pim0412 schreef:
Repulze schreef:
Misschien niet logisch, maar had zelf graag een anthem van Tha Playah gezien
Niet echt nee, dan verwijs ik je toch vriendelijk door naar het anthem van afgelopen jaar

Bodyshock is niet eens zo'n hele vreemde keuze als je erover nadenkt. Ze wilden vast iemand van het MOH label hebben voor het anthem van de 20ste editie, en volgens mij is onderhand het hele label al een of meerdere keren aan de beurt geweest. Plus dat Bodyshock op deze editie een album uitbrengt zal natuurlijk ook een grote rol hebben gespeeld.
Al had Miss K8 had mij ook niet gek geleken voor de 20ste editie, dan hadden we toch nog een Angerfist anthem gezien.
Inderdaad, dan had ik eerder Miss K8 verwacht, wellicht zelfs T-Junction of Tomcat & Rudeboy.
Daarnaast heb je nu nog The Punisher, N3ar, Lowroller, Accelerator, Wasted Mind, Javi Boss en Crossfiyah.
Dan had ik Miss K8 en T&R het toch eerder gegund omdat die er al langer op zitten.
Als je terug gaat en kijkt naar de officiele en onofficiele anthems, dan heb je:
Angerfist 3x
Bass-D & King Matthew (& J.D.A.) 4x
Day-Mar 2x
Noize Suppressor 1x
Tha Playah 1x
State Of Emergency 1x
Dyprax 1x
The Stunned Guys (& Amnesys) 2x
Re-Style 2x
The Masochist 1x
Outblast 3x (Base Alert)
Korsakoff 2x
Catscan 2x (Base Alert)
Decipher & Shinra 1x
Dus ja de groten zijn al geweest. Maar voor het echte jubileum (25e) zou ik toch gaan voor de oude grootheden met meerdere anthems gaan zoals Bass-D & Re-Style, Catscan & Outblast & Angerfist als The Masters Elite en Korsakoff & Day-Mar o.i.d.