Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
line-up :)

Hoe weet je G?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
dawasiknie schreef:
line-up :)

Hoe weet je G?


Omdat de namen die nu op hardshock staan moeilijk te overtreffen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Gvd lijkt wel alsof iedereen afhaakt >.<

Ikke niet hoor Sanderrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik em ook maar oversla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 21:00 
 
Hardtraxx Addict

Conquest of fury:
Angerfist live
The playah
Korsakoff
Outblast
Noize Suppressor Live
Nosferatu
Re-Style
Evil Activities Live
Mad Dog
Javi Boss
Hardcore Blasters Live
Deciper & Shinra
MC Tha Watcher

Nebula of Distress
DaY-mar
I:Gor Live
lowroller
Negative A
The Sickest Squad
Miss K8
Dr.Peacock Live
The Outside Agency
Project Omega
Ruffneck
Predator
Ophidian
D-Passion
Dither
Sandy Warez
MC Nolz

Zero Gravity
Wasted Mind
State of Emergency
Amnesys
Counterfeit
T-Junction
Juanma
Tomcat
Rudeboy
Accelarator Live
Crossfiyah
Mercenary
The Menace
Angeldust
The Beat Controller
MC Axys

Sphere of Speed
Drokz
Akira
The Destroyer Live
Noisekick Live
Paranoizer
Burning Lazy Persons Live
Hellseeker & Doctor Terror Live
SRB
Twilight & Jackal Live
Milla
The Sinner Live
Mc Mike Redman

Purple moon
Vince
Paul Elstak
Base Alert
Bass-D
J.D.A.
Mental Theo
The Viper
Endymion
Headbanger
Darkraver
Lenny Dee
Flamman & Abraxas
MC Syco

Best lekkere line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 21:49 
 

alles behalve Conquest of fury: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kvind er maar weinig aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel heel veel hetzelfde als vorig jaar zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:02 
 
Hardtraxx Addict

Strep schreef:
I:Gor Live
Lowroller
Negative A
The Sickest Squad
Miss K8
Dr.Peacock Live
The Outside Agency
Project Omega
Ruffneck
Ophidian
Dither


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:09 
 
Hardtraxx Addict

Mis wel Tieum en Unexist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis Partyraiser :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Mis wel Tieum en Unexist.

Dit dus :P
En geen AoF...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meui! Dan is bij deze de keuze vereenvoudigd.. Lekker naar Indicator! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Meui! Dan is bij deze de keuze vereenvoudigd.. Lekker naar Indicator! :D

mooi man, tering lijer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Nebula of Distress
DaY-mar
I:Gor Live
lowroller
Negative A
The Sickest Squad
Miss K8
Dr.Peacock Live
The Outside Agency
Project Omega
Ruffneck
Predator
Ophidian
D-Passion
Dither
Sandy Warez
MC Nolz


De hele nacht hier te vinden met uitstapjes naar Mad Dog, Drokz en waarschijnlijk ook nog wel even Lenny Dee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 12:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor Base Alert, Endymion en wat namen in de Industrial zou ik wel een kaartje kopen, valt voor de rest wat tegen helaas. Ook onbegrijpelijk wat Miss K8, Sickest Squad en Dr Pislul weer in de industrial doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 16:30 
 

Zit heel wat leuks tussen, maar twijfel nog omdat het op een kutdatum valt. Voor de 'kenners': is dit nu een feest waar je MOET zijn geweest of is het maar een commercieel kutfeest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 17:13 
 

Nerazzurro93 schreef:
Zit heel wat leuks tussen, maar twijfel nog omdat het op een kutdatum valt. Voor de 'kenners': is dit nu een feest waar je MOET zijn geweest of is het maar een commercieel kutfeest?

zeker niet iets waar je MOET zijn geweest ;) commercieel kutfeest zou ik et ook niet noemen, er is genoeg variatie naast de main
tis minder commercieel als dominator iig
thunderdome heeft wel de MOET geweest zijn factor, maar MOH komt nog genoeg keren dat je em nog mee kan pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Zit heel wat leuks tussen, maar twijfel nog omdat het op een kutdatum valt. Voor de 'kenners': is dit nu een feest waar je MOET zijn geweest of is het maar een commercieel kutfeest?

zeker niet iets waar je MOET zijn geweest ;) commercieel kutfeest zou ik et ook niet noemen, er is genoeg variatie naast de main
tis minder commercieel als dominator iig
thunderdome heeft wel de MOET geweest zijn factor, maar MOH komt nog genoeg keren dat je em nog mee kan pakken

Dit dus! :P
En met deze line up zou dit best een editie kunnen zijn die je hebt gemist xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa.. Frenchcore in de Industrial -1, en dan krijg je nog pauper frenchcore ook >.<

Day-Mar
I:Gor
The Outside Agency
Project Omeaga
Ophidian
D-Passion
Dither
Sandy Warez

The Destroyer Live
Paranoizer
Hellseeker & Doctor Terror
SRB

Zijn leuke namen.. Twijfeltje, zal een last minute beslissing worden zodra de timetable bekend is. Voor dit geld wil ik wel heel de avond vette namen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qua feest kun je hem best meepakken.. line-up is 95% als vorig jaar en sfeer was er super.
Leuke line-up en wel dichtbij..

Wel twijfel, loudness + die afterparty... uhm..

nee, vorig jaar was leuk, dit jaar laten schieten.. dominator komt wel weer en Thunderdome was zalig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 01:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben dit jaar ook weer aanwezig. Ben benieuwd wat deze line-up voor avond zal brengen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Mwa.. Frenchcore in de Industrial -1, en dan krijg je nog pauper frenchcore ook >.<

Day-Mar
I:Gor
The Outside Agency
Project Omeaga
Ophidian
D-Passion
Dither
Sandy Warez

The Destroyer Live
Paranoizer
Hellseeker & Doctor Terror
SRB

Zijn leuke namen.. Twijfeltje, zal een last minute beslissing worden zodra de timetable bekend is. Voor dit geld wil ik wel heel de avond vette namen zien.


Dit dus. Wordt Hardshock voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje te koop, normale prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik het hele feest op de main zal staan, ik wil wel Miss K8, Amnesys, DaY-már en Drokz.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten