Lekker boeiend dat er een Raw zaal is, als je in een andere zaal staat heb je er toch geen last van 
In ieder geval op stage 4
He dat zei ik al op partyflock gvd zegwrote: Tot zover dus MOH..
AMEN!wrote:Die hele Hardstyle area lijkt wel 1 grote vriendendienst. Heel Minus is More (vriendjes van MoH via Most Wanted) is aanwezig, Nosferatu en Triax mogen optreden als High Voltage en Warface, de andere twee van het ABC'tje (naast Crypsis ook Adaro en B-Front) wat je op elk feest ziet is aanwezig, wannabe duistere Moridin is aanwezig...nee, top heren!
En wat gaat ervan ten koste? De talent area, met mensen waarvan je juist hoopt dat ze doorgroeien door ze op een mooi podium neer te zetten. Die kunnen een optreden hier nu wel helemaal vergeten. Hoezo we draaien hardcore zelf wel ff de nek om. Tot zover dus MOH..
Omdat MOH op z'n retour is.wrote:Heb het gezien.. teleurstellend.
Waarom moet alles steeds commerciëler worden?...
Laat het denken maar aan anderen over anders.wrote: denk overigens dat er wel vechtpartijen kunnen onstaan
Volgens mij snap jij het dan niet helemaal. Het enige punt dat sommigen proberen te maken is dat ze geen hardstyle op MOH willen, omdat het feest vanaf het begin een feest met alleen maar hardcore geweest is. Het is best begrijpelijk dat een hardstyle stage (maakt niet uit wat voor hardstyle) het hele idee van MOH, of de sfeer voor sommigen gewoon verziekt. Het hoort er gewoon niet bij.wrote:Vind het grappig om te lezen. En ja volgens mij is er wel een groot deel dat nu serieus niet meer gaat.
want...? zijn sowieso mensen die provocerend kunnen gaan doen en andere die dat niet kunne latenwrote:Laat het denken maar aan anderen over anders.wrote: denk overigens dat er wel vechtpartijen kunnen onstaan
Hoe vaak is er op Dominator vechten geweest om die hardstyle stage dan? Juist de mensen die zich om dit soort zaken druk maken (dus niet de anabolen die het geen bal interesseert) mijden toch juist dit soort gezanik en zoeken een stage op waar ze wel aan hun trekken komen.wrote: want...? zijn sowieso mensen die provocerend kunnen gaan doen en andere die dat niet kunne laten