Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:50 
 
Hardtraxx Elite

Lekker boeiend dat er een Raw zaal is, als je in een andere zaal staat heb je er toch geen last van >.<
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had hier toch wel Endymion verwacht.
In ieder geval op stage 4 :whistle:
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die hele Hardstyle area lijkt wel 1 grote vriendendienst. Heel Minus is More (vriendjes van MoH via Most Wanted) is aanwezig, Nosferatu en Triax mogen optreden als High Voltage en Warface, de andere twee van het ABC'tje (naast Crypsis ook Adaro en B-Front) wat je op elk feest ziet is aanwezig, wannabe duistere Moridin is aanwezig...nee, top heren!

En wat gaat ervan ten koste? De talent area, met mensen waarvan je juist hoopt dat ze doorgroeien door ze op een mooi podium neer te zetten. Die kunnen een optreden hier nu wel helemaal vergeten. Hoezo we draaien hardcore zelf wel ff de nek om. Tot zover dus MOH..
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Tot zover dus MOH..

He dat zei ik al op partyflock gvd zeg
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Die hele Hardstyle area lijkt wel 1 grote vriendendienst. Heel Minus is More (vriendjes van MoH via Most Wanted) is aanwezig, Nosferatu en Triax mogen optreden als High Voltage en Warface, de andere twee van het ABC'tje (naast Crypsis ook Adaro en B-Front) wat je op elk feest ziet is aanwezig, wannabe duistere Moridin is aanwezig...nee, top heren!

En wat gaat ervan ten koste? De talent area, met mensen waarvan je juist hoopt dat ze doorgroeien door ze op een mooi podium neer te zetten. Die kunnen een optreden hier nu wel helemaal vergeten. Hoezo we draaien hardcore zelf wel ff de nek om. Tot zover dus MOH..


AMEN!
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 18:06 
 
Hardtraxxer

Kan het vanuit de kant van de organisatie wel begrijpen. Met de leeftijdsverhoging naar 18+ lopen ze waarschijnlijk redelijk wat bezoekers mis wat je op deze manier enigzins kunt compenseren (meer als met een talent area wss).

Natuurlijk gewoon aanwezig voor de hardcore :)
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaal 4!111!!!!
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PsychoWynd schreef:
Heb het gezien.. teleurstellend.
Waarom moet alles steeds commerciëler worden?...

Omdat MOH op z'n retour is.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Fijn dat er een hardstyle area is! Topfeest
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En terwijl iedereen zit te zeiken over de Hardstyle, irriteert mij het meeste dat Peacock bij de 'Industrial' staat en niet gewoon bij de Frenchkuttroep.­ Oh ja en dat MC Dart in de 'Industrial' staat en dus veel gaat verneuken.

Jammer, want Deathmachine / TOA / Mindustries Live zijn wel gruwelijk vet. Ophidian had ik liever in de Industrial gezien maar oké. Nee, mijn keuze is gemaakt. Deep Cutz it is :)
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel even verbaasd toen ik die Raw Hardstyle area erbij zag. Maar toch wel fijn voor mensen die van beide stijlen houden, mensen die er niet van houden zullen er niet veel last van hebben lijkt me?
Bovendien hebben veel Raw Hardstyle tracks een lekker duistere sfeer die ik zelf nog altijd meer bij het thema (lees Thema, niet concept) vind passen dan Nobody Said It Was Easy-achtige meuk.
En voor zover ik het meegemaakt heb is het altijd heel gezellig en sfeervol bij Raw Hardstyle area's, dus het argument dat het kutvolk zou aantrekken snap ik ook niet.

Mij zul je er alleen niet vinden, genoeg andere feesten rond die tijd.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:48 
 

Die mensen die reageren met "dat zijn commerciele namen dus commerciele hardstyle" op mensen die zeggen dat het rauwe hardstyle is xd
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 20:42 
 
Hardtraxxer

TIJD OM DE NAAM TE VERANDEREN! :clap:
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Haha en er is weer een bommetje gebarsten :")
Er zijn 6 zalen, volgens mij kan je maar in 1 zaal tegelijk zijn, en al hou je niet van Hardstyle, ga je toch lekker naar een andere zaal?

En ook ben ik er van overtuigt dat Radical Redemption harder draait dan Evil Activities of Korsakoff.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 20:52 
 

harder is sneller he : ' )

denk overigens dat er wel vechtpartijen kunnen onstaan
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 20:52 
 

.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, hele nacht in zaal 4 staan !
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
denk overigens dat er wel vechtpartijen kunnen onstaan

Laat het denken maar aan anderen over anders.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook echt tyfus veel mensen die ineens afhaken nu er een 6e area is met andere muziek :') Lekker bekrompen.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jij neemt dat soort mensen serieus? :P
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het grappig om te lezen. En ja volgens mij is er wel een groot deel dat nu serieus niet meer gaat.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:33 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Vind het grappig om te lezen. En ja volgens mij is er wel een groot deel dat nu serieus niet meer gaat.


Volgens mij snap jij het dan niet helemaal. Het enige punt dat sommigen proberen te maken is dat ze geen hardstyle op MOH willen, omdat het feest vanaf het begin een feest met alleen maar hardcore geweest is. Het is best begrijpelijk dat een hardstyle stage (maakt niet uit wat voor hardstyle) het hele idee van MOH, of de sfeer voor sommigen gewoon verziekt. Het hoort er gewoon niet bij.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:47 
 

TiMOTHYb schreef:
Anonymous schreef:
denk overigens dat er wel vechtpartijen kunnen onstaan

Laat het denken maar aan anderen over anders.


want...? zijn sowieso mensen die provocerend kunnen gaan doen en andere die dat niet kunne laten
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
want...? zijn sowieso mensen die provocerend kunnen gaan doen en andere die dat niet kunne laten

Hoe vaak is er op Dominator vechten geweest om die hardstyle stage dan? Juist de mensen die zich om dit soort zaken druk maken (dus niet de anabolen die het geen bal interesseert) mijden toch juist dit soort gezanik en zoeken een stage op waar ze wel aan hun trekken komen.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2014 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

Masturbeer jij ook altijd op feesten?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten