Was weer een dik feest dit
Supreme Team, Paul Elstak en Nosferatu & Mad Dog waren voor mij de hoogtepuntjes.
Die early hc hitjes zijn zo uitgemolken als wat, maar als je ze 1-2x per jaar langs hoort komen, blijft het toch wel genieten. Vooral Prednison Attack met de choirs van Brohymn erdoor was echt geweldig

.
Uptempo van Partyraiser & DT was wel grappig (vooral vanwege de DT platen en kickrolls), maar hoef dat ook niet langer dan 1u aan te horen.
Kluisjes, bediening etc was prima geregeld. Gelukkig moest ik maar 1x naar toilet, want dat was wel drama.