Poster: Masters of Hardcore - 20 Years of Rebellion
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
View on YouTube

edit kut link
Last edited by Terrordrang on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Frenchkicks wrote:View on YouTube

edit kut link
Even subtiel een paar voorgaande edities genoemd in die intro.
Vind het geen slecht anthem, maar op 2:09 dan... "Mesters of Hardcore" :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
K
Ik vind hem echt enorm matig. Vocals ook echt zwaar ondermaats :huh: Nee dit is nog net een leuk nummertje maar daar blijft het voor mij bij :/
Hardtraxxer
last seen Aug 2017
mis MC Tha Watcher :(
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik mis de tijd dat er geen MC bij zat, tot aan Angerfist in 2010 dus, die toen nog die eentonige zooi maakte. Toevallig dat ook de laatste echt goede Anthems voor die tijd zijn.
(Uitzondering bij Eternal en Symphony Of Sin en Conquest Of Fury een beetje)
B
9 posts member since 2015
last seen Jun 2015
Vind het anthem van bodyschock echt goed! Alleen niet echt logisch, eigenlijk komt alleen wat voor mij op dit moment de koning van de hardcore is angerfist in me op!
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Angerfist zou ook logisch zijn, maar die zou dan al voor de vierde keer het Anthem maken (World Will Shiver, Voice Of Mayhem, Depths Of Despair)

The Supreme Team of The Masters Elite (ookal zit Angerfist daar ook in) zou ik het meest logisch hebben gevonden. Maarja, een echt jubileum komt pas bij 25 denk ik.
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
Misschien niet logisch, maar had zelf graag een anthem van Tha Playah gezien
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Repulze wrote:Misschien niet logisch, maar had zelf graag een anthem van Tha Playah gezien
Niet echt nee, dan verwijs ik je toch vriendelijk door naar het anthem van afgelopen jaar :P

Bodyshock is niet eens zo'n hele vreemde keuze als je erover nadenkt. Ze wilden vast iemand van het MOH label hebben voor het anthem van de 20ste editie, en volgens mij is onderhand het hele label al een of meerdere keren aan de beurt geweest. Plus dat Bodyshock op deze editie een album uitbrengt zal natuurlijk ook een grote rol hebben gespeeld.
Al had Miss K8 had mij ook niet gek geleken voor de 20ste editie, dan hadden we toch nog een Angerfist anthem gezien.
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
pim0412 wrote:
Repulze wrote:Misschien niet logisch, maar had zelf graag een anthem van Tha Playah gezien
Niet echt nee, dan verwijs ik je toch vriendelijk door naar het anthem van afgelopen jaar :P
Dat is niet nodig, ik geef gewoon mijn voorkeur aan :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
pim0412 wrote:

Bodyshock is niet eens zo'n hele vreemde keuze als je erover nadenkt. Ze wilden vast iemand van het MOH label hebben voor het anthem van de 20ste editie, en volgens mij is onderhand het hele label al een of meerdere keren aan de beurt geweest. Plus dat Bodyshock op deze editie een album uitbrengt zal natuurlijk ook een grote rol hebben gespeeld.
Al had Miss K8 had mij ook niet gek geleken voor de 20ste editie, dan hadden we toch nog een Angerfist anthem gezien.
Inderdaad, dan had ik eerder Miss K8 verwacht, wellicht zelfs T-Junction of Tomcat & Rudeboy.
Daarnaast heb je nu nog The Punisher, N3ar, Lowroller, Accelerator, Wasted Mind, Javi Boss en Crossfiyah.
Dan had ik Miss K8 en T&R het toch eerder gegund omdat die er al langer op zitten.

Als je terug gaat en kijkt naar de officiele en onofficiele anthems, dan heb je:

Angerfist 3x
Bass-D & King Matthew (& J.D.A.) 4x
Day-Mar 2x
Noize Suppressor 1x
Tha Playah 1x
State Of Emergency 1x
Dyprax 1x
The Stunned Guys (& Amnesys) 2x
Re-Style 2x
The Masochist 1x
Outblast 3x (Base Alert)
Korsakoff 2x
Catscan 2x (Base Alert)
Decipher & Shinra 1x

Dus ja de groten zijn al geweest. Maar voor het echte jubileum (25e) zou ik toch gaan voor de oude grootheden met meerdere anthems gaan zoals Bass-D & Re-Style, Catscan & Outblast & Angerfist als The Masters Elite en Korsakoff & Day-Mar o.i.d.
Hardtraxx Veteran
4810 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
dyprax heeft er 2 namelijk statement of disorder en arise (samen met state of emergency)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik denk dat die factor die hierboven genoemd werd veel belangrijker is dan wie het al gemaakt heeft etc. Namelijk dat Bodyshock z'n album released en dat ze hem waarschijnlijk wat gaan pushen het lopende jaar. Net zoals ze bij Miss K8 hebben gedaan vorig jaar..
Hardtraxxer
59 posts member since 2014
last seen Jun 2019
Weinig verwacht van het anthem, maar positief verrast! Zeker na een paar keer luisteren wordt hij beter en beter imo.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:Ik denk dat die factor die hierboven genoemd werd veel belangrijker is dan wie het al gemaakt heeft etc. Namelijk dat Bodyshock z'n album released en dat ze hem waarschijnlijk wat gaan pushen het lopende jaar. Net zoals ze bij Miss K8 hebben gedaan vorig jaar..
Mwa, dat viel wel mee toch? Alleen het Dominator anthem en een optreden op Defqon en een release..
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Broken Balance wrote: Inderdaad, dan had ik eerder Miss K8 verwacht, wellicht zelfs T-Junction of Tomcat & Rudeboy.
Daarnaast heb je nu nog The Punisher, N3ar, Lowroller, Accelerator, Wasted Mind, Javi Boss en Crossfiyah.
Dan had ik Miss K8 en T&R het toch eerder gegund omdat die er al langer op zitten.

Als je terug gaat en kijkt naar de officiele en onofficiele anthems, dan heb je:

Angerfist 3x
Bass-D & King Matthew (& J.D.A.) 4x
Day-Mar 2x
Noize Suppressor 1x
Tha Playah 1x
State Of Emergency 1x
Dyprax 1x
The Stunned Guys (& Amnesys) 2x
Re-Style 2x
The Masochist 1x
Outblast 3x (Base Alert)
Korsakoff 2x
Catscan 2x (Base Alert)
Decipher & Shinra 1x

Dus ja de groten zijn al geweest. Maar voor het echte jubileum (25e) zou ik toch gaan voor de oude grootheden met meerdere anthems gaan zoals Bass-D & Re-Style, Catscan & Outblast & Angerfist als The Masters Elite en Korsakoff & Day-Mar o.i.d.
:lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Broken Balance wrote:
TiMOTHYb wrote:Ik denk dat die factor die hierboven genoemd werd veel belangrijker is dan wie het al gemaakt heeft etc. Namelijk dat Bodyshock z'n album released en dat ze hem waarschijnlijk wat gaan pushen het lopende jaar. Net zoals ze bij Miss K8 hebben gedaan vorig jaar..
Mwa, dat viel wel mee toch? Alleen het Dominator anthem en een optreden op Defqon en een release..
Dominator afsluiten is toch ook wel een 'eer'? Begreep ik vooraf in ieder geval echt niet, achteraf wel erg vet.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
stefan_helmond wrote: :lol:

Oh ja foutje, ik bedoel Bloodcage, sinds Angerfist er nu niet meer achter zit maar zijn co-producer/protegé die altijd meewerkte. Punisher zit op Altern-Hate/Footworxxx.

En @ Tim.

Ja het is wel een eer natuurlijk, maar Anthem + Stage sluiten en een Defqon optreden zijn nog steeds maar twee dingen in principe, maar voor zover ik weet had Miss K8 dezelfde status voor Defqon als na Dominator. Op Defqon was ik bij haar setje en de black was toen bijna op zijn volst en ze hadden de vlaggen ook al uithangen (waar ik gelukkig voor stond).
Gebaseerd op de setjes en de producties, die niet (meer) helemaal door Angerfist wordt gemaakt, had ze het op zich wel meer verdiend dan Bodyshock imo. Toen Day-Mar haar album uitbracht kreeg ze ook geen Anthem en zij staat toch hoger dan Bodyshock. N3ar had het ook niet, Re-Style had dat toen wel (Album + Anthem) maar Re-Style zit al 10+ jaar bij MOH.

Maar dat zelfde zou er misschien ook aan wegen omdat K8 dat Anthem heeft gemaakt, sinds Dominator nog grotendeels Art Of Dance en MOH AoD's paradepaardje is.
Hardtraxxer
153 posts member since 2014
last seen Jul 2024
Miss K8 hebben ze ook hard omhoog getrapt hoor. Stond tijdens Dominator 2013 nog in een tent te draaien en 2014 mainstage afsluiten..

Gun het Bodyshock wel btw, producties klinken goed
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 28 days ago
toch maar een ticket gehaald :woot:
Hardtraxxer
last seen Aug 2017
yowan wrote:toch maar een ticket gehaald :woot:
heb je geluk mee

want

Masters of Hardcore - 20 Years of Rebellion - 28 Maart 2015 - Brabanthallen (Den Bosch)
Hardtraxxer
313 posts member since 2011
last seen Jun 2018
Ja verdomme. Normaal raakt het nooit uitverkocht, nu last minute besloten om toch maar weer eens een kijkje te gaan nemen, is het uitverkocht :/
Nu maar hopen dat ik via ticketswap ofzo nog iets kan regelen.
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Volgende week werkende hiero
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
The Constructor wrote:Ja verdomme. Normaal raakt het nooit uitverkocht, nu last minute besloten om toch maar weer eens een kijkje te gaan nemen, is het uitverkocht :/
Nu maar hopen dat ik via ticketswap ofzo nog iets kan regelen.
Vorig jaar was het ook uitverkocht hoor.
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Pipa wrote:Volgende week werkende hiero
Ik ook. Hopen dat ik op de main, hardstyle of classics stage achter de bar terecht kom :)

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago