Nerazzurro93 schreef:
Ja en zo lopen er bij de hardstyle alleen maar keurige jochies in V-halsjes.
Nerazzurro93 schreef:
Beoordeel iemand gewoon op zijn karakter en niet op het uiterlijk/klederdracht.
Klinkt een beetje raar als je dat er voor zegt.
Nou als je in zo'n area komt waar iedereen echt als een idioot raar loopt te hakken en ze allemaal met de doppen wijd open, kaakschaatsend staan en new kids dingen lopen te schreeuwen en in voddige oude kleren lopen dan kom je voor mij niet over als een gewoon persoon. En dit is net zo uit persoonlijke ervaringen.
En een V-Hals gelijk aan netheid is een vooroordeel wat niet bestaat
Je komt ook niet bij de president in je v-halsje.
V-Hals is tegenwoordig gewoon casual.
Je hoeft je niet naar je genre te kleden om een liefhebber te wezen. Ik luister sinds m'n 8/9 naar hardcore en
heb voor 3 maanden eens een 100% hardcore shirt gedragen 7 jaar terug en had een Enzyme ketting. Meer niet.