Mocht iemand nog een ticket zoeken, ik verkoop mijne:
1x Masters of Hardcore Regular ticket
1x Masters of Hardcore Regular ticket
ja, je kan daar altijd makkelijk je weg vindenwrote:Zijn de zalen goed aangegeven? Want met Thunderdome in de Rai was het echt een doolhof.
nee joh, tis vet makkelijk:wrote:Thanks, dan moet ik er voor zorgen dat ik een plattegrond te pakken krijg.
idd niet slecht!wrote:Geen verkeerd anthem
Bedoel je dit positief of negatief? Kan namelijk allebeiwrote:Tering veel zin in toch wel. Hoop echt op een gunstige TT, is wel vrij bepalend met zo'n line up.
Naja, niet specifiek iets.wrote:Bedoel je dit positief of negatief? Kan namelijk allebeiwrote:Tering veel zin in toch wel. Hoop echt op een gunstige TT, is wel vrij bepalend met zo'n line up.
wrote:Waarschijnlijk aanwezig. Wordt dan mn eerste grote hardcore feest. Mainstage staan leuke namen tussen maar ook minder leuke namen. Industrial/harde stage is bijna helemaal goed behalve de Frenchcore. Early kan ik ook wel wat mee en van de terror zou ik graag Drokz zien. The Destroyer en SRB zijn ook wel baasjes. Zal wel afhangen van de timetable allemaal. Wordt leuk zo na de tentamens
Kaartje binnenwrote:
wrote:Nouja we zullen wel horen, zal wel meevallen en anders maken we er wel wat van. En er zijn nog meer zalen dusja.
Kaartje binnenwrote:
Main was prima te doen op ASOT, maar de industrial zaal, wat vorig jaar toch met kop en schouders boven de andere zalen uitstak, is nu echt drama geworden. Bass komt niet goed door, schel geluid en veel volumewisselingen, waarvan ik nog steeds niet weet waarom dat nodig was.wrote:Vorig jaar was het geluid op de main ook kut met peren, dus ja...