Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
zaterdag 28 maart 2015
22:00 - 08.00

Genres
early hardcore, frenchcore, hardcore, hardstyle, industrial hardcore, oldschool, raw hardstyle, speedcore, terror
Prijzen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig denk ik, pauper feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel aanwezig met gratis VIP upgrade :thumbsup:

Vorig jaar zeer bevallen dit feest!

(de openingspost en titel mag welleens wat aangevuld worden -.- )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook vip upgrade gehad, 2 jaar niet geweest nu weer eens een kijkje nemen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstyle stage mag (van mij) thuis blijven dit jaar! danku masters of hardcore :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Hardstyle stage mag (van mij) thuis blijven dit jaar! danku masters of hardcore :P

Netjes, in 4 posts gelukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is dit geschikt voor iemand die voor het eerst in zijn leven naar een echt hardcore feessie gaat? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Is dit geschikt voor iemand die voor het eerst in zijn leven naar een echt hardcore feessie gaat? :x


Jawel hoor. Qua show redden ze zich wel en de muziek op de main is qua hardheid niet meer waar je soms op hoopt. En sinds vorig jaar hebben ze (helaas, hoi Tim) een raw stage, mocht het echt niet bevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 22:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeie tweede plek. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 00:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Is dit geschikt voor iemand die voor het eerst in zijn leven naar een echt hardcore feessie gaat? :x


Dominator was mijn eerste 'Hardcore' feessie... en daar beviel het mij uitstekend. Jaar daarop ook Masters of Hardcore gegaan en me toen top vermaakt. Je loopt automatisch toch de area's af en je vind je plek wel.... wat mensen kijken af en toe, los gaan en rondje maken bij andere stages.


Openingspost aangepast voor degene die dat requestte
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Is dit geschikt voor iemand die voor het eerst in zijn leven naar een echt hardcore feessie gaat? :x


Ja absoluut!! De editie van dit jaar was namelijk mijn eerste HC feest ooit :D In de zomer ook naar Dominator geweest en vorige week naar Angerfist: The Deadfaced Dimension :D

MoH is een perfect feest om ''er in te stappen'' door de diverse stijlen en toegankelijke mainstage :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah top, thanks iedereen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 11:43 
 
Hardtraxxer

Hoop nu wel een keer een verrassende line up.

Of de frenchcore en terror lekker in 1 zaal proppen en 1 zaal voor de upcoming dj's.
Als je zag hoe vol die hardstyle vorig jaar stond gaan ze die niet weg doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Indien leuke millenium + industrial namen overweeg ik om er heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 16:28 
 
Hardtraxxer

Ik vond het geluid op de main in 2013 echt om te huilen. Vooral bij hardcore blasters live wat ook nog eens de grootste aanfluiting ooit was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Indien leuke millenium + industrial namen overweeg ik om er heen te gaan.

Hier is nog nooit een millennium area geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 01:03 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
dawasiknie schreef:
Indien leuke millenium + industrial namen overweeg ik om er heen te gaan.

Hier is nog nooit een millennium area geweest?


Misschien met zo'n 20 jaar jubileum wel. Al zou ik dan eerder een area verwachten voor Hardcore van de afgelopen 20 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 13:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
dawasiknie schreef:
Indien leuke millenium + industrial namen overweeg ik om er heen te gaan.

Hier is nog nooit een millennium area geweest?

Nope, alleen Base Alert staat er al 2 jaar in de early.
Intussen wordt de vraag naar millenium steeds populairder, dus ik ga er wel van uit dat ze er iets meer mee doen dan alleen 1 act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

HAhhahhaah die hardstyle stage. Regelrecht een kopie van Supremacy. Alleen Adaro, Khaleesi en Zyprus zijn nieuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 20:08 
 

Pipa schreef:
HAhhahhaah die hardstyle stage. Regelrecht een kopie van Supremacy. Alleen Adaro, Khaleesi en Zyprus zijn nieuw


Haha echt hé :lol: Hardcore line-up vind ik vet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 20:11 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat het enige uitstapje B-front word
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over het algemeen natuurlijk een vrij standaard line-up, desalniettemin misschien wel weer een keertje aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet toch wel zeker dat ik me hier een avondje heel goed kan vermaken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dr. Peacock, The Sickest Squad, Unexist, Tieum in de industrial?
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten