Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik heb me met een paar vrienden ingeschreven voor de middaggroep. Hopen dat ik ingeloot wordt.


Erg goed initiatief, en volgens mij ook erg gezellig! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 12:17 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar bijna verzopen op Mysteryland en de hele organisatie deed er ook echt geen hol aan. Daarnaast heb ik geen zin meer om 75 euro te betalen voor zo'n matig feest/concept.

Pak wel wat kleinere feesten ;)
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:25 
 
Hardtraxxer

Aanwezig :thumbup:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zo'n code via Vodafone voor pre-sale. Toch maar even twijfelen of ik dit jaar een keertje ga. :D
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance line up zal wel weer niet m'n ding worden, en vind het veel geld dus die week erna lekker naar Q-base/ GZ :)
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend slechte trailer voor zo'n groot en vooraanstaand festival.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aanwazig voor eerste keer met mijn vriendin! Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan
aangezien zei hardstyle niet zo heel veel aan vind en ik alleen maar mn energie daar in kwijt kan
op een paar house nummers nu dan.

sws afgesproken dat we daar afsluiten hehe, of is de mainstage daar leuker voor?
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 08:25 
 

ik kan presale tickets halen, iemand interesse?
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik dacht laatst te lezen dat heel mysteryland op de schop ging met een hele nieuwe opbouw

meer area's
meer stijlen
stages die van plek gaan veranderen
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
ik dacht laatst te lezen dat heel mysteryland op de schop ging met een hele nieuwe opbouw

meer area's
meer stijlen
stages die van plek gaan veranderen


Zolang Q maar op dezelfde plek blijft.
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnen een korte tijd heeft Zatox veel hits op zijn naam staan en heeft hij zich gevestigd binnen de Harstyle-scene . Nu is hij een van de meest vooruitstrevende artiesten binnen de hard-dance scene. Als pionier van de raw-hardstyle brengt hij elk feest naar een nieuw level.

Tuurlijk joh :lol:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ga ik sowieso niet heen. Veel te veel geld voor wat je ervoor terug krijgt :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 11:43 
 
Hardtraxxer

Line up:

HEADHUNTERZ
ZATOX
WILDSTYLEZ
PSYKO PUNKZ LIVE
ENDYMION
ZANY
MAX ENFORCER
ADARO
CODE BLACK
LEE MAC
MC RUFFIAN
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 12:00 
 

Murcie schreef:
Line up:

HEADHUNTERZ
ZATOX
WILDSTYLEZ
PSYKO PUNKZ LIVE
ENDYMION
ZANY
MAX ENFORCER
ADARO
CODE BLACK
LEE MAC
MC RUFFIAN


begrijp dat gezeik over standaard line-up niet... Wat moeten ze dan doen op een feest als dit? allemaal onbekende namen?

ga zelf overigens ook niet, te duur/geld niet waard :yawn:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 12:00 
 

doebel
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 12:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Laat ik het zo zeggen; niet m'n favoriete artiesten, dus ga ik hier niet heen ^^ Wel netjes van Adaro!
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro / Wildstylez / Zany / Headhunterz zijn prima toch? Line-up is idd wel een beetje standaard, maar dat kon je wel verwachten met 1 hardstyle stage.
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet dat dit van de line-up afhankelijk is, maar nope, niet aanwezig.
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de q zul je mij sowieso niet vinden! Misschien nog voor de house, even kijken wie er gaan!
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

passsss
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oké. Ik moet hierheen.

Één naam, 6 letters:

AVICII :love: :drool: :worship: :loving: :yay:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig, tis om de hoek, dus waarom niet :cool:
Rollend naar huis ftw
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Oké. Ik moet hierheen.

Één naam, 6 letters:

AVICII :love: :drool: :worship: :loving: :yay:

Dan kan je beter naar Tomorrowland gaan, daar zijn de andere stages ook nog een beetje aantrekkelijk.
Bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan ben ik op vakantie dus dat gaat niet ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten