Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 22:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee, maar ik ben anabool en interesseer met niet in muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De belangrijkste vraag is natuurlijk: waarom zou men een area toevoegen waar ga nuit de huidige doelgroep geen vraag naar is? De enige mesen die naar een HS area zouden gaan, zijn degenen die nu nog niet komen. Oftewel, het is dus puur om het HS volk aan te trekken. Waarmee uiteraard de intenties bekend zijn gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 22:16 
 

Toch een specifiek geval hier, waar de hardcore gangers die even slecht gaan, de hardstyle belachelijk kunnen gaan maken. Ik zeg niet dat het sowieso gaat gebeuren, er is een rede waardoor er meer kans is dat het kán gebeuren...

Iig ik ga proberen te gaan :thumbsup: en ben 90% hardstyle liefhebber, kzal niet naar die stage gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 22:52 
 

Ik ben hier voor de eerst keer aanwezig en zal dan ook zeker wel in area 4 te vinden zijn omdat ik meer van de hardstyle ben dan de hardcore. Ik was al wel van plan om te gaan voor de lineup bekend was dus zal echt wel meer hardcore dan hardstyle mee pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 23:07 
 
Hardtraxx Elite

Is dit nog steeds 16 +?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 23:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Toch een specifiek geval hier, waar de hardcore gangers die even slecht gaan, de hardstyle belachelijk kunnen gaan maken.

Net zo specifiek als (de vorige jaren) Dominator?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, ik heb zoiets van 'liever niet'. Volgend jaar mooi weer een talent area doen zou ik zeggen.

Verder vind ik de lineup van de hardstyle stage niet verkeerd, alleen past het niet bij Masters of Hardcore. Bewaar die lineup dan voor een mooi hardstyle-gericht festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 03:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zelfde organisatie, zelfde actie.

Heb ergens wel het idee dat hardcore langzamerhand een beetje afsterft. Dit is misschien nog niet te merken maar je zag in 2000-2002 dat veel Hardcore DJ's overstapte op andere Genre's. Nu zie je dat de mainstream kant steeds meer richting de hardstyle word getrokken, of in ieder geval de 150 BPM. En dat de Industrial zich ook steeds meer af zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 03:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk juist dat over een jaar of 2/3 een hele grote (nieuwe) groep mensen de hardcore in zal rollen. Er zijn verschrikkelijk veel mensen hardstyle ingetrokken mede doordat er ook wat hardstyle op de radio komt bijvoorbeeld. Ik verwacht juist dat deze groep zich na een tijdje zal gaan verdiepen in bijvoorbeeld harcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben zelf ook een hardstyle en hardcore liefhebber, ik kan me goed voorstellen dat mensen de stage met hardstyle raar aankijken, Het is tenslotten MOH.. al jaren alleen hardcore en nu ineens hardstyle..
Ik denk niet dat je er last van zal hebben als je in andere zalen staat maar in princiepe hoort het er gewoon niet thuis.. en dan er zijn al zat hardstyle feesten
van mij had het dus orgineel mogen blijven met alleen harcore maar ik vind het ook niet verkeerd dat ze nu ook hardstyle hebben maakt het voor mensen zoals ik die liefhebber zijn van beide toch wel aantrekkelijker, al zal ik als ik naar MOH ga komen voor de hardcore en niet voor hardstyle haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goede ontwikkeling dit, is misschien niet helemaal volgens het concept (maar hey, wat is dat tegenwoordig nog wel?), maar die Raw hardstyle stage zal toch wel harder gaan als het merendeel van de mainstage.. (was ook bij Dominator zo)

Trouwens ook op Dominator een groep tegen gekomen die zeikte op de hardstyle stage enz. Vervolgens vraag ik of ze wat hardstyle kennen en dan komen ze met nummers van Headhunterz. Dan laat ik een filmpje zien wat ik net daar op de Raw stage gemaakt heb en zitten ze ineens van: Ooow is dat ook hardstyle?! Ooow dat is eigenlijk wel heel vet.

Optie geworden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Goede ontwikkeling dit, is misschien niet helemaal volgens het concept (maar hey, wat is dat tegenwoordig nog wel?), maar die Raw hardstyle stage zal toch wel harder gaan als het merendeel van de mainstage.. (was ook bij Dominator zo)

Trouwens ook op Dominator een groep tegen gekomen die zeikte op de hardstyle stage enz. Vervolgens vraag ik of ze wat hardstyle kennen en dan komen ze met nummers van Headhunterz. Dan laat ik een filmpje zien wat ik net daar op de Raw stage gemaakt heb en zitten ze ineens van: Ooow is dat ook hardstyle?! Ooow dat is eigenlijk wel heel vet.

Optie geworden ^^


Hahaha geweldig! De raw op Dominator is ook echt heel gaaf! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Vet! Kan ik eindelijk eens naar MoH zonder naar die tyfusherrie te hoeven luisteren! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap overigens ook niet waarom je voor zo'n generieke line-up €55 zou betalen, om in een klein hokje te staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 15:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan houden we Project Hardcore en Nirvana Of Noise nog over als groot puur hardcore feest (Of mis ik er een paar?)
Maar NoN is van Q dus dat zal ook niet lang duren voor er een hardstyle stage bij komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 18:59 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Dan houden we Project Hardcore en Nirvana Of Noise nog over als groot puur hardcore feest (Of mis ik er een paar?)
Maar NoN is van Q dus dat zal ook niet lang duren voor er een hardstyle stage bij komt

Harmony, tenzij je alleen indoor feesten bedoelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Is dit nog steeds 16 +?

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Broken Balance schreef:
Dan houden we Project Hardcore en Nirvana Of Noise nog over als groot puur hardcore feest (Of mis ik er een paar?)
Maar NoN is van Q dus dat zal ook niet lang duren voor er een hardstyle stage bij komt

Harmony, tenzij je alleen indoor feesten bedoelde.

Hardcore4life (en Hardshock outdoor).

chicken schreef:
Vet! Kan ik eindelijk eens naar MoH zonder naar die tyfusherrie te hoeven luisteren! :thumbsup:

Hap? Maar goed, dit is wel echt zo'n standaard standpunt van mensen die weinig tot niks van Hardcore weten. Een hoop hardstyle tracks zijn al snel harder dan de huidige hardcore producties van bijvoorbeeld Evil Activities of Endymion (Ja maar dan noem je ook een paar namen.. Dat klopt :P) .
Je hoeft niet meteen voor de Industrial te gaan, maar de mainstream hardcore moet toch echt niet als herrie klinken voor de gemiddelde hardstyle luisteraar denk ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Wanneer er Hardcore staat op een festival met in de naam: The Harder Style festival hoor je niemand maar wanneer het andersom is...
En waarschijnlijk staat een groot deel van de mensen, die nu zitten te klagen, uiteindelijk tijdens het feest toch los te gaan bij Warface..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wanneer er Hardcore staat op een festival met in de naam: The Harder Style festival hoor je niemand maar wanneer het andersom is...

Goh, hoe zou dat komen...

En als je 'The Hardstyle festival' bedoelt, noem mij dan eens een langlopend hardstyle feest voor de liefhebber, waar een area om commerciële redenen op wordt geofferd voor een HC area? Succes :thumbup:

Basshunterzz schreef:
En waarschijnlijk staat een groot deel van de mensen, die nu zitten te klagen, uiteindelijk tijdens het feest toch los te gaan bij Warface..

Dat argument :lol: maar goed, mochten we niet geforceerd worden daar te moeten staan, staan we er ook zeker niet. Mocht dit wel zo zijn, dan een stuk minder en puur omdat depressief zijn op een feest ook maar kut is. Je overschat de boel wel aardig :thumbup:

En voor de mensen die de kritiek hier op hun geliefde genre (een grote meerderheid hier, dus wat kun je ook verwachten -.- ) niet kunnen hebben: het gaat niet om de kwaliteit van de muziek, die staat hier helemaal niet ter discussie. Het gaat om de intentie waarmee een feest georganiseerd wordt. Het grootste indoor hardcore evenement, spiritueel (wanna-be) opvolger van Thunderdome, is niet hardcore meer.

En voor de mensen die wijzen naar het kleiner wordende verschil tussen de onderzijde van de HC en de HS...so? Dus omdat een deel van de mainstream artiesten wanhopig bezig is de ondergrens op te zoeken, moeten we die ondergrens maar nog verder verleggen? Beter zouden ze de goede mainstream artiesten als Dione, D-Passion en Ruffneck op de main gooien, maar helaas. Betekent dus niet dat we daar maar geen punt van moeten maken.

Nee, ik hoop dat Art of Dance hier gruwelijk op zijn bek gaat en ervan leert, maar helaas zal het wel weer uitverkopen en zal de HS uitpuilen, waarna men het als een succes beschouwd en RR het anthem van 2015 zal remixen. Bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit het Dominator topic of zo ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb ook het idee dat Hardcore langzamerhand afsterft, en de RAW enorm aan het groeien is buiten alleen de Mainstream

Ach wie zien het wel hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben in iig aanwezig, thuiswedstrijd:D. Eerste hardcore feest, zal vooral bij de industrial te vinden zijn. Hoog wss naar warface aangezien ik ze nog nooit heb gezien. Verder zal ik proberen de hs area te vermijden. Zin in :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 13:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik zie het meer als lokkertje. Helemaal niets mis mee dus!

Alsof je als HS luisteraar niet de behoefte hebt om rond te gaan wandelen? :yes:
Laat ze lekker een van de HC zalen inlopen en daar blijven plakken :thumbsup:

Werkt een beetje als: Every girl likes it in the butt, most just don't know it yet. :thumbup:

Goed idee van de organisatoren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

evenserieusnou schreef:
Werkt een beetje als: Every girl likes it in the butt, most just don't know it yet. :thumbup:

Hahahahha netjes. :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten