Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Ophidian :love:

weet iemand de timetable?

Is er nog niet, behalve dat het van 15:00 tot 22:00 is :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woei, lekker met de Eventtravel bus hier naartoe. Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:50 
 
Hardtraxxer

WAGENINGEN - Het komend weekend kan plaatselijk zeer veel neerslag vallen, vooral in de kustprovincies. Dat meldt Meteo Consult donderdagochtend.

Het weerbureau verwacht zowel zaterdag als zondag stevige regen en onweersbuien.
Binnen 48 uur kan lokaal zelfs meer dan 100 millimeter regen vallen, dat is meer dan normaal gesproken in de hele maand valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:41 
 
Hardtraxxer

Damn, rubber laarzen maar uit de kast trekken denk ik. :( Waar het vorige week extreem warm was op Decibel, is het nu weer het andere uiterste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Woei, lekker met de Eventtravel bus hier naartoe. Zin in :D

Lekker op de fiets :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 14:14 
 
Hardtraxx Elite

Ik las ergens, dat de mainstage (Big top) in een tent word gezet;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@chukkels, die uit den haag :D? dan zit je met mij in de bus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 14:42 
 
Hardtraxx Elite

Lekker met de Partyliner:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik las ergens, dat de mainstage (Big top) in een tent word gezet;p

Klopt. Feest is meer regenproof gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:28 
 

het ziet er naar uit dat de Mysterylanders weer pech hebben met het weer...
dat wordt weer lekker modderhappen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
het ziet er naar uit dat de Mysterylanders weer pech hebben met het weer...
dat wordt weer lekker modderhappen!

Dit jaar is de main overdekt, meer van die houten planken neergezet etcetera, wordt dus wel voor gezorgd. Voorspelling geeft 4 mm regen, dat is wel te overzien denk ik. De regen is met name in de nachten en rond 5 uur, dus maar 1 piekje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 21:02 
 

Khadber schreef:
KSwoosh schreef:
het ziet er naar uit dat de Mysterylanders weer pech hebben met het weer...
dat wordt weer lekker modderhappen!

Dit jaar is de main overdekt, meer van die houten planken neergezet etcetera, wordt dus wel voor gezorgd. Voorspelling geeft 4 mm regen, dat is wel te overzien denk ik. De regen is met name in de nachten en rond 5 uur, dus maar 1 piekje.

Dat valt idd wel mee ja! Hopen dat het meeste nu en naderhand valt dan!
Jij bent er bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja. Hele dag zal wel rond de main zijn met uitstapjes naar Qult en Q-Dance. Avicii wil ik eigenlijk wel verplicht skippen en Dimitri Vegas & Like Mike + Fedde Le Grand worden sowieso meegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 21:08 
 

Khadber schreef:
Ja. Hele dag zal wel rond de main zijn met uitstapjes naar Qult en Q-Dance. Avicii wil ik eigenlijk wel verplicht skippen en Dimitri Vegas & Like Mike + Fedde Le Grand worden sowieso meegenomen.

Dan wens ik je alvast veel plezier! Avicii lijkt me ook wel vet om eens te horen. En natuurlijk Fedde Le Grand is ook een legende :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fedde Le Grand was geweldig vorig jaar. Heerlijk energieke set met veel sfeer erin. En een plezier achter die tafels, mixtechnisch was het heerlijk in vergelijking met de houterige Afrojack die ervoor stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom Avicii verplicht skippen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 09:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Lekker met de Partyliner:D

:thumbsup: dikke herrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 09:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Avicii wil ik eigenlijk wel verplicht skippen

:huh: :huh: :huh: :nono: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thmn schreef:
Waarom Avicii verplicht skippen?

Heb zijn set op Mysteryland gehoord en was me allemaal een beetje te veel zoetsappig om een of andere rede. Ik zal er hoogstwaarschijnlijk toch wel eindigen aangezien vrienden hem wel willen zien, maar van mij hoeft het niet zo nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben juist wel ontzettend benieuwd wat voor feest Avicii er vanmiddag van gaat maken. Als euforische afsluiter vond ik hem geweldig, maar of ie vanmiddag ook de Big Top op zijn kop kan zetten?

Ik vrees alleen wel voor de afsluiter van Fedde.. Na een feestje als Mysteryland wil ik toch wel een beetje met een opgelaten gevoel naar huis gaan, maar dat is nou niet bepaald zijn draaistijl..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thmn schreef:
Ik ben juist wel ontzettend benieuwd wat voor feest Avicii er vanmiddag van gaat maken. Als euforische afsluiter vond ik hem geweldig, maar of ie vanmiddag ook de Big Top op zijn kop kan zetten?

Ik vrees alleen wel voor de afsluiter van Fedde.. Na een feestje als Mysteryland wil ik toch wel een beetje met een opgelaten gevoel naar huis gaan, maar dat is nou niet bepaald zijn draaistijl..

Ik vond zoals gezegd hem vorig jaar erg goed. Ik zou het vooral een kans gunnen. Bevalt het niet? KUn je nog altijd naar een andere area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Q-Dance stage ziet er vet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha Christian was te zien in de reportage van ned 3 net tijdens HHZ :lol: en niet nuchter :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben erg benieuwd wat Zany en Adaro gedraaid hebben :).
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten