Aanwezig!
wrote:Uiteraard aanwezig! Hopen dat het weer zo'n grote foto wordt als met Fusion TNL
wrote:Uiteraard aanwezig! Hopen dat het weer zo'n grote foto wordt als met Fusion TNL
sounds like a plan!wrote:half 8 bij the magic show. 8 uur foto voor de stagewrote:Duszzz waar meeten we nou zaterdag?
Heb je jou ook weer...wrote:Ook vast wel aanwezig
Waar is de liefde gebleven?wrote:Heb je jou ook weer...wrote:Ook vast wel aanwezig
Dat beroemde vriendinnetje.
Bij je vriendje mag ik hopen.wrote:Waar is de liefde gebleven?wrote:Heb je jou ook weer...wrote:Ook vast wel aanwezig
Dat beroemde vriendinnetje.
Ja meneer is een goede lover. Maar ik dacht dat wij vrienden waren, en nu zeg je zoiets. Het doet alsnog pijn!wrote: Bij je vriendje mag ik hopen.
Ik ben je toyboy indien het vriendje absent is!wrote:Ja meneer is een goede lover. Maar ik dacht dat wij vrienden waren, en nu zeg je zoiets. Het doet alsnog pijn!wrote: Bij je vriendje mag ik hopen.
En dat zet je nu zomaar online, wat moet Iris wel niet denken nu! (zij komt ook mee neem ik aan?)wrote:Ik ben je toyboy indien het vriendje absent is!wrote:Ja meneer is een goede lover. Maar ik dacht dat wij vrienden waren, en nu zeg je zoiets. Het doet alsnog pijn!wrote: Bij je vriendje mag ik hopen.
Dat was de overeengekomen afspraak! Jij mocht mij in ruil voor video footage als toyboy gebruiken!
cool!wrote:Ook vast wel aanwezig
Iris weet alles!wrote:
En dat zet je nu zomaar online, wat moet Iris wel niet denken nu! (zij komt ook mee neem ik aan?)
Wie zegt dat ik naar deze meeting ga?wrote:Dan zal ik ook maar aanwezig zijn want ik en Olijfboompje zullen nog harder aan elkaar plakken dan 10 jaar oude bisonlijm.
Jonge jij bent hardtraxx veteraan, je moet!wrote:Wie zegt dat ik naar deze meeting ga?wrote:Dan zal ik ook maar aanwezig zijn want ik en Olijfboompje zullen nog harder aan elkaar plakken dan 10 jaar oude bisonlijm.
wrote:Jonge jij bent hardtraxx veteraan, je moet!wrote:Wie zegt dat ik naar deze meeting ga?wrote:Dan zal ik ook maar aanwezig zijn want ik en Olijfboompje zullen nog harder aan elkaar plakken dan 10 jaar oude bisonlijm.
Waar was je nou met je koekjes!wrote:het is verdomme ieder jaar hetzelfde. Als problemen en gezeik tijdens foto/meeting moment. Maar goed. Ik ben de almachtige beheerder en zijn onderdanige modjes tegen gekomen in de mod-hoek. Hebt verschillende mensen gezien. Er kwam nog iemand naar me toe die ik niet ken . Aan diegene: sorry.
Volgend jaar weer.