Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:55 
 

Ik denk dat het het aapje shirt van Loudness en Masters wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok dan moet ik nu wel ff goed onthouden dat JIJ dat dus bent, in plaats van te stamelen 'kut, wie zei nou dat hij dit shirt zou dragen...' :P

btw, sowieso mn 'skribbler' shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 22:52 
 

loudness momentje... haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik loop een beetje te huppelen tussen mainstage en TMS stage, ben 2.05m dus wel snel te herkennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 19:16 
 
Hardtraxx Newbie

Adaro draait om half 9. Dat verteld hij op het laatst in hardtraxx tv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 02:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben er zeker bij! De meeting echter vinden wordt een probleem haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ben dr bij :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus om 8 uur bij TMS? R3belz/Tartaros?

Yay :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:01 
 

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De wissel van The R3belz & Tartaros is om half 8 niet om 20. Kan de meeting dan ook wel doen! Net wat jullie willen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:07 
 

tja dan lijkt mij 20 uur toch het verstandigst. Ik of karel krijgen de beveiligers wel weer zover voor een meetingsfoto.
en dan zorg ik dat ik er bij ben.
Ik heb een leuk apparaat waarmee ik rondjaag :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klopt tita, ik zat nog te kijken naar de TT op partyflock... The r3belz een uur live, en Tartaros een halfuur dj set :/

Maar goed... 8 uur dan? Ik vind het allemaal prima, zolang ik het maar vantevoren weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk dat het bij TMS stage gewoon 1 grote hardtraxx meeting wordt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:42 
 

Dat ga ik oook altijd denken zodra het bijna tijd is!

Ik ben deze keer echt aanwezig. dat ze een minuut of 10 maar wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Dat ga ik oook altijd denken zodra het bijna tijd is!

Ik ben deze keer echt aanwezig. dat ze een minuut of 10 maar wachten


zo is dat haha vorig jaar waren we net te laat
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:11 
 

biscuit schreef:
tja dan lijkt mij 20 uur toch het verstandigst. Ik of karel krijgen de beveiligers wel weer zover voor een meetingsfoto.
en dan zorg ik dat ik er bij ben.
Ik heb een leuk apparaat waarmee ik rondjaag :cool:

rokjesjager?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Half 8 aanwezig dus en 8 uur foto!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Half 8 aanwezig dus en 8 uur foto!

ik ben d'r bij!! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:03 
 

Chris Two schreef:
biscuit schreef:
tja dan lijkt mij 20 uur toch het verstandigst. Ik of karel krijgen de beveiligers wel weer zover voor een meetingsfoto.
en dan zorg ik dat ik er bij ben.
Ik heb een leuk apparaat waarmee ik rondjaag :cool:

rokjesjager?


nee, een Afbeelding.

en hessel krijgt een Afbeelding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:07 
 

delange schreef:
Titatovenaar schreef:
Half 8 aanwezig dus en 8 uur foto!

ik ben d'r bij!! :corn:


In Orde. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:09 
 

Ik wil met Hessel rondje knorren dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:17 
 

Chris Two schreef:
Ik wil met Hessel rondje knorren dan!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:17 
 

Chris Two schreef:
Ik wil met Hessel rondje knorren dan!

:lol: regel dat maar met Karel van Deurzen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yay, ik ben er ook voor de foto! Heb nog nooit op een HT groepsfoto gestaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Half 8 aanwezig dus en 8 uur foto!


Is goed, ik ben ook wel aanwezig dan
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten