Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 00:54 
 

KSwoosh schreef:
ik zei et meer omdat jullie eerst ook zon stationsmeeting hadden :P

Kunnen we nog eens doen of hier gaan pre-en.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 02:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, grote kans in m'n eentje, uitgaansmaatjes houden niet echt van hardcore :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 08:38 
 

Dan zorg je er maar voor dat ze er van gaan houden hardcore is kewl :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich, het duurt nog wel eventjes, ik sleep ze wel mee naar Anxiety das toch niet zo duur, als ze dat kunnen waarderen gaan ze ook vast wel mee naar MoH :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeah :yay:

https://partyflock.nl/news/23901:Hardsh ... _2013.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:

Noar word'n :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 03:16 
 

Hier ga ik ook gewoon naartoe. Week voor Loudness dus hopelijk wordt dit zo vet dat Loudness een dikke anti-climax wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat de eerste MOH worden voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 22:21 
 

wesskeej schreef:
KSwoosh schreef:
ik zei et meer omdat jullie eerst ook zon stationsmeeting hadden :P

Kunnen we nog eens doen of hier gaan pre-en.

sounds interesting :)

Fuzzylogic schreef:
Aanwezig, grote kans in m'n eentje, uitgaansmaatjes houden niet echt van hardcore :thumbdown:

je mag met ons mee, zolang je dat aanhangsel van QBase maar achterwege laat :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh god, ik heb al een vermoeden over wie dit gaat :lol: :lol: :lol:
Maar ehm, pre-en ja? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 13:18 
 

Draidy schreef:
mrazura schreef:
steven niet aan de drugs gaan tot je 18e dan betaal ik je kaartje voor masters als je 18 woirdt

komt toch wel goed dichtbij nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch nog 2 jaartjes xd
Maar deze ga ik naartoe als ik het geld heb, zeker weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 13:24 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
je mag met ons mee, zolang je dat aanhangsel van QBase maar achterwege laat :sick:


Wie was dat dan :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Biscuit. Maar met Loudness ging ie los :D
Maar volgens mij ga ik alleen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 00:31 
 

Fuzzylogic schreef:
Biscuit. Maar met Loudness ging ie los :D
Maar volgens mij ga ik alleen

los, flikker op man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 00:40 
 

no shit bij deetox achter pieter links achter hessel en naast tom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:
Biscuit. Maar met Loudness ging ie los :D
Maar volgens mij ga ik alleen

los, flikker op man xd


Ik maak geen grapje hè xd
Dat was echt mijn wtf moment van de avond maar wel een held
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 03:41 
 

Kut, verkeerde topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen :D
Verjaardagscadeau in het voren gekregen, 9 mei pas jarig eigenlijk.
Echte verjaardag gaat bij PRSPCT gevierd worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:woot: Hoplakaas ticket binnen! Wordt weer een geweldige harde nacht op masters of hardcore! Gvd kan niet wachten! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 15:56 
 

mijne ook net gehaald ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort ook maar ff m'n ticket halen, ff mijn 1 jarige (soort van) jubileum vieren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik overweeg wel n kaartje bij een leuke industrial-area. Die andere areas kunnen we weinig schelen of waren gewoon slecht. Vorig jaar die mainzaal was echt om te huilen, niet eens zozeer wie er draaiden maar het geluid en de sfeer daar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik overweeg wel n kaartje bij een leuke industrial-area. Die andere areas kunnen we weinig schelen of waren gewoon slecht. Vorig jaar die mainzaal was echt om te huilen, niet eens zozeer wie er draaiden maar het geluid en de sfeer daar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga je weer dit jaar Project?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten