Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 03:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben dr ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 09:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben er ook bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 13:00 
 
Hardtraxxer

Kom ook wel even langs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 19:08 
 
Hardtraxxer

Haha ben benieuwd hoeveel mensen ook daadwerkelijk op de foto van dit jaar komen :P En had het idee dat er vorig jaar ook veel niet-hardtraxxers op stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 19:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Woodside schreef:
Haha ben benieuwd hoeveel mensen ook daadwerkelijk op de foto van dit jaar komen :P En had het idee dat er vorig jaar ook veel niet-hardtraxxers op stonden.

Die stond echt vol HT'ers hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 20:36 
 

wss ook aanwezig!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:34 
 
Hardtraxxer

Ik ga ook mijn plaatsje op de foto proberen te claimen. Moet alleen uitzoeken hoe de meeting is aangezien ik van niemand hun gezicht herken. Alleen die van Anco dan, als die er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even kijken of ik er dan ook ben :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik herken ook alleen die van kevin waarschijnlijk haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Kaarten gewonnen, dus ik ben erbij! Vrij gehele dag bij TMS. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:36 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Even kijken of ik er dan ook ben :) .


ja we zijn er!! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zit al tijden op Hardtraxx en toch eigenlijk altijd wel een meeting mee willen maken, ook al kent niemand me :whistle: . Ik ben waarschijnlijk toch bijna heel de dag op TMS stage te vinden dus ik ben er waarschijnlijk ook bij, mocht ik erachter komen dat ik hardtraxxer's zie :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
flevoboys schreef:
Even kijken of ik er dan ook ben :) .


ja we zijn er!! :beer:

Yeah boys, gaan we er weer goed tegenaan zoals bij Loudness? ;)
Duimen dat Boy's Interface weer wordt gedraaid of niet? Gingen toen wel lekker los met zn drietjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 08:23 
 

Stinkjanus schreef:
Ik ga ook mijn plaatsje op de foto proberen te claimen. Moet alleen uitzoeken hoe de meeting is aangezien ik van niemand hun gezicht herken. Alleen die van Anco dan, als die er is.

zoeken naar mensen met een zwart shirtje met hardtraxx erop, die lopen er zonder twijfel rond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
thehardstyleholland schreef:
flevoboys schreef:
Even kijken of ik er dan ook ben :) .


ja we zijn er!! :beer:

Yeah boys, gaan we er weer goed tegenaan zoals bij Loudness? ;)
Duimen dat Boy's Interface weer wordt gedraaid of niet? Gingen toen wel lekker los met zn drietjes :P


Dat komt absoluut goed! Gaan we weer dunnetjes over doen zaterdag? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 10:33 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Stinkjanus schreef:
Ik ga ook mijn plaatsje op de foto proberen te claimen. Moet alleen uitzoeken hoe de meeting is aangezien ik van niemand hun gezicht herken. Alleen die van Anco dan, als die er is.

zoeken naar mensen met een zwart shirtje met hardtraxx erop, die lopen er zonder twijfel rond!

Dat heb ik vorig jaar gedaan xD Sprak ik zo'n gast aan, vertelde hij dat die al helemaal niet meer actief was enzo. Die kon me dus ook niet verder helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Heujj nog eens ×2 kaarten gewonnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Dat komt absoluut goed! Gaan we weer dunnetjes over doen zaterdag? :D

Zekers te weten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:42 
 

Duszzz waar meeten we nou zaterdag? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Heujj nog eens ×2 kaarten gewonnen :D


lolwut xd doe je goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 12:34 
 

wesskeej schreef:
Duszzz waar meeten we nou zaterdag? ^^

half 8 bij the magic show. 8 uur foto voor de stage. Ik ben er ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:40 
 

biscuit schreef:
wesskeej schreef:
Duszzz waar meeten we nou zaterdag? ^^

half 8 bij the magic show. 8 uur foto voor de stage. Ik ben er ook bij.


Heb je koekjes bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:48 
 

jup ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

in m'n nieuwe tenue. lelijk shirtje uit de jaren tachtig en een broek met bretels. en blonde haren :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard aanwezig! Hopen dat het weer zo'n grote foto wordt als met Fusion TNL :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten