Kunnen we nog eens doen of hier gaan pre-en.wrote:ik zei et meer omdat jullie eerst ook zon stationsmeeting hadden
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
T
Aanwezig, grote kans in m'n eentje, uitgaansmaatjes houden niet echt van hardcore 
-
T
Dan zorg je er maar voor dat ze er van gaan houden hardcore is kewl 
Opzich, het duurt nog wel eventjes, ik sleep ze wel mee naar Anxiety das toch niet zo duur, als ze dat kunnen waarderen gaan ze ook vast wel mee naar MoH 
Noar word'n
-
N
Hier ga ik ook gewoon naartoe. Week voor Loudness dus hopelijk wordt dit zo vet dat Loudness een dikke anti-climax wordt.
Gaat de eerste MOH worden voor mij.
-
G
sounds interestingwrote:Kunnen we nog eens doen of hier gaan pre-en.wrote:ik zei et meer omdat jullie eerst ook zon stationsmeeting hadden
je mag met ons mee, zolang je dat aanhangsel van QBase maar achterwege laatwrote:Aanwezig, grote kans in m'n eentje, uitgaansmaatjes houden niet echt van hardcore
Oh god, ik heb al een vermoeden over wie dit gaat
Maar ehm, pre-en ja?
Maar ehm, pre-en ja?
-
G
komt toch wel goed dichtbij nuwrote:wrote:steven niet aan de drugs gaan tot je 18e dan betaal ik je kaartje voor masters als je 18 woirdt
Toch nog 2 jaartjes
Maar deze ga ik naartoe als ik het geld heb, zeker weten.
Maar deze ga ik naartoe als ik het geld heb, zeker weten.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Wie was dat danwrote: je mag met ons mee, zolang je dat aanhangsel van QBase maar achterwege laat
Biscuit. Maar met Loudness ging ie los
Maar volgens mij ga ik alleen
-
G
los, flikker op manwrote:Biscuit. Maar met Loudness ging ie los![]()
-
E
no shit bij deetox achter pieter links achter hessel en naast tom.
Ik maak geen grapje hèwrote:los, flikker op manwrote:Biscuit. Maar met Loudness ging ie los![]()
Dat was echt mijn wtf moment van de avond maar wel een held
-
N
Kut, verkeerde topic.
Ticket binnen 
Verjaardagscadeau in het voren gekregen, 9 mei pas jarig eigenlijk.
Echte verjaardag gaat bij PRSPCT gevierd worden
Verjaardagscadeau in het voren gekregen, 9 mei pas jarig eigenlijk.
Echte verjaardag gaat bij PRSPCT gevierd worden
-
G
mijne ook net gehaald 
Binnenkort ook maar ff m'n ticket halen, ff mijn 1 jarige (soort van) jubileum vieren 
Ik overweeg wel n kaartje bij een leuke industrial-area. Die andere areas kunnen we weinig schelen of waren gewoon slecht. Vorig jaar die mainzaal was echt om te huilen, niet eens zozeer wie er draaiden maar het geluid en de sfeer daar 
wrote:Ik overweeg wel n kaartje bij een leuke industrial-area. Die andere areas kunnen we weinig schelen of waren gewoon slecht. Vorig jaar die mainzaal was echt om te huilen, niet eens zozeer wie er draaiden maar het geluid en de sfeer daar