Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bever schreef:
ErikZ schreef:
Er rijden geen treinen aanstaande zaterdag!!

Echt niet? Dan heb ik een aardig probleem denk ik :oh:


alleen vanuit/via Utrecht niet. Dus dat moet je mijden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 09:58 
 

pecola-tje schreef:
Act Of Rage nĂ¡ Minus Militia


En weer zo goed als primetime :lol: Is toch onbegrijpelijk! Hij heeft echt nog niks laten zien qua producties! Volgens mij doet hij aardig zijn best onder de bureaus van verschillende mensen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
chas1n schreef:
Wat moeten die laatste twee acts op de Industrial stage als je al een Frenchcore stage hebt, watsdat voor kromme bende. :lol:

Edit: Wat Pim0412 dus aanhaalt. :P


Het aantal toeschouwers wat deze artiesten trekken, vooral Peacock is zo groot dat het niet in het frenchcore zaaltje zou passen :P. Snap ook niet waarom het niet omgewisseld is >.<

Het is gewoon dom dat ze de zalen zo vast aan een bepaald genre binden en niet gewoon een leuke naam geven oid, dan krijg je daar ook geen klachten over.

Ik zal vooral in de Masters of Industrial te vinden zijn, mede dankzij het lage industrial gehalte >.< :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

outbreak :lol: vs warface
typhoon laten afsluiten
jezus wat slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:love: :love:

TRACKLIST:
00:29 1. Outblast & Korsakoff - Unleash The Beast (2004)
02:56 2. Angerfist - The World Will Shiver (2005)
05:25 3. Bass-D & King Matthew - The Genesis (2006)
07:16 4. Re-Style - Hardcore Psychopath (Germany 2006)
10:09 5. The Stunned Guys - Raise Cain (2007)
13:49 6. Day-Mar - Embrace The Night (Germany 2007)
16:49 7. Day-Mar - Pole Position (2008)19:20 8. Outblast - Infinity (2008)
23:00 8. Noize Suppressor - Pole Position Lap II (2009)
25:10 9. Catscan - Design The Future (2009)
28:15 10. Amnesys & The Stunned Guys - Symphony Of Sins (Belgium 2010)
30:32 11. Angerfist & Outblast Ft Mc Tha Watcher - Voice Of Mayhem (2010)
35:11 12. Angerfist - The Depths Of Despair (Belgium 2011)
38:39 13. Dyprax feat. MC Tha Watcher - Statement Of Disorder (2011)
42:43 14. Re-Style feat. Nikkita - Assault On The Arena (Switzerland 2011)
45:39 15. Korsakoff - The Torment of Triton (2012)
48:43 16.State of Emergency - The Vortex of Vengeance (2012)
51:31 17. Re-Style - The Conquest Of Fury (2013)
55:15 18. Korsakoff feat MC Tha Watcher - Freaks of Insanity (Switzerland 2013)
57:54 19. Decipher & Shinra ft. MC Tha Watcher - Down Under (Australia 2013)
61:25 20. State of Emergency & Dyprax - Arise (Austria 2013)
64:28 21. Tha Playah feat. MC Tha Watcher - Eternal (2014)
69:00 22. Bodyshock feat. MC Jeff - Legacy (2015)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 15:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geen 2000, 2001, 2002 en 2003? :cry:

Bass-D & King Matthew - The Masterplan
Bass-D & King Matthew & J.D.A. - Survivors Of Hardcore
The Masochist - The Reincarnation Of Forbidden Sounds
Base Alert - Zoo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 17:05 
 

Typhoon die de raw afsluit :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
outbreak :lol: vs warface
typhoon laten afsluiten
jezus wat slecht

Ook echt he. Lachertje #3 van de scene vs Lachertje #2 van de scene
En Lachtertje #1 van de scene die afsluit xd
(imo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bever schreef:
(imo)

Goed dat je dat erbij zet. Ik vind Warface namelijk wel vet :)
Snap alleen niet dat ze hem gekoppeld hebben aan Outbreak. Warface vs Titan was dan logischer geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd op welke plek hij dan Hardstyle Bitches en (huidige) Blutonium Boy zet als dit al zijn top drie is van 'lachertjes' :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en the prophet dan?
niks mis met warface, vind zn laatste nummer ontzettend vet, heeft een leuk setje neer gezet op loudness en zn album kon ik zeker waarderen
over outbreak ga ik niet eens beginnen, wat een ellende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Digital Mindz, Riiho en Unresolved worden hier ook niet echt gewaardeerd volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders reageert iedereen nog even met een slechte act om te bewijzen dat die drie niet echt de slechtste 3 van de scene zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik bedoel van de artiesten die nog een beetje serieus genomen kunnen worden (oftewel, niet Hardstyle Bitches/Blutonium Boy xd )
En inderdaad Digital Mindz, Riiho en Unresolved zijn ook best sneu maar kan ik nog iets beter hebben dan deze 3.
The Prophet had er inderdaad wel tussen gekund bij nader inzien.

Iedereen weer tevreden? :) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meningen wie het slechtst is en dergelijke lijken me niet heel relevant hier. Lijkt me verstandig om hier over op te houden en over het feest zelf te praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet toch aardig wat keuzes maken :(

Bodyshock tegelijk met Marcus Decks en Promo vs Dana

Miss K8 tegelijk met Bit Reactors en Base Alert vs Menace II Society

Lastig :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Moet toch aardig wat keuzes maken :(

Bodyshock tegelijk met Marcus Decks en Promo vs Dana

Miss K8 tegelijk met Bit Reactors en Base Alert vs Menace II Society

Lastig :oh:


anthem bij Bodyshock luisteren dan snel naar marcus decks en bit reactors.. EASY :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 22:02 
 
Hardtraxxer

Geen kaartje gehaald. Leuke namen, maar het is echt niet het geld waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een vermoeden wat ik van Angerfist kan verwachten tijdens Base Alert vs Menace II Society?

Bedoel meer welke periode van hem, Mutilate of juist Pissin Razorbladez platen?

Al heeft ie onder die naam ook Son of a Bitch gemaakt volgens mij, sowieso Definition Of The End (met zichzelf xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Iemand een vermoeden wat ik van Angerfist kan verwachten tijdens Base Alert vs Menace II Society?

Bedoel meer welke periode van hem, Mutilate of juist Pissin Razorbladez platen?

Al heeft ie onder die naam ook Son of a Bitch gemaakt volgens mij, sowieso Definition Of The End (met zichzelf xd )


Pissin Razorbladez vooral en eerdere platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wasted Mind zal niet draaien wegens persoonlijke omstandigheden

Invaller: ANGERFIST :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had Wasted Mind graag gezien maar Angerfist prima invallen :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde dat wasted mind niet meer komt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 10:59 
 
Hardtraxx Veteran

Moet zeggen dat ik hier ondertussen wel weer flink zin in krijg :D. Waarschijnlijk veel wisselen tussen de main en early. Benieuwd of de zaalindeling weer hetzelfde is als normaal, dan wordt het kilometers lopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 11:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Tot vanavond :love: :woot:

Yo man tot vanavond
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten