Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Oké. Ik moet hierheen.

Één naam, 6 letters:

AVICII :love: :drool: :worship: :loving: :yay:


jij zou 75 euro betalen dus alleen voor avicii? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja :)


ieder z'n ding :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
dawasiknie schreef:
Oké. Ik moet hierheen.

Één naam, 6 letters:

AVICII :love: :drool: :worship: :loving: :yay:


jij zou 75 euro betalen dus alleen voor avicii? xd


Als ik niet naar tomorrowland zou gaan, had ik het ook gedaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

spambot, kut pc
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

spambot
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

spambot
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wooooow, kwartet-post :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of Avicii met z'n privejet komt. Want die datum moet hij ook in Liverpool draaien op Creamfields. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?

Ikkuh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand nog een slaap plek nodig heeft !?












er zit hier ergens een stayokay
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en dan vinden mensen mij gek dat ik 57 euro betaal voor skrillex :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?

Ikkuh!


Wij gaan lekker danseng op Avicii <3.

AniThing schreef:
en dan vinden mensen mij gek dat ik 57 euro betaal voor skrillex :')


Skrillex is dan ook bagger... En buiten dat... Er is op Mysteryland nog veel meer te beleven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[quote="Jeff3rd"

Skrillex is dan ook bagger... En buiten dat... Er is op Mysteryland nog veel meer te beleven...[/quote]


JIJ vind het bagger

IK vind het leuk

en mij reactie was op dawasiknie die 80 euries alleen voor avicii neer zou leggen

avicii vind ik ook vet maar om 80 euro neer te leggen voor een dj die een uurtje draait....waar je waarschijnlijk in een tent staat waar je platgedrukt word..mij niet gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?


Iets met defqon en teveel geld, en nooit betalen voor zo'n festival :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Jeff3rd schreef:
Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?


Iets met defqon en teveel geld, en nooit betalen voor zo'n festival :lol: .

Jongen, Defqon is een veel te groot en duur feest man.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ruubiie schreef:
Jeff3rd schreef:
Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?


Iets met defqon en teveel geld, en nooit betalen voor zo'n festival :lol: .

Jongen, Defqon is een veel te groot en duur feest man.

:P

Tja, maar zie jij Avicii op Defqon staan? Ik niet! Als Avicii ergens hier in Nederland draait, is dat sowieso op een festival waar je 65+ euro voor betaald. Die gozer kost inmiddels meer voor een uurtje dan de hele hardstyle line-up bij elkaar voor de hele dag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Jeff3rd schreef:
Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?


Iets met defqon en teveel geld, en nooit betalen voor zo'n festival :lol: .



Avicii is een naam apart, en dat heb ik nog nooit meegemaakt ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ruubiie schreef:
Jeff3rd schreef:
Fuck.. Avicii... hier moet ik bij zijn.. Fuck it.. Dan maar 80eu apart houden.. Who's with me?


Iets met defqon en teveel geld, en nooit betalen voor zo'n festival :lol: .



Avicii is een naam apart, en dat heb ik nog nooit meegemaakt ;).


tjaa als je dubstep luistert is skrillex ook een naam apart en dat heb ik ook nog nooit meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Avichii is wel een baas!
Maar denk niet aanwezig .. Lichte twijfel maar wordt hem niet denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Avichii is wel een baas!
Maar denk niet aanwezig .. Lichte twijfel maar wordt hem niet denk ik

Jawel, houseng met Jeffurd, Juultje en mij! Wie wil dat nou niet?! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AniThing schreef:

tjaa als je dubstep luistert is skrillex ook een naam apart en dat heb ik ook nog nooit meegemaakt.



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Realtom schreef:
Avichii is wel een baas!
Maar denk niet aanwezig .. Lichte twijfel maar wordt hem niet denk ik

Jawel, houseng met Jeffurd, Juultje en mij! Wie wil dat nou niet?! :D


:yay:

Moet er toch nog ff hard over na denken :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten