Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het op dit feest zo extreem dan ? Want voor m'n gevoel zie je tegenwoordig op elk feest wel heel veel mensen ram vdk zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Was het op dit feest zo extreem dan ? Want voor m'n gevoel zie je tegenwoordig op elk feest wel heel veel mensen ram vdk zijn :P


Met dit soort commerciƫle/grote feesten is het nog altijd wel wat erger ja. Mensen komen er letterlijk heen om drugs te gebruiken en veel ook, ook veel buitenlanders. Zie het verhaal eerder gepost xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Rickzel schreef:
Was het op dit feest zo extreem dan ? Want voor m'n gevoel zie je tegenwoordig op elk feest wel heel veel mensen ram vdk zijn :P


Met dit soort commerciƫle/grote feesten is het nog altijd wel wat erger ja. Mensen komen er letterlijk heen om drugs te gebruiken en veel ook, ook veel buitenlanders. Zie het verhaal eerder gepost xd

Dat gevoel heb ik de laatste tijd op erg veel feesten eigenlijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
drugs te gebruiken

Frenchkicks schreef:
buitenlanders.


Blijft een combinatie die niet samen gaat. Die lui nemen echt TE veel in TE korte tijd (vooral Fransen, Italianen en Spanjaarden) Staan ze weer half herkauwend met een neusring. Koeienpak aan en het is compleet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Dat gevoel heb ik de laatste tijd op erg veel feesten eigenlijk :/


Precies ja :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Frenchkicks schreef:
drugs te gebruiken

Frenchkicks schreef:
buitenlanders.


Blijft een combinatie die niet samen gaat. Die lui nemen echt TE veel in TE korte tijd (vooral Fransen, Italianen en Spanjaarden) Staan ze weer half herkauwend met een neusring. Koeienpak aan en het is compleet..


Tja die denken we gaan even een paar keer per jaar helemaal naar de schijt en gooien alles erin. En maar doorvragen en meer willen door mensen aan te spreken op het feest of ze nog verkopen. En dan ook alles aannemen en in hun mik gooien en dan maar zien waar ze belanden.

soms in frankrijk dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Staan ze weer half herkauwend met een neusring. Koeienpak aan en het is compleet..


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een maat van me wilde op de heenweg al in de bus aan de x (een uur voordat we zouden arriveren) en stel dat er dan nog een lange rij bij de ingang staat, sta je daar te spacen... :/ Gelukkig heb ik hem kunnen overhalen om wat verstandiger te doen, heeftie gewacht tot we binnen waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:20 
 
Hardtraxx Newbie

Norther66 schreef:
Een maat van me wilde op de heenweg al in de bus aan de x (een uur voordat we zouden arriveren) en stel dat er dan nog een lange rij bij de ingang staat, sta je daar te spacen... :/ Gelukkig heb ik hem kunnen overhalen om wat verstandiger te doen, heeftie gewacht tot we binnen waren


Keurig
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toch weer een uur minder hersencellen verbrand :cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:36 
 

Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je in de bus al met dat idee komt...
Wat je niet hebt kun je ook niet verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Was weer een dik feest dit :D
Supreme Team, Paul Elstak en Nosferatu & Mad Dog waren voor mij de hoogtepuntjes.
Die early hc hitjes zijn zo uitgemolken als wat, maar als je ze 1-2x per jaar langs hoort komen, blijft het toch wel genieten. Vooral Prednison Attack met de choirs van Brohymn erdoor was echt geweldig :loving: .
Uptempo van Partyraiser & DT was wel grappig (vooral vanwege de DT platen en kickrolls), maar hoef dat ook niet langer dan 1u aan te horen.
Kluisjes, bediening etc was prima geregeld. Gelukkig moest ik maar 1x naar toilet, want dat was wel drama.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten