Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 12:56 
 
Hardtraxxer

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
wololo schreef:
Boze max is wel een vreemd mannetje


Ja dank je voor de heads up terwijl je me niet kent. Een beetje diversiteit is toch wel wenselijk op een forum. En dat hardstijl niet hard is vergeleken met hardere stijlen is logisch, die zijn niet voor niets harder. Wat er verder hard is aan rauwe hardstijl mag je zelf weten, maar is niet hard.

Wat is dan in jouw ogen een hardere stijl? Sommige HS nummers zijn toch wel een stuk harder dan sommige mainstream HC nummers
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 12:58 
 
Hardtraxxer

Darklevi schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
wololo schreef:
Boze max is wel een vreemd mannetje


Ja dank je voor de heads up terwijl je me niet kent. Een beetje diversiteit is toch wel wenselijk op een forum. En dat hardstijl niet hard is vergeleken met hardere stijlen is logisch, die zijn niet voor niets harder. Wat er verder hard is aan rauwe hardstijl mag je zelf weten, maar is niet hard.

Wat is dan in jouw ogen een hardere stijl? Sommige HS nummers zijn toch wel een stuk harder dan sommige mainstream HC nummers


IHC, frenchcore, terror, alle normale hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 12:59 
 
Hardtraxx Addict

Haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darklevi schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
wololo schreef:
Boze max is wel een vreemd mannetje


Ja dank je voor de heads up terwijl je me niet kent. Een beetje diversiteit is toch wel wenselijk op een forum. En dat hardstijl niet hard is vergeleken met hardere stijlen is logisch, die zijn niet voor niets harder. Wat er verder hard is aan rauwe hardstijl mag je zelf weten, maar is niet hard.

Wat is dan in jouw ogen een hardere stijl? Sommige HS nummers zijn toch wel een stuk harder dan sommige mainstream HC nummers

En sommige techno is harder dan sommige hardstyle, maar ik zie geen techno stage op Loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 13:01 
 
Hardtraxxer

M-arijn schreef:
Haha :lol:


Wilde je graag beweren dat het niet zo was? Want ik kan je dan vast vertellen dat dat bullshit zou zijn, dus doe de moeite alsjeblieft niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 13:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
HARTSTEIL hoort niet ob Masturz of Hartkoor...


Ohjee, gaan we zo ook nog Dominator er bij betrekken? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@KWAAIE-MAX:
Je loopt iedereen hier maar te zeggen dat ze niet met goede argumenten komen.
Maar vooralsnog heb ik jou alleen nog maar horen zeggen dat de hardstyle op MOH soft en happy was.
Dit is een mening, geen feit. Met een mening kun je geen discussie winnen, kom eens met fatsoenlijke argumenten om jezelf te ondersteunen.

KWAAIE-MAX schreef:
doei je overtreedt discussieregels

Je loopt in deze discussie zelf alleen maar te verkondigen dat jouw mening de juiste is, verder zeg je helemaal niks waardevols.
En als iemand tegen je in gaat ga je ze afblaffen, desnoods met persoonlijke aanvallen.

Dus zeg jij alsjeblieft niks over discussieregels want je bent zelf een lachertje in deze discussie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 13:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
M-arijn schreef:
Haha :lol:


Wilde je graag beweren dat het niet zo was? Want ik kan je dan vast vertellen dat dat bullshit zou zijn, dus doe de moeite alsjeblieft niet.


had je TiH al gehoord? Gemiddelde Spoontech en Therachords platen gaan harder dan veel mainstream HC.

Frenchcore is voor tokkies, omdat het veel te simpel is.

IHC/Crossbreed is dan wel op alle vlakken harder dan hardstyle. Men vond de track van Wavolizer toen de tijd al snoeihard en dat is eigenlijk in IHC/Crossbreed een gewone track.

rakkietakkie schreef:
Citaat:
HARTSTEIL hoort niet ob Masturz of Hartkoor...


Ohjee, gaan we zo ook nog Dominator er bij betrekken? :corn:


Die was er al eerder bij betrokken dan MOH rokkietokkie.
En ja, je ziet dus dat de commerciele mainstream steeds dichter bij de rauwe hardstyle komt wat uiteindelijk toch zal leiden tot een halve hardcore/hardstyle main.
Bij dominator zei men ook al dat dat toch geen impact zou hebben, zie hier..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 14:35 
 
Hardtraxx Addict

KWAAIE-MAX schreef:
M-arijn schreef:
Haha :lol:


Wilde je graag beweren dat het niet zo was? Want ik kan je dan vast vertellen dat dat bullshit zou zijn, dus doe de moeite alsjeblieft niet.

Ik zal de moeite niet doen doen, jij wint, mainstream en frenchcore is zoveel harder dan hardstyle.

Iedereen weet toch dat sneller harder is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 14:41 
 

Hoi allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 14:56 
 

Ik vind frenchcore zoals:


Toch wel stukken harder dan hardstyle.

En mainstream als:


ook. En dan bedoel ik ook het Theracords/Spoontech spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Negative A, mjah, das een halve Industrial/Hardcore..

Alsje puur en alleen kijkt naar Hardcore (Dominator Mainstage m.u.v. DaY-már bijv) dan gaat de Raw toch harder..

En alles gaat al harder dan Early...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me verstandig om gewoon de opmerkingen van kwaaie max naast je neer te leggen en ontopic te gaan over het feest zelf in plaats van de hardstyle/hardcore discussie. Die valt namelijk van twee kanten niet te winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 16:33 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
M-arijn schreef:
Haha :lol:


Wilde je graag beweren dat het niet zo was? Want ik kan je dan vast vertellen dat dat bullshit zou zijn, dus doe de moeite alsjeblieft niet.


had je TiH al gehoord? Gemiddelde Spoontech en Therachords platen gaan harder dan veel mainstream HC.

Frenchcore is voor tokkies, omdat het veel te simpel is.

IHC/Crossbreed is dan wel op alle vlakken harder dan hardstyle. Men vond de track van Wavolizer toen de tijd al snoeihard en dat is eigenlijk in IHC/Crossbreed een gewone track.

rakkietakkie schreef:
Citaat:
HARTSTEIL hoort niet ob Masturz of Hartkoor...


Ohjee, gaan we zo ook nog Dominator er bij betrekken? :corn:


Die was er al eerder bij betrokken dan MOH rokkietokkie.
En ja, je ziet dus dat de commerciele mainstream steeds dichter bij de rauwe hardstyle komt wat uiteindelijk toch zal leiden tot een halve hardcore/hardstyle main.
Bij dominator zei men ook al dat dat toch geen impact zou hebben, zie hier..


Hoi bb! Dat jij Frenchcore voor tokkies vind weet ik inmiddels en dat is jou mening en helemaal okee! Maar het is nog steeds harder dan HS en daar gaat het hier even om, ik zei er verder niks over was alleen maar om iets aan te geven. En er staan vaak bij een mainstage meer tokkies dan bij een frenchcore stage. Ook ken ik meer tokkies die van mainstream HC houden dan van frenchcore (geen 1 eigenlijk), dus voor mij is jou punt een beetje invalide, het mag dan een beetje simpel zijn, maar simpel is niet gelijk slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 16:34 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Lijkt me verstandig om gewoon de opmerkingen van kwaaie max naast je neer te leggen en ontopic te gaan over het feest zelf in plaats van de hardstyle/hardcore discussie. Die valt namelijk van twee kanten niet te winnen.


Nee klopt! En ook valt je af te vragen of ik hier wel heel serieus was ^^ Andere mensen hier maken er uiteindelijk een groter punt van dan ik er in het begin van wilde maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je hier niet serieus was, had je ook sowieso niet al die moeite genomen om zo op iedereen te reageren. Kwatserd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 16:43 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Als je hier niet serieus was, had je ook sowieso niet al die moeite genomen om zo op iedereen te reageren. Kwatserd xd


Wat jij wil, ik zou het echter moeilijk vinden om zoiets over iemand te zeggen als ik iemand niet ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
[Ook ken ik meer tokkies die van mainstream HC houden dan van frenchcore (geen 1 eigenlijk)

Geef je ogen eens de kost op zo'n area/feest. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 17:01 
 
Hardtraxxer

Raven schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
[Ook ken ik meer tokkies die van mainstream HC houden dan van frenchcore (geen 1 eigenlijk)

Geef je ogen eens de kost op zo'n area/feest. :lol:


Heb het over persoonlijke ervaring hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 17:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raven schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
[Ook ken ik meer tokkies die van mainstream HC houden dan van frenchcore (geen 1 eigenlijk)

Geef je ogen eens de kost op zo'n area/feest. :lol:


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 17:25 
 

Ja en zo lopen er bij de hardstyle alleen maar keurige jochies in V-halsjes. Zo ken ik nog 1000 vooroordelen. Beoordeel iemand gewoon op zijn karakter en niet op het uiterlijk/klederdracht.

Knap dat je van iemand kan zeggen dat hij/zij een tokkie/asociaal iemand is zonder hem/haar te spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 17:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ja en zo lopen er bij de hardstyle alleen maar keurige jochies in V-halsjes.


Nerazzurro93 schreef:
Beoordeel iemand gewoon op zijn karakter en niet op het uiterlijk/klederdracht.


Klinkt een beetje raar als je dat er voor zegt.

Nou als je in zo'n area komt waar iedereen echt als een idioot raar loopt te hakken en ze allemaal met de doppen wijd open, kaakschaatsend staan en new kids dingen lopen te schreeuwen en in voddige oude kleren lopen dan kom je voor mij niet over als een gewoon persoon. En dit is net zo uit persoonlijke ervaringen.

En een V-Hals gelijk aan netheid is een vooroordeel wat niet bestaat :lol:
Je komt ook niet bij de president in je v-halsje.
V-Hals is tegenwoordig gewoon casual.
Je hoeft je niet naar je genre te kleden om een liefhebber te wezen. Ik luister sinds m'n 8/9 naar hardcore en
heb voor 3 maanden eens een 100% hardcore shirt gedragen 7 jaar terug en had een Enzyme ketting. Meer niet.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten