Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 11:11 
 

sjobie schreef:
volgend jaar wk eenm biertje s koeje! :loving:

:yes:

wesskeej schreef:
biscuit schreef:
het is verdomme ieder jaar hetzelfde. Als problemen en gezeik tijdens foto/meeting moment. Maar goed. Ik ben de almachtige beheerder en zijn onderdanige modjes tegen gekomen in de mod-hoek. Hebt verschillende mensen gezien. Er kwam nog iemand naar me toe die ik niet ken . Aan diegene: sorry.
Volgend jaar weer.


Waar was je nou met je koekjes! :cry:


zo`n kut koelcontainer wilde niet meer, had geeen zin meer.
vervolgens moeten we jagen rennen vliegen omdat in de koelcontainers alles leeg is.
:/

Gelukkig wordt t volgend jaar anders geregeld!
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht om 9 uur pas aan de meeting :$
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele area was een meeting :P
Heb weer veel mensen gesproken, ook een paar 'nieuwen' weer.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 12:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben de meeting zelf vergeten, maar heb zo'n beetje iedereen wel gezien.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:05 
 
Hardtraxxer

Zon beetje heel de dag op the magic show stage geweest. Dus iedereen zal me wel gezien hebben alleen ken ik geen mens ;)
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Foto van de meeting staat op fb :P
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:34 
 
Hardtraxxer

Gigantische faalmeeting, ik paar mensen aangesproken maar kon hun namen niet verstaan. Zo hard ging dat geluid!
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:45 
 

Titatovenaar schreef:
Foto van de meeting staat op fb :P

Epic Monsterfail McUberfail Premium foto dat zeg, jesus xd
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo dat was een lekker feestje. Heb volgens mij wel een aantal man gezien, maar eigenlijk niemand echt aangesproken :x . Oh trouwens Khadber, ik was degene die je aansprak op de main tijdens Zany ;) .
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik liep de hele dag met een rode clownsneus op. Dat heeft me dan weer 50 euro opgelevert.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:25 
 

dennis schreef:
Ik liep de hele dag met een rode clownsneus op. Dat heeft me dan weer 50 euro opgelevert.

je hebt het nog echt gekregen ook? nice!!!
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:29 
 
Hardtraxxer

dennis schreef:
Ik liep de hele dag met een rode clownsneus op. Dat heeft me dan weer 50 euro opgelevert.


Oh was jij dat :P
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Epic Monsterfail McUberfail Premium foto


Indeed :P. maargoed, m'n hand staat er op, meer heb ik niet nodig
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dennis schreef:
Ik liep de hele dag met een rode clownsneus op. Dat heeft me dan weer 50 euro opgelevert.

je hebt het nog echt gekregen ook? nice!!!

Ja ik hed het echt gekregen. Dat viel mee ook 100% mee xd
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe geniaal waren trouwens die schotten met dat masker die ze op hun achterhoofd droegen en zelf allemaal kei hard verbrand waren :lol: .
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:12 
 

delange schreef:
KSwoosh schreef:
Epic Monsterfail McUberfail Premium foto


Indeed :P. maargoed, m'n hand staat er op, meer heb ik niet nodig

heldin! :worship:

biscuit schreef:
Gelukkig wordt t volgend jaar anders geregeld!

jou heb ik ook echt nergens gezien vent, beetje jammer terwijl je zo actief postte over de meeting :S

@Jugg: idd xd ik had et dr nog met iemand oevr hoe fucked para je kan worden als je overal die hoofden zien als je aant spacen bent :lol: prachtig
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juggernaut schreef:
Hoe geniaal waren trouwens die schotten met dat masker die ze op hun achterhoofd droegen en zelf allemaal kei hard verbrand waren :lol: .

Zo, toen ik die voor het eerst zag had ik het ff niet meer hoor, daar begreep ik even echt he-le-maal niks van :P
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Ik liep de hele dag met een rode clownsneus op. Dat heeft me dan weer 50 euro opgelevert.

Hahaha totaal de weg kwijt ook, dacht dat je het oprecht goed vond staan!!
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Juggernaut schreef:
Hoe geniaal waren trouwens die schotten met dat masker die ze op hun achterhoofd droegen en zelf allemaal kei hard verbrand waren :lol: .

Zo, toen ik die voor het eerst zag had ik het ff niet meer hoor, daar begreep ik even echt he-le-maal niks van :P


Was pas echt grappig geweest als het Dov maskers waren :P
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:14 
 

hahaha dan werd iedereen gek xd

ik weet nog wel dat ik je hebt gesproken delta, maar hoe je eruit zag...
ik heb nog wat leuke pics btw
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:22 
 

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
prachtig hoe die wijven nando aankijken zo van: "bah bah"
en hoe de jongens em uitlachen xd :lol:

Afbeelding
brennanheart momentje van dawasiknie

Afbeelding
Nando uses Rage! It's very effective!

Afbeelding
Randomdude#22 uses bekerhouder! Nando used Agility to evade!

Afbeelding
met baasje NaarDeQlote

Afbeelding
kewle peepz
van links naar rechts en boven naar onder
Nando, XtD (Jesse), Klos (Maurice), KSwoosh (Kasper), verdrongen dude met een vinyl, Henk Jan, Oostzaner (Yorick)
G1LL (Gillian), MrLellebel (David)

Afbeelding
Mellow Swooshing SolutI's
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En op die laatste foto ook nog Prefix achter jullie.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
dennis schreef:
Ik liep de hele dag met een rode clownsneus op. Dat heeft me dan weer 50 euro opgelevert.

dacht dat je het oprecht goed vond staan!!

Dat lijkt me toch wel een erg gekke gedachte...
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
dennis schreef:
Ik liep de hele dag met een rode clownsneus op. Dat heeft me dan weer 50 euro opgelevert.

Hahaha totaal de weg kwijt ook, dacht dat je het oprecht goed vond staan!!

Hoezo de weg kwijt. Ik had geen drugs op! En die neus stond toch ook goed xd
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Foto's niet toegankelijk :( ik moet je zeker een request sturen op PF, even denken hoe mijn account ook alweer heette :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten