Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
The Constructor schreef:
Ja verdomme. Normaal raakt het nooit uitverkocht, nu last minute besloten om toch maar weer eens een kijkje te gaan nemen, is het uitverkocht :/
Nu maar hopen dat ik via ticketswap ofzo nog iets kan regelen.

Vorig jaar was het ook uitverkocht hoor.


Ja zou het? 2 uur van te voren? Voor m'n gevoel was het echt niet uitverkocht als ik denk aan hoe druk het was

en

Ik kan misschien niet aanwezig zijn door omstandigheden, als dit zo inderdaad blijkt te zijn wil ik eerst wel kijken of hier liefhebbers zijn voor een kaartje voor ik het op ticketswap gooi. Als je dus interesse hebt laat het even weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij ook een week van te voren.

Edit: 3 dagen van te voren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Volgens mij ook een week van te voren.

Edit: 3 dagen van te voren.


Dan zit ik met me gedachte bij een andere editie misschien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Bever schreef:
Pipa schreef:
Volgende week werkende hiero

Ik ook. Hopen dat ik op de main, hardstyle of classics stage achter de bar terecht kom :)

Ik sta beveiliging. Hoop ook dat ik vooral in de hardstyle area sta
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er rijden geen treinen aanstaande zaterdag!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Er rijden geen treinen aanstaande zaterdag!!

Wil ik eens een keer met de trein naar een feest :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Er rijden geen treinen aanstaande zaterdag!!


Inderdaad tussen Utrecht en Den Bosch alleen stopbussen en snelbussen, vraag me af hoe dat gaat werken met zoveel man.. Dacht ik eens een makkelijke snelle verbinding te hebben aangezien ik van en naar utrecht moet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was hetzelfde probleem, de snelbussen waren toen erg goed geregeld :thumbsup:

Vorig jaar op MoH mijn HC ontmaagding gehad ;) dus kijk erg uit naar deze editie

Erg benieuwt naar de timetable
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Vorig jaar was hetzelfde probleem, de snelbussen waren toen erg goed geregeld :thumbsup:

Vorig jaar op MoH mijn HC ontmaagding gehad ;) dus kijk erg uit naar deze editie

Erg benieuwt naar de timetable

Deed het pijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Facebook Art of Dance

Citaat:
This Saturday over 26.000 hardcore souls from all over the world will unite to celebrate ‪#‎20yearsofrebellion‬. 6 stages, 100+ artists and the most dedicated crowd in the universe will form the worlds leading hardcore event. Check the highly anticipated timetable for this night below or download the app to compose your own:

► iPhone: http://bit.ly/MOH15-iphone
► Android: http://bit.ly/MOH15-android



Heb hem gedownload en hij geeft de volgende features:
- line-up per stage met timetable
- eigen schema maken
- nieuws over masters of hardcore
- plattegrond
- social media met twitter, facebook en instagram van MoH
- info

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even janken dat ik er niet bij kan zijn wegens tentamens. :c
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zijn die in het weekend? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het niet handig is om naar een feest te gaan en zondagochtend om een uur of 11 thuis te komen als ik maandag om 9 uur een tentamen heb.

Wel goed trouwens dat ze geluisterd hebben naar de kritiek en de Early en Raw zalen omgewisseld hebben. Hoorde iedereen klagen dat ze door de Raw moesten lopen als ze van en naar de Early wilden gaan dus dat is wel netjes gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe zie je dat Joey? Is er ook een floorplan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die raw :lol: :lol:
- Act Of Rage ná Minus Militia
- Warface vs Outbreak
- Typhoon die afsluit #rawcore

Adaro vs B-Front is dan wel weer leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het een prima timetable, de meeste die ik wil zien kan ik zien :thumbsup:

nu hopen dat ik toch aanwezig kan zijn :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hoe zie je dat Joey? Is er ook een floorplan dan?


ja >.< zie mijn post
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hoe zie je dat Joey? Is er ook een floorplan dan?

Yep, floorplan staat in de app! Terror is wel nog in dat veel te kleine zaaltje dus daar gaan weer klachten over komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
ErikZ schreef:
Hoe zie je dat Joey? Is er ook een floorplan dan?

Yep, floorplan staat in de app! Terror is wel nog in dat veel te kleine zaaltje dus daar gaan weer klachten over komen.


Elk jaar weer idd, maar daar is gewoon de minste animo voor, dus logisch. Enige wijziging die ik zou maken is de industrial met de frenchcore omruilen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Haha die raw :lol: :lol:

Sowieso is een groot gedeelte van de timetable eigenlijk ontzettend krom, om nog maar te zwijgen over een aantal artiesten die op de verkeerde stage staan... Als je de hele avond aan het afwisselen bent tussen de zalen zal het wel meevallen, maar het contrast zal echt heel groot en te merken zijn als je de hele avond in één zaal staat. Ach ja, AOD kan geen timetables maken, what else is new? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Timetable hardstyle :lol: mag ik lachen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moeten die laatste twee acts op de Industrial stage als je al een Frenchcore stage hebt, watsdat voor kromme bende. :lol:

Edit: Wat Pim0412 dus aanhaalt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Wat moeten die laatste twee acts op de Industrial stage als je al een Frenchcore stage hebt, watsdat voor kromme bende. :lol:

Edit: Wat Pim0412 dus aanhaalt. :P


Het aantal toeschouwers wat deze artiesten trekken, vooral Peacock is zo groot dat het niet in het frenchcore zaaltje zou passen :P. Snap ook niet waarom het niet omgewisseld is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ieman hier nog een kaartje over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 03:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Er rijden geen treinen aanstaande zaterdag!!

Echt niet? Dan heb ik een aardig probleem denk ik :oh:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten