Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



edit kut link
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:


edit kut link


Even subtiel een paar voorgaande edities genoemd in die intro.
Vind het geen slecht anthem, maar op 2:09 dan... "Mesters of Hardcore" :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:34 
 

Ik vind hem echt enorm matig. Vocals ook echt zwaar ondermaats :huh: Nee dit is nog net een leuk nummertje maar daar blijft het voor mij bij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mis MC Tha Watcher :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 20:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik mis de tijd dat er geen MC bij zat, tot aan Angerfist in 2010 dus, die toen nog die eentonige zooi maakte. Toevallig dat ook de laatste echt goede Anthems voor die tijd zijn.
(Uitzondering bij Eternal en Symphony Of Sin en Conquest Of Fury een beetje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 02:49 
 
Hardtraxx Newbie

Vind het anthem van bodyschock echt goed! Alleen niet echt logisch, eigenlijk komt alleen wat voor mij op dit moment de koning van de hardcore is angerfist in me op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 15:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Angerfist zou ook logisch zijn, maar die zou dan al voor de vierde keer het Anthem maken (World Will Shiver, Voice Of Mayhem, Depths Of Despair)

The Supreme Team of The Masters Elite (ookal zit Angerfist daar ook in) zou ik het meest logisch hebben gevonden. Maarja, een echt jubileum komt pas bij 25 denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien niet logisch, maar had zelf graag een anthem van Tha Playah gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Misschien niet logisch, maar had zelf graag een anthem van Tha Playah gezien

Niet echt nee, dan verwijs ik je toch vriendelijk door naar het anthem van afgelopen jaar :P

Bodyshock is niet eens zo'n hele vreemde keuze als je erover nadenkt. Ze wilden vast iemand van het MOH label hebben voor het anthem van de 20ste editie, en volgens mij is onderhand het hele label al een of meerdere keren aan de beurt geweest. Plus dat Bodyshock op deze editie een album uitbrengt zal natuurlijk ook een grote rol hebben gespeeld.
Al had Miss K8 had mij ook niet gek geleken voor de 20ste editie, dan hadden we toch nog een Angerfist anthem gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Repulze schreef:
Misschien niet logisch, maar had zelf graag een anthem van Tha Playah gezien

Niet echt nee, dan verwijs ik je toch vriendelijk door naar het anthem van afgelopen jaar :P

Dat is niet nodig, ik geef gewoon mijn voorkeur aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 02:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Repulze schreef:
Misschien niet logisch, maar had zelf graag een anthem van Tha Playah gezien

Niet echt nee, dan verwijs ik je toch vriendelijk door naar het anthem van afgelopen jaar :P

Bodyshock is niet eens zo'n hele vreemde keuze als je erover nadenkt. Ze wilden vast iemand van het MOH label hebben voor het anthem van de 20ste editie, en volgens mij is onderhand het hele label al een of meerdere keren aan de beurt geweest. Plus dat Bodyshock op deze editie een album uitbrengt zal natuurlijk ook een grote rol hebben gespeeld.
Al had Miss K8 had mij ook niet gek geleken voor de 20ste editie, dan hadden we toch nog een Angerfist anthem gezien.


Inderdaad, dan had ik eerder Miss K8 verwacht, wellicht zelfs T-Junction of Tomcat & Rudeboy.
Daarnaast heb je nu nog The Punisher, N3ar, Lowroller, Accelerator, Wasted Mind, Javi Boss en Crossfiyah.
Dan had ik Miss K8 en T&R het toch eerder gegund omdat die er al langer op zitten.

Als je terug gaat en kijkt naar de officiele en onofficiele anthems, dan heb je:

Angerfist 3x
Bass-D & King Matthew (& J.D.A.) 4x
Day-Mar 2x
Noize Suppressor 1x
Tha Playah 1x
State Of Emergency 1x
Dyprax 1x
The Stunned Guys (& Amnesys) 2x
Re-Style 2x
The Masochist 1x
Outblast 3x (Base Alert)
Korsakoff 2x
Catscan 2x (Base Alert)
Decipher & Shinra 1x

Dus ja de groten zijn al geweest. Maar voor het echte jubileum (25e) zou ik toch gaan voor de oude grootheden met meerdere anthems gaan zoals Bass-D & Re-Style, Catscan & Outblast & Angerfist als The Masters Elite en Korsakoff & Day-Mar o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 08:41 
 

dyprax heeft er 2 namelijk statement of disorder en arise (samen met state of emergency)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 09:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat die factor die hierboven genoemd werd veel belangrijker is dan wie het al gemaakt heeft etc. Namelijk dat Bodyshock z'n album released en dat ze hem waarschijnlijk wat gaan pushen het lopende jaar. Net zoals ze bij Miss K8 hebben gedaan vorig jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weinig verwacht van het anthem, maar positief verrast! Zeker na een paar keer luisteren wordt hij beter en beter imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 13:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik denk dat die factor die hierboven genoemd werd veel belangrijker is dan wie het al gemaakt heeft etc. Namelijk dat Bodyshock z'n album released en dat ze hem waarschijnlijk wat gaan pushen het lopende jaar. Net zoals ze bij Miss K8 hebben gedaan vorig jaar..


Mwa, dat viel wel mee toch? Alleen het Dominator anthem en een optreden op Defqon en een release..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Inderdaad, dan had ik eerder Miss K8 verwacht, wellicht zelfs T-Junction of Tomcat & Rudeboy.
Daarnaast heb je nu nog The Punisher, N3ar, Lowroller, Accelerator, Wasted Mind, Javi Boss en Crossfiyah.
Dan had ik Miss K8 en T&R het toch eerder gegund omdat die er al langer op zitten.

Als je terug gaat en kijkt naar de officiele en onofficiele anthems, dan heb je:

Angerfist 3x
Bass-D & King Matthew (& J.D.A.) 4x
Day-Mar 2x
Noize Suppressor 1x
Tha Playah 1x
State Of Emergency 1x
Dyprax 1x
The Stunned Guys (& Amnesys) 2x
Re-Style 2x
The Masochist 1x
Outblast 3x (Base Alert)
Korsakoff 2x
Catscan 2x (Base Alert)
Decipher & Shinra 1x

Dus ja de groten zijn al geweest. Maar voor het echte jubileum (25e) zou ik toch gaan voor de oude grootheden met meerdere anthems gaan zoals Bass-D & Re-Style, Catscan & Outblast & Angerfist als The Masters Elite en Korsakoff & Day-Mar o.i.d.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 23:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik denk dat die factor die hierboven genoemd werd veel belangrijker is dan wie het al gemaakt heeft etc. Namelijk dat Bodyshock z'n album released en dat ze hem waarschijnlijk wat gaan pushen het lopende jaar. Net zoals ze bij Miss K8 hebben gedaan vorig jaar..


Mwa, dat viel wel mee toch? Alleen het Dominator anthem en een optreden op Defqon en een release..

Dominator afsluiten is toch ook wel een 'eer'? Begreep ik vooraf in ieder geval echt niet, achteraf wel erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 01:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
:lol:


Oh ja foutje, ik bedoel Bloodcage, sinds Angerfist er nu niet meer achter zit maar zijn co-producer/protegé die altijd meewerkte. Punisher zit op Altern-Hate/Footworxxx.

En @ Tim.

Ja het is wel een eer natuurlijk, maar Anthem + Stage sluiten en een Defqon optreden zijn nog steeds maar twee dingen in principe, maar voor zover ik weet had Miss K8 dezelfde status voor Defqon als na Dominator. Op Defqon was ik bij haar setje en de black was toen bijna op zijn volst en ze hadden de vlaggen ook al uithangen (waar ik gelukkig voor stond).
Gebaseerd op de setjes en de producties, die niet (meer) helemaal door Angerfist wordt gemaakt, had ze het op zich wel meer verdiend dan Bodyshock imo. Toen Day-Mar haar album uitbracht kreeg ze ook geen Anthem en zij staat toch hoger dan Bodyshock. N3ar had het ook niet, Re-Style had dat toen wel (Album + Anthem) maar Re-Style zit al 10+ jaar bij MOH.

Maar dat zelfde zou er misschien ook aan wegen omdat K8 dat Anthem heeft gemaakt, sinds Dominator nog grotendeels Art Of Dance en MOH AoD's paradepaardje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miss K8 hebben ze ook hard omhoog getrapt hoor. Stond tijdens Dominator 2013 nog in een tent te draaien en 2014 mainstage afsluiten..

Gun het Bodyshock wel btw, producties klinken goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toch maar een ticket gehaald :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
toch maar een ticket gehaald :woot:


heb je geluk mee

want

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 00:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja verdomme. Normaal raakt het nooit uitverkocht, nu last minute besloten om toch maar weer eens een kijkje te gaan nemen, is het uitverkocht :/
Nu maar hopen dat ik via ticketswap ofzo nog iets kan regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Volgende week werkende hiero
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Constructor schreef:
Ja verdomme. Normaal raakt het nooit uitverkocht, nu last minute besloten om toch maar weer eens een kijkje te gaan nemen, is het uitverkocht :/
Nu maar hopen dat ik via ticketswap ofzo nog iets kan regelen.

Vorig jaar was het ook uitverkocht hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Volgende week werkende hiero

Ik ook. Hopen dat ik op de main, hardstyle of classics stage achter de bar terecht kom :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten