Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette trailer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:41 
 

wat een gigantisch gare kut trailer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet, in 3D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 01:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja leuk, beter geven ze een line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 02:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No blabla.. will be save from our vanguard

Spelfoutje :P

Verder, ik vind het wel een gave trailer hoor :) Heb me de vorige keer prima vermaakt op industrial, optie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Gaat de eerste MOH worden voor mij.

Kaartje is inmiddels binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die trailers. Ik snap het echt niet. Geef gewoon die line up óf houd je mond tot de line up er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kom maar op met die line up! Mijn verlanglijstje:

Noize Suppressor
Dither
Igneon System
Day-Mar
Noisekick
The Outside Agency
The Sickest Squad
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 21:54 
 

Grendiner schreef:
Kom maar op met die line up! Mijn verlanglijstje:

Noize Suppressor
Dither
Igneon System
Day-Mar
Noisekick
The Outside Agency
The Sickest Squad

hoezo staat NS daar tussen xd past echt niet :P
troep dat die vent altijd draait :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:26 
 

Troep????? Heerlijk album joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

noize suppressor is gwoon baas, geen discussie hierover
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 10:29 
 

Nerazzurro93 schreef:
Troep????? Heerlijk album joh.

zn laatste album is wel nice idd, maar live draait die vent altijd zo verschrikkelijk kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die trailer is echt 3x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 12:30 
 
Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
Aanwezig, grote kans in m'n eentje, uitgaansmaatjes houden niet echt van hardcore :thumbdown:


ik wil wel met je mee (: moet alleen kijken hoe ik het geld bij elkaar sprokkel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt nog wel effe, raakt toch niet uitverkocht voor zover ik gehoord heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook aanwezig dit jaar, en ja nu echt. Roep het al 3 jaar >.<
Zal wel grootste deel bij Industrial zijn hoor ^^ (Hoop heel erg op Dither :love: :love: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 16:11 
 
Hardtraxx Addict

Nemesyz schreef:
Zal wel grootste deel bij Industrial zijn hoor ^^ (Hoop heel erg op Dither :love: :love: )


Dit :worship:

Hij draaide afgelopen zaterdag zo ongelofelijk lekker hard op BKJN :loving:

Dit jaar ook aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richaaard schreef:
Nemesyz schreef:
Zal wel grootste deel bij Industrial zijn hoor ^^ (Hoop heel erg op Dither :love: :love: )


Dit :worship:

Hij draaide afgelopen zaterdag zo ongelofelijk lekker hard op BKJN :loving:

Dit jaar ook aanwezig :)

Gezellig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 12:02 
 
Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
Je hebt nog wel effe, raakt toch niet uitverkocht voor zover ik gehoord heb :P


haha joa was ik ook nie echt bang voor. mja eerst ma n klein feestje bij Thera morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk niet aanwezig aangezien ik dan in Tsjechië ben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Definitief niet meer, heb de maandag erna een tentamen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd lijkt wel alsof iedereen afhaakt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 22:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik skip dit ook wel denk ik, 2 weken later Hardshock veel leukere line-up :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten