Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 21:13 
 
Hardtraxxer

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 16:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Uiteraard aanwezig! Hopen dat het weer zo'n grote foto wordt als met Fusion TNL :)

:yay: :yay: :yay: :yay: :yay: Dat zou wel gaaf zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:40 
 

biscuit schreef:
wesskeej schreef:
Duszzz waar meeten we nou zaterdag? ^^

half 8 bij the magic show. 8 uur foto voor de stage

sounds like a plan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben er ook ! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:06 
 
Hardtraxxer

Wss ook aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:36 
 
Hardtraxxer

Ook vast wel aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Ook vast wel aanwezig

Heb je jou ook weer...

Dat beroemde vriendinnetje. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:48 
 
Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Mellow schreef:
Ook vast wel aanwezig

Heb je jou ook weer...

Dat beroemde vriendinnetje. -.-


Waar is de liefde gebleven? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Olijfboompje schreef:
Mellow schreef:
Ook vast wel aanwezig

Heb je jou ook weer...

Dat beroemde vriendinnetje. -.-


Waar is de liefde gebleven? :cry:

Bij je vriendje mag ik hopen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:54 
 
Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Bij je vriendje mag ik hopen. :loving:


Ja meneer is een goede lover. Maar ik dacht dat wij vrienden waren, en nu zeg je zoiets. Het doet alsnog pijn! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Olijfboompje schreef:
Bij je vriendje mag ik hopen. :loving:


Ja meneer is een goede lover. Maar ik dacht dat wij vrienden waren, en nu zeg je zoiets. Het doet alsnog pijn! ;)

Ik ben je toyboy indien het vriendje absent is!

Dat was de overeengekomen afspraak! Jij mocht mij in ruil voor video footage als toyboy gebruiken! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 22:09 
 
Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Mellow schreef:
Olijfboompje schreef:
Bij je vriendje mag ik hopen. :loving:


Ja meneer is een goede lover. Maar ik dacht dat wij vrienden waren, en nu zeg je zoiets. Het doet alsnog pijn! ;)

Ik ben je toyboy indien het vriendje absent is!

Dat was de overeengekomen afspraak! Jij mocht mij in ruil voor video footage als toyboy gebruiken! :cry:


En dat zet je nu zomaar online, wat moet Iris wel niet denken nu! (zij komt ook mee neem ik aan?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 22:19 
 

Mellow schreef:
Ook vast wel aanwezig

cool!
wordt weer gezellig dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:

En dat zet je nu zomaar online, wat moet Iris wel niet denken nu! (zij komt ook mee neem ik aan?)

Iris weet alles!

En dat komt ze zeker. Iris stuitert altijd trouw mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 23:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan zal ik ook maar aanwezig zijn want ik en Olijfboompje zullen nog harder aan elkaar plakken dan 10 jaar oude bisonlijm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dan zal ik ook maar aanwezig zijn want ik en Olijfboompje zullen nog harder aan elkaar plakken dan 10 jaar oude bisonlijm.

Wie zegt dat ik naar deze meeting ga? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Dan zal ik ook maar aanwezig zijn want ik en Olijfboompje zullen nog harder aan elkaar plakken dan 10 jaar oude bisonlijm.

Wie zegt dat ik naar deze meeting ga? xd

Jonge jij bent hardtraxx veteraan, je moet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 14:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje vind meeten maar wat leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 14:49 
 

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Dan zal ik ook maar aanwezig zijn want ik en Olijfboompje zullen nog harder aan elkaar plakken dan 10 jaar oude bisonlijm.

Wie zegt dat ik naar deze meeting ga? xd

Jonge jij bent hardtraxx veteraan, je moet!

:lol: :lol:

Ja olijf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 23:50 
 
Hardtraxx Addict

Ik denk dat ik er deze keer ook wel bij ben, moet lukken deze keer in nuchtere toestand ^^ !

Ik heb een cremewit/blauw gestreept shirt aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 12:19 
 

Een witte broek een crypsis shirt en een roze zonnebril... moet niet te missen zijn ^^ tot strakjezz iedereen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 03:28 
 

het is verdomme ieder jaar hetzelfde. Als problemen en gezeik tijdens foto/meeting moment. Maar goed. Ik ben de almachtige beheerder en zijn onderdanige modjes tegen gekomen in de mod-hoek. Hebt verschillende mensen gezien. Er kwam nog iemand naar me toe die ik niet ken . Aan diegene: sorry.
Volgend jaar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 03:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volgend jaar wk eenm biertje s koeje! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 03:41 
 

biscuit schreef:
het is verdomme ieder jaar hetzelfde. Als problemen en gezeik tijdens foto/meeting moment. Maar goed. Ik ben de almachtige beheerder en zijn onderdanige modjes tegen gekomen in de mod-hoek. Hebt verschillende mensen gezien. Er kwam nog iemand naar me toe die ik niet ken . Aan diegene: sorry.
Volgend jaar weer.


Waar was je nou met je koekjes! :cry:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten