Is er nog niet, behalve dat het van 15:00 tot 22:00 iswrote:Ophidian![]()
weet iemand de timetable?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Woei, lekker met de Eventtravel bus hier naartoe. Zin in 
-
MHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Nov 2017
WAGENINGEN - Het komend weekend kan plaatselijk zeer veel neerslag vallen, vooral in de kustprovincies. Dat meldt Meteo Consult donderdagochtend.
Het weerbureau verwacht zowel zaterdag als zondag stevige regen en onweersbuien.
Binnen 48 uur kan lokaal zelfs meer dan 100 millimeter regen vallen, dat is meer dan normaal gesproken in de hele maand valt.
Het weerbureau verwacht zowel zaterdag als zondag stevige regen en onweersbuien.
Binnen 48 uur kan lokaal zelfs meer dan 100 millimeter regen vallen, dat is meer dan normaal gesproken in de hele maand valt.
-
JHardtraxxer
- 122 posts member since 2012
- last seen Apr 2020
Damn, rubber laarzen maar uit de kast trekken denk ik.
Waar het vorige week extreem warm was op Decibel, is het nu weer het andere uiterste.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Lekker op de fietswrote:Woei, lekker met de Eventtravel bus hier naartoe. Zin in
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik las ergens, dat de mainstage (Big top) in een tent word gezet;p
@chukkels, die uit den haag
? dan zit je met mij in de bus 
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Lekker met de Partyliner:D
Klopt. Feest is meer regenproof gemaakt.wrote:Ik las ergens, dat de mainstage (Big top) in een tent word gezet;p
-
G
het ziet er naar uit dat de Mysterylanders weer pech hebben met het weer...
dat wordt weer lekker modderhappen!
Dit jaar is de main overdekt, meer van die houten planken neergezet etcetera, wordt dus wel voor gezorgd. Voorspelling geeft 4 mm regen, dat is wel te overzien denk ik. De regen is met name in de nachten en rond 5 uur, dus maar 1 piekje.wrote:het ziet er naar uit dat de Mysterylanders weer pech hebben met het weer...
-
G
Dat valt idd wel mee ja! Hopen dat het meeste nu en naderhand valt dan!wrote:Dit jaar is de main overdekt, meer van die houten planken neergezet etcetera, wordt dus wel voor gezorgd. Voorspelling geeft 4 mm regen, dat is wel te overzien denk ik. De regen is met name in de nachten en rond 5 uur, dus maar 1 piekje.wrote:het ziet er naar uit dat de Mysterylanders weer pech hebben met het weer...
Jij bent er bij?
Ja. Hele dag zal wel rond de main zijn met uitstapjes naar Qult en Q-Dance. Avicii wil ik eigenlijk wel verplicht skippen en Dimitri Vegas & Like Mike + Fedde Le Grand worden sowieso meegenomen.
-
G
Dan wens ik je alvast veel plezier! Avicii lijkt me ook wel vet om eens te horen. En natuurlijk Fedde Le Grand is ook een legendewrote:Ja. Hele dag zal wel rond de main zijn met uitstapjes naar Qult en Q-Dance. Avicii wil ik eigenlijk wel verplicht skippen en Dimitri Vegas & Like Mike + Fedde Le Grand worden sowieso meegenomen.
Fedde Le Grand was geweldig vorig jaar. Heerlijk energieke set met veel sfeer erin. En een plezier achter die tafels, mixtechnisch was het heerlijk in vergelijking met de houterige Afrojack die ervoor stond.
wrote:Lekker met de Partyliner:D
wrote:Avicii wil ik eigenlijk wel verplicht skippen
Heb zijn set op Mysteryland gehoord en was me allemaal een beetje te veel zoetsappig om een of andere rede. Ik zal er hoogstwaarschijnlijk toch wel eindigen aangezien vrienden hem wel willen zien, maar van mij hoeft het niet zo nodig.wrote:Waarom Avicii verplicht skippen?
Ik ben juist wel ontzettend benieuwd wat voor feest Avicii er vanmiddag van gaat maken. Als euforische afsluiter vond ik hem geweldig, maar of ie vanmiddag ook de Big Top op zijn kop kan zetten?
Ik vrees alleen wel voor de afsluiter van Fedde.. Na een feestje als Mysteryland wil ik toch wel een beetje met een opgelaten gevoel naar huis gaan, maar dat is nou niet bepaald zijn draaistijl..
Ik vrees alleen wel voor de afsluiter van Fedde.. Na een feestje als Mysteryland wil ik toch wel een beetje met een opgelaten gevoel naar huis gaan, maar dat is nou niet bepaald zijn draaistijl..
Ik vond zoals gezegd hem vorig jaar erg goed. Ik zou het vooral een kans gunnen. Bevalt het niet? KUn je nog altijd naar een andere area.wrote:Ik ben juist wel ontzettend benieuwd wat voor feest Avicii er vanmiddag van gaat maken. Als euforische afsluiter vond ik hem geweldig, maar of ie vanmiddag ook de Big Top op zijn kop kan zetten?
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Hahaha Christian was te zien in de reportage van ned 3 net tijdens HHZ
en niet nuchter
.