zaterdag 28 maart 2015
22:00 - 08.00
Genres
early hardcore, frenchcore, hardcore, hardstyle, industrial hardcore, oldschool, raw hardstyle, speedcore, terror
Prijzen
Last edited by rakkietakkie on , edited 1 time in total.

Netjes, in 4 posts gelukt.wrote:Hardstyle stage mag (van mij) thuis blijven dit jaar! danku masters of hardcore
Jawel hoor. Qua show redden ze zich wel en de muziek op de main is qua hardheid niet meer waar je soms op hoopt. En sinds vorig jaar hebben ze (helaas, hoi Tim) een raw stage, mocht het echt niet bevallenwrote:Is dit geschikt voor iemand die voor het eerst in zijn leven naar een echt hardcore feessie gaat?
Dominator was mijn eerste 'Hardcore' feessie... en daar beviel het mij uitstekend. Jaar daarop ook Masters of Hardcore gegaan en me toen top vermaakt. Je loopt automatisch toch de area's af en je vind je plek wel.... wat mensen kijken af en toe, los gaan en rondje maken bij andere stages.wrote:Is dit geschikt voor iemand die voor het eerst in zijn leven naar een echt hardcore feessie gaat?
Ja absoluut!! De editie van dit jaar was namelijk mijn eerste HC feest ooitwrote:Is dit geschikt voor iemand die voor het eerst in zijn leven naar een echt hardcore feessie gaat?
Hier is nog nooit een millennium area geweest?wrote:Indien leuke millenium + industrial namen overweeg ik om er heen te gaan.
Misschien met zo'n 20 jaar jubileum wel. Al zou ik dan eerder een area verwachten voor Hardcore van de afgelopen 20 jaar.wrote:Hier is nog nooit een millennium area geweest?wrote:Indien leuke millenium + industrial namen overweeg ik om er heen te gaan.
Nope, alleen Base Alert staat er al 2 jaar in de early.wrote:Hier is nog nooit een millennium area geweest?wrote:Indien leuke millenium + industrial namen overweeg ik om er heen te gaan.
Haha echt héwrote:HAhhahhaah die hardstyle stage. Regelrecht een kopie van Supremacy. Alleen Adaro, Khaleesi en Zyprus zijn nieuw