Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohhhhh yes, afgelopen keer was echt een briljant feest, gaat het deze keer ook weer worden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverss wa heb ik hier zin in! Vorige editie is nog steeds de nacht van mn leven :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 16:34 
 

Lekker dichtbij dus wel aanwausig word 4de keer moh ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Sjors, wat is dat nou weer voor reactie?

Het is toch redelijk dom?
Hardshock duurt tot 0:00... Als je dan al een hele dag los hebt staan gaan daar, kun je het echt niet opbrengen om überhaupt nog een hele nacht door te halen bij MoH...

19 uur + nog reizen voor vele... (heen en terug meegerekend) 24 uur misschien? Dat red jij zelfs niet met je middeltjes, of wil je echt een zombiewalker worden en er zo verrot uitzien?

Denk wel dat sommige over het algemeen aan 1 hardcore feest genoeg hebben op een dag. Hardshock lijkt me prima festival maar om nu 2x op een dag compleet los te gaan. Nah, en zo denken er waarschijnlijk wel meer


Pussy, snuif pep ofzo, 24 uur is helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 21:54 
 

hardcoresjors schreef:
Chris Two schreef:
Sjors, wat is dat nou weer voor reactie?

Het is toch redelijk dom?
Hardshock duurt tot 0:00... Als je dan al een hele dag los hebt staan gaan daar, kun je het echt niet opbrengen om überhaupt nog een hele nacht door te halen bij MoH...

19 uur + nog reizen voor vele... (heen en terug meegerekend) 24 uur misschien? Dat red jij zelfs niet met je middeltjes, of wil je echt een zombiewalker worden en er zo verrot uitzien?

Denk wel dat sommige over het algemeen aan 1 hardcore feest genoeg hebben op een dag. Hardshock lijkt me prima festival maar om nu 2x op een dag compleet los te gaan. Nah, en zo denken er waarschijnlijk wel meer


Pussy, snuif pep ofzo, 24 uur is helemaal niks

bergen.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 23:59 
 

jij gaat dus eerder richting hemel dan ik begrijp ik uit jou teksten.. ofwel drugsgebruik..

maar dude, serieus, je gaat je neus toch niet versnuiven aan dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 01:04 
 

Chris Two schreef:
jij gaat dus eerder richting hemel dan ik begrijp ik uit jou teksten.. ofwel drugsgebruik..

maar dude, serieus, je gaat je neus toch niet versnuiven aan dat?

flikker gewoon op met dit soort discussies en praat over het feest, jesus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 08:44 
 

ja wat, het ging over het feest tot dat die autojunk hier weer kwam..

OT:
Hoop dat DaY-már in de Industrial staat... en ook Unexist :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
ja wat, het ging over het feest tot dat die autojunk hier weer kwam..

OT:
Hoop dat DaY-már in de Industrial staat... en ook Unexist :yay:

Wat ben jij een debielletje zeg, eerlijk waar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist. Rare topicwending, ontopic aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 10:44 
 
Hardtraxx Addict

In 2013 wel aanwezig, lekker dichtbij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 12:06 
 

Ritsurt schreef:
In 2013 wel aanwezig, lekker dichtbij :thumbsup:

vanuit waar vertrek jij dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Hoop dat DaY-már in de Industrial staat... en ook Unexist :yay:

Laat die maar mooi op de main staan :) Tenzij Dagmar een dikke hardtechno/schranz set neer komt zetten, mag ze van mij lekker op de main staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 16:25 
 
Hardtraxxer

Lekker dan, samen met hardshock! :yay:
Gaan der weer wat gezelligs van maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Geen twijfel

:bomb: :bomb:
dat wordt weer gezellig beuken!

Dat word het zeker! :D :woot:

Dit word waarsschijnlijk een facking dure maar facking bruutte dag! :woot:

Eerst Hardshock en dan afteren op MoH! :woot: :woot: :woot:

https://partyflock.nl/party/228979:Hardshock_Festival.html

Ook 13 april :woot: :bomb:

Hmm jammer. Zou Hardshock ook wel willen meemaken maar 2 feesten op 1 dag gaat hem niet worden voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 18:27 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Ritsurt schreef:
In 2013 wel aanwezig, lekker dichtbij :thumbsup:

vanuit waar vertrek jij dan? xd


Wijchen :P 30 minuutjes met het treintje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 18:32 
 

Ritsurt schreef:
KSwoosh schreef:
Ritsurt schreef:
In 2013 wel aanwezig, lekker dichtbij :thumbsup:

vanuit waar vertrek jij dan? xd


Wijchen :P 30 minuutjes met het treintje!

ah zo! ik Breda, ook 30 min reizen :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 18:39 
 

Project 141 en Draidy..... gaan we met z'n 3'n?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel weer zin om heen te gaan naar de editie van vorig jaar.
Groote optie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:06 
 

Chris Two schreef:
Project 141 en Draidy..... gaan we met z'n 3'n?

mag steff neit mee van je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:20 
 

Steff? Waar woont die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Steff? Waar woont die?

Een beetje ver weg. Maar goed... xd zien we tegen die tijd wel weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:40 
 

Steffnov schreef:
Chris Two schreef:
Steff? Waar woont die?

Een beetje ver weg. Maar goed... xd zien we tegen die tijd wel weer

toch niet Eindhoven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Steffnov schreef:
Chris Two schreef:
Steff? Waar woont die?

Een beetje ver weg. Maar goed... xd zien we tegen die tijd wel weer

toch niet Eindhoven?

"Een beetje ver weg" = Enschede. Denk niet dat Kasper je 100% begreep met dat statement xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 23:10 
 

ik zei et meer omdat jullie eerst ook zon stationsmeeting hadden :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten