrillex ook een naam apart en dat heb ik ook nog nooit meegemaakt.