Ik ben dr ook 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Kom ook wel even langs 
-
WHardtraxxer
- 265 posts member since 2010
- last seen Feb 2023
Haha ben benieuwd hoeveel mensen ook daadwerkelijk op de foto van dit jaar komen
En had het idee dat er vorig jaar ook veel niet-hardtraxxers op stonden.
Die stond echt vol HT'ers hoorwrote:Haha ben benieuwd hoeveel mensen ook daadwerkelijk op de foto van dit jaar komenEn had het idee dat er vorig jaar ook veel niet-hardtraxxers op stonden.
-
G
wss ook aanwezig!!!
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ik ga ook mijn plaatsje op de foto proberen te claimen. Moet alleen uitzoeken hoe de meeting is aangezien ik van niemand hun gezicht herken. Alleen die van Anco dan, als die er is.
Even kijken of ik er dan ook ben
.
Ik herken ook alleen die van kevin waarschijnlijk haha
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Kaarten gewonnen, dus ik ben erbij! Vrij gehele dag bij TMS. 
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
ja we zijn er!!wrote:Even kijken of ik er dan ook ben.
Zit al tijden op Hardtraxx en toch eigenlijk altijd wel een meeting mee willen maken, ook al kent niemand me
. Ik ben waarschijnlijk toch bijna heel de dag op TMS stage te vinden dus ik ben er waarschijnlijk ook bij, mocht ik erachter komen dat ik hardtraxxer's zie
.
Yeah boys, gaan we er weer goed tegenaan zoals bij Loudness?wrote:ja we zijn er!!wrote:Even kijken of ik er dan ook ben.
Duimen dat Boy's Interface weer wordt gedraaid of niet? Gingen toen wel lekker los met zn drietjes
-
G
zoeken naar mensen met een zwart shirtje met hardtraxx erop, die lopen er zonder twijfel rond!wrote:Ik ga ook mijn plaatsje op de foto proberen te claimen. Moet alleen uitzoeken hoe de meeting is aangezien ik van niemand hun gezicht herken. Alleen die van Anco dan, als die er is.
Dat komt absoluut goed! Gaan we weer dunnetjes over doen zaterdag?wrote:wrote:ja we zijn er!!wrote:Even kijken of ik er dan ook ben.
Yeah boys, gaan we er weer goed tegenaan zoals bij Loudness?
Duimen dat Boy's Interface weer wordt gedraaid of niet? Gingen toen wel lekker los met zn drietjes
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Dat heb ik vorig jaar gedaan xD Sprak ik zo'n gast aan, vertelde hij dat die al helemaal niet meer actief was enzo. Die kon me dus ook niet verder helpen.wrote:zoeken naar mensen met een zwart shirtje met hardtraxx erop, die lopen er zonder twijfel rond!wrote:Ik ga ook mijn plaatsje op de foto proberen te claimen. Moet alleen uitzoeken hoe de meeting is aangezien ik van niemand hun gezicht herken. Alleen die van Anco dan, als die er is.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Heujj nog eens ×2 kaarten gewonnen 
Zekers te weten!wrote: Dat komt absoluut goed! Gaan we weer dunnetjes over doen zaterdag?
-
T
Duszzz waar meeten we nou zaterdag? 
lolwutwrote:Heujj nog eens ×2 kaarten gewonnen
-
E
half 8 bij the magic show. 8 uur foto voor de stage. Ik ben er ook bij.wrote:Duszzz waar meeten we nou zaterdag?
-
T
Heb je koekjes bij?wrote:half 8 bij the magic show. 8 uur foto voor de stage. Ik ben er ook bij.wrote:Duszzz waar meeten we nou zaterdag?
-
E
jup 
in m'n nieuwe tenue. lelijk shirtje uit de jaren tachtig en een broek met bretels. en blonde haren