-
Last edited by KWAAIE-MAX on , edited 1 time in total.
Wat is dan in jouw ogen een hardere stijl? Sommige HS nummers zijn toch wel een stuk harder dan sommige mainstream HC nummerswrote:Ja dank je voor de heads up terwijl je me niet kent. Een beetje diversiteit is toch wel wenselijk op een forum. En dat hardstijl niet hard is vergeleken met hardere stijlen is logisch, die zijn niet voor niets harder. Wat er verder hard is aan rauwe hardstijl mag je zelf weten, maar is niet hard.wrote:Boze max is wel een vreemd mannetje
IHC, frenchcore, terror, alle normale hardcorewrote:Wat is dan in jouw ogen een hardere stijl? Sommige HS nummers zijn toch wel een stuk harder dan sommige mainstream HC nummerswrote:Ja dank je voor de heads up terwijl je me niet kent. Een beetje diversiteit is toch wel wenselijk op een forum. En dat hardstijl niet hard is vergeleken met hardere stijlen is logisch, die zijn niet voor niets harder. Wat er verder hard is aan rauwe hardstijl mag je zelf weten, maar is niet hard.wrote:Boze max is wel een vreemd mannetje
En sommige techno is harder dan sommige hardstyle, maar ik zie geen techno stage op Loudness?wrote:Wat is dan in jouw ogen een hardere stijl? Sommige HS nummers zijn toch wel een stuk harder dan sommige mainstream HC nummerswrote:Ja dank je voor de heads up terwijl je me niet kent. Een beetje diversiteit is toch wel wenselijk op een forum. En dat hardstijl niet hard is vergeleken met hardere stijlen is logisch, die zijn niet voor niets harder. Wat er verder hard is aan rauwe hardstijl mag je zelf weten, maar is niet hard.wrote:Boze max is wel een vreemd mannetje
Wilde je graag beweren dat het niet zo was? Want ik kan je dan vast vertellen dat dat bullshit zou zijn, dus doe de moeite alsjeblieft niet.wrote:Haha
Ohjee, gaan we zo ook nog Dominator er bij betrekken?HARTSTEIL hoort niet ob Masturz of Hartkoor...
Je loopt in deze discussie zelf alleen maar te verkondigen dat jouw mening de juiste is, verder zeg je helemaal niks waardevols.wrote:doei je overtreedt discussieregels
had je TiH al gehoord? Gemiddelde Spoontech en Therachords platen gaan harder dan veel mainstream HC.wrote:Wilde je graag beweren dat het niet zo was? Want ik kan je dan vast vertellen dat dat bullshit zou zijn, dus doe de moeite alsjeblieft niet.wrote:Haha
Die was er al eerder bij betrokken dan MOH rokkietokkie.wrote:Ohjee, gaan we zo ook nog Dominator er bij betrekken?HARTSTEIL hoort niet ob Masturz of Hartkoor...
Ik zal de moeite niet doen doen, jij wint, mainstream en frenchcore is zoveel harder dan hardstyle.wrote:Wilde je graag beweren dat het niet zo was? Want ik kan je dan vast vertellen dat dat bullshit zou zijn, dus doe de moeite alsjeblieft niet.wrote:Haha
Hoi bb! Dat jij Frenchcore voor tokkies vind weet ik inmiddels en dat is jou mening en helemaal okee! Maar het is nog steeds harder dan HS en daar gaat het hier even om, ik zei er verder niks over was alleen maar om iets aan te geven. En er staan vaak bij een mainstage meer tokkies dan bij een frenchcore stage. Ook ken ik meer tokkies die van mainstream HC houden dan van frenchcore (geen 1 eigenlijk), dus voor mij is jou punt een beetje invalide, het mag dan een beetje simpel zijn, maar simpel is niet gelijk slecht.wrote:had je TiH al gehoord? Gemiddelde Spoontech en Therachords platen gaan harder dan veel mainstream HC.wrote:Wilde je graag beweren dat het niet zo was? Want ik kan je dan vast vertellen dat dat bullshit zou zijn, dus doe de moeite alsjeblieft niet.wrote:Haha
Frenchcore is voor tokkies, omdat het veel te simpel is.
IHC/Crossbreed is dan wel op alle vlakken harder dan hardstyle. Men vond de track van Wavolizer toen de tijd al snoeihard en dat is eigenlijk in IHC/Crossbreed een gewone track.
Die was er al eerder bij betrokken dan MOH rokkietokkie.wrote:Ohjee, gaan we zo ook nog Dominator er bij betrekken?HARTSTEIL hoort niet ob Masturz of Hartkoor...
En ja, je ziet dus dat de commerciele mainstream steeds dichter bij de rauwe hardstyle komt wat uiteindelijk toch zal leiden tot een halve hardcore/hardstyle main.
Bij dominator zei men ook al dat dat toch geen impact zou hebben, zie hier..
Nee klopt! En ook valt je af te vragen of ik hier wel heel serieus waswrote:Lijkt me verstandig om gewoon de opmerkingen van kwaaie max naast je neer te leggen en ontopic te gaan over het feest zelf in plaats van de hardstyle/hardcore discussie. Die valt namelijk van twee kanten niet te winnen.
Wat jij wil, ik zou het echter moeilijk vinden om zoiets over iemand te zeggen als ik iemand niet ken.wrote:Als je hier niet serieus was, had je ook sowieso niet al die moeite genomen om zo op iedereen te reageren. Kwatserd
Geef je ogen eens de kost op zo'n area/feest.wrote:[Ook ken ik meer tokkies die van mainstream HC houden dan van frenchcore (geen 1 eigenlijk)
Heb het over persoonlijke ervaring hoor.wrote:Geef je ogen eens de kost op zo'n area/feest.wrote:[Ook ken ik meer tokkies die van mainstream HC houden dan van frenchcore (geen 1 eigenlijk)
Ditwrote:Geef je ogen eens de kost op zo'n area/feest.wrote:[Ook ken ik meer tokkies die van mainstream HC houden dan van frenchcore (geen 1 eigenlijk)
wrote:Ja en zo lopen er bij de hardstyle alleen maar keurige jochies in V-halsjes.
Klinkt een beetje raar als je dat er voor zegt.wrote:Beoordeel iemand gewoon op zijn karakter en niet op het uiterlijk/klederdracht.