Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 10:59 
 

Mocht iemand nog een ticket zoeken, ik verkoop mijne:
aanbod/1x-masters-of-hardcore-regular-ticket-t34214.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn de zalen goed aangegeven? Want met Thunderdome in de Rai was het echt een doolhof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 17:49 
 

stefan_helmond schreef:
Zijn de zalen goed aangegeven? Want met Thunderdome in de Rai was het echt een doolhof.

ja, je kan daar altijd makkelijk je weg vinden :)
dit was afgelopen jaar:
http://s9.postimage.org/8uowmscb3/Photo ... _13_18.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks, dan moet ik er voor zorgen dat ik een plattegrond te pakken krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 14:11 
 

stefan_helmond schreef:
Thanks, dan moet ik er voor zorgen dat ik een plattegrond te pakken krijg.

nee joh, tis vet makkelijk:
je komt binnen: munten en industrial erachter
linksaf: main
met aan de zijkant terror en nog iets

rechtsaf : talent area en daarachter oude meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 15:06 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 16:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geen verkeerd anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 22:33 
 

Broken Balance schreef:
Geen verkeerd anthem

idd niet slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 15:41 
 

Waarschijnlijk aanwezig. Wordt dan mn eerste grote hardcore feest. Mainstage staan leuke namen tussen maar ook minder leuke namen. Industrial/harde stage is bijna helemaal goed behalve de Frenchcore. Early kan ik ook wel wat mee en van de terror zou ik graag Drokz zien. The Destroyer en SRB zijn ook wel baasjes. Zal wel afhangen van de timetable allemaal. Wordt leuk zo na de tentamens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 16:01 
 
Hardtraxx Addict

Tering veel zin in toch wel. Hoop echt op een gunstige TT, is wel vrij bepalend met zo'n line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 16:04 
 

Strep schreef:
Tering veel zin in toch wel. Hoop echt op een gunstige TT, is wel vrij bepalend met zo'n line up.

Bedoel je dit positief of negatief? Kan namelijk allebei xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 16:19 
 
Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Strep schreef:
Tering veel zin in toch wel. Hoop echt op een gunstige TT, is wel vrij bepalend met zo'n line up.

Bedoel je dit positief of negatief? Kan namelijk allebei xd

Naja, niet specifiek iets.
Maar in Industrial zaal is bijna alles wel vet op de frencore, Lowroller en Miss K8 na dus daar zal ik 't meest staan. De 2e main/talent zaal heeft ook wel een paar leuke namen die ik wil zien (Counterfeit, Wasted mind, T-Junction), terror heeft The Destroyer, Drokz & Akira en SRB die ik wel graag wil zien en vind het bij de early altijd wel grappig om een of twee setjes mee te pakken puur voor de sfeer daar, liefst Lenny Dee of Endymion aangenomen dat die een Millenium set gaan draaien. En wil ook wel bij m'n maten staan en die zullen wss bij de main staan. Dus eigenlijk in elke zaal wel wat.
Goeie kans dat er straks van alles tegelijk staat en als dat zo is is het kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Waarschijnlijk aanwezig. Wordt dan mn eerste grote hardcore feest. Mainstage staan leuke namen tussen maar ook minder leuke namen. Industrial/harde stage is bijna helemaal goed behalve de Frenchcore. Early kan ik ook wel wat mee en van de terror zou ik graag Drokz zien. The Destroyer en SRB zijn ook wel baasjes. Zal wel afhangen van de timetable allemaal. Wordt leuk zo na de tentamens xd

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wens jullie alle sterkte met het geluid. Want hoewel het voor een trance feest prima te doen was, ligt de standaard voor een hardcorefeest wel een stuk hoger. En ik weet bijna zeker dat die standaard ook bij lange na niet behaald zal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het geluid op de main ook kut met peren, dus ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:59 
 

Nouja we zullen wel horen, zal wel meevallen en anders maken we er wel wat van. En er zijn nog meer zalen dusja.

stefan_helmond schreef:
:loving:

Kaartje binnen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Nouja we zullen wel horen, zal wel meevallen en anders maken we er wel wat van. En er zijn nog meer zalen dusja.

stefan_helmond schreef:
:loving:

Kaartje binnen :love:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Vorig jaar was het geluid op de main ook kut met peren, dus ja...

Main was prima te doen op ASOT, maar de industrial zaal, wat vorig jaar toch met kop en schouders boven de andere zalen uitstak, is nu echt drama geworden. Bass komt niet goed door, schel geluid en veel volumewisselingen, waarvan ik nog steeds niet weet waarom dat nodig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid bij de Industrial van vorig jaar was heel goed te doen hoor! Hoop, voor degenen die gaan, dat het dit jaar weer zo is. Ik zal er niet bij zijn vanwege een gebrek aan geld. Veel plezier hier allemaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er een meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meeting vind ik een prima idee. Heb ze tot nu toe allemaal gemist elke keer. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 17:29 
 

★ Timetable
It’s important to know what time your favorite DJ will perform where. Check it out right here.

♬ Area 1: Conquest of Fury / Mainstage
22.00 - 23.00 Decipher & Shinra
23.00 - 00.00 Mad Dog
00.00 - 00.30 Hardcore Blasters Live
00.30 - 01.15 Korsakoff
01.15 - 02.00 Re-Style Live (Album Showcase)
02.00 - 02.30 Angerfist Live
02.30 - 03.15 Dyprax
03.15 - 04.15 Outblast vs Tha Playah
04.15 - 05.00 Javi Boss
05.00 - 05.30 Evil Activities Live
05.30 - 06.00 Noize Suppressor Live
06.00 - 07.00 Nosferatu
Hosted by MC Tha Watcher

♬ Area 2: Nebula of Distress / Industrial
22.00 - 22.45 Sandy Warez
22.45 - 23.30 Dither
23.30 - 00.15 Project Omeaga
00.15 - 01.00 Lowroller
01.00 - 02.00 Ruffneck vs Predator (tainted audio set)
02.00 - 02.30 The Outside Agency Live
02.30 - 03.30 Day-Mar vs Negative A
03.30 - 04.30 Miss K8
04.30 - 05.00 I:Gor Live
05.00 - 06.00 Ophidian vs D-Passion
06.00 - 06.30 Sickest Squad Live
06.30 - 07.00 Dr. Peacock Live
Hosted by MC Nolz

♬ Area 3: Zero Gravity / Hardcore
22.00 - 22.45 The Beat Controller
22.45 - 23.30 Angeldust
23.30 - 00.15 Crossfiyah
00.15 - 01.15 T-Junction vs Rudeboy
01.15 - 01.45 Accelarator Live
01.45 - 02.30 Amnesys
02.30 - 03.15 Juanma
03.15 - 04.00 State of Emergency
04.00 - 04.45 Wasted Mind
04.45 - 05.30 Mercenary vs The Menace
05.30 - 06.15 Counterfeit
06.15 - 07.00 Tomcat
Hosted by Mc Axys

♬ Area 4: Purple Moon / Early / 2K
22.00 - 22.45 Vince
22.45 - 23.30 Lenny Dee
23.30 - 00.30 Darkraver
00.30 - 01.30 Base Alert
01.30 - 02.30 Flamman & Abraxas
02.30 - 03.15 Endymion (2K set)
03.15 - 04.00 Mental Theo
04.00 - 05.00 Paul Elstak
05.00 - 06.00 Bass-D vs The Viper
06.00 - 07.00 Headbanger vs J.D.A.
Hosted by MC Syco

♬ Area 5: Sphere of Speed / Terror
22.00 - 23.30 Twillight & Jackal live & Milla dj-set
23.30 - 00.30 Paranoizer
00.30 - 01.00 The Sinner Live
01.00 - 02.30 Drokz & Akira
02.30 - 03.15 Burning lazy persons Live
03.15 - 03.45 The Destroyer Live
03.45 - 04.30 Hellseeker & Doctor Terror live
04.30 - 05.30 SRB
05.30 - 06.00 Noisekick Live
Hosted by MC Mike Redman

Dikgedrukt is waar ik geen moeite mee zou hebben de set te luisteren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Derde keer voor mij alweer. Heb er nog niet zo'n zin in. Maar dat heb ik nooit met hardcore. Zaterdag sta ik toch weer te trappelen om te knallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of komt het door het geringe aantal toffe mensen die komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Of komt het door het geringe aantal toffe mensen die komen :P

:evil:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten