Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Benieuwd of de zaalindeling weer hetzelfde is als normaal, dan wordt het kilometers lopen xd


Early en raw zalen zijn omgewisseld, verder zelfde als vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onwijs veel zin in alleen terugweg word denk drama met ov :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Janken dat ik er niet ben vanavond. :( Have fun iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yes tot vanavond, pak lekker de auto :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frenchcore was weer tot de gang toe gevuld en de Raw net de helft. Ik zeg omwisselen

Wel een super feest gehad, ondanks drukte en het geluid dat niet altijd optimaal was vooral aan het begin van de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geluid werd inderdaad richting het eind van de avond een stuk beter en stond bij angerfist helemaal top zo had het de hele avond moeten klappen. Verder top feest gehad!

Anthem show

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezusgodver wat was het druk..
En wat waren de wc's slecht geregeld..
Set van de avond: Tieum & Unexist
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omroep Brabant schreef:
Zoekgeraakte Duitser in verkeerde bus gestapt na Masters of Hardcore en wordt wakker in Frankrijk

DEN BOSCH - Voor een Duitser is de twintigste editie van dancefeest Masters of Hardcore er één om nooit meer te vergeten. De bezoeker pakte zaterdagnacht na het evenement in de Brabanthallen in Den Bosch per ongeluk de verkeerde bus. Daardoor werd hij niet in Duitsland wakker, maar in Frankrijk.

De Duitser werd zondag door bekenden als vermist opgegeven nadat hij niet thuis was gekomen. Agent Richard de Graaf meldt dat de bezoeker de verkeerde bus had gepakt.

Jubileumeditie
De twintigste editie van Masters of Hardcore vond zaterdag plaats in De Brabanthallen in Den Bosch. Ruim 20.000 fans uit binnen- en buitenland gingen uren los op de hardere stijlen in de dance-muziek.

De uitverkochte jubileumeditie van Masters of Hardcore begon zaterdagavond om tien uur en ging door tot zondagochtend acht uur. Er werden 35 bezoekers aangehouden voor het bezit van harddrugs.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

35 mensen aangehouden met hard drugs, zo jammer dat sommige mensen hard drugs gebruiken op feesten als deze!!

Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar om in een bus te stappen met mensen die een andere taal spreken. Zelfs als je kats van de kaart bent weet je toch wel dat je in een verkeerde bus zit. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Er was 1 jongen die zn schoenen en sokken kwijt was. Dan moet je ook ram van de kaart zijn wil je dat bereiken. Hij liep om half 9 alleen in een trainingsbroek naar buiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Frenchcore was weer tot de gang toe gevuld en de Raw net de helft. Ik zeg omwisselen

Wel een super feest gehad, ondanks drukte en het geluid dat niet altijd optimaal was vooral aan het begin van de avond


Ben zelf niet bij de Frenchcore geweest, dus dat weet ik niet, maar 't was inderdaad half leeg bij de raw, behalve bij Minus Militia, toen was het behoorlijk vol (en hoewel het in mijn ogen wat overhyped is kan ik niet ontkennen dat ze een lekkere set neerzetten, kwam lekker door).

Bij de main waren de wc's inderdaad drama en was het bloedheet (in die gang ernaast was het al helemaal drama) en was het eigenlijk gewoon te druk. Desalniettemin zat de sfeer er goed in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was mijn eerste Masters of Hardcore, wat een avond zeg.. ik heb me eigenlijk geen moment echt verveeld.

Rond een uur of half 12 binnen. Even een rondje gelopen en overal even naar binnen gekeken.. Moest wel even doorkrijgen hoe het allemaal in elkaar zat qua ruimtes ^^ Mainstage zag er vet uit zeg! Was nog nooit in de Brabanthallen geweest, maar was onder de indruk :)

Aan het begin van een feest moet ik eerst altijd even opwarmen (vind hardcore vanaf het begin niet ideaal), dus na het rondje lopen eerst maar even naar de hardstyle-stage gegaan. Frequencerz begonnen hier om 12:00. Redelijk voorspelbaar setje, maar wel een paar verrassingen ertussen zoals Mr. Puta - Green Stuff (Frequencerz remix wellicht), Een WM - Gangsta mash-up en de originele Bitch. Goed om op te warmen in ieder geval. Daar B-Front en Adaro het eerste half uur meegepikt: Draaiden daarin eigenlijk alleen maar dikke platen (Thugs Remix, Insidious, Blackness, nieuwe G4H track, Insidious enz. Ondertussen wel voldoende opgewarmd, dus tijd om naar de hardcore te gaan.

Vervolgens naar de mainstage gegaan voor The Supreme Team, dit was eigenlijk toch wel de eerste act die ik echt wilde zien. Jammer dat ze maar een half uur hadden. Draaiden fijne plaatjes, prima mainstream hardcore :) Daarna Korsakoff en DaY-már, die moesten geloof ik eerst even 10 minuutjes opwarmen, daarna ging het goed los. Heerlijke kickrolls en het tempo werd gedurende de set behoorlijk opgeschroefd.

Toen kwam Miss K8, eigenlijk de enige die in mijn ogen een beetje tegenviel.. Vel te lange breaks, totaal geen tempo. Het leek wel een klein beetje alsof ze de zaal stil draaide. Opzich prima tracks, maar zonder tempo is dat in mijn ogen weinig waard :/ Neophyte half uur lang super vermaakt! Mad Dog en Nosferatu daarna, zij maakte het weer helemaal goed. Geluid werd ook steeds zuiverder leek het, daardoor kwamen kicks steeds beter door. Aan het einde van deze set even een rondje gaan lopen, even bij de andere stages om de hoek gegeken. Halverwege Noise Suppressor weer naar binnen gegaan. Niet alle tracks die zij draaien zijn echt mijn smaak, maar al met al wel vermaakt :)

Toen Angerfist :D Begon wat langzaam, maar gedurende zijn set mixte 'ie lekker snel door.. Mooie combinatie van oud en wat nieuwer werk. Geluid was helemaal goed :) Tenslotte Destructive Tendencies & Partyraiser. Begin uptempo wel steeds meer te waarderen. Oké, het is geen hoogstaande hardcore, maar die kickrolls die er soms uitrollen zijn om te smullen :) Een kwartier voor het einde weg gegaan, omdat we verwachtten dat het anders megadruk zou worden in de trein.

Heb trouwens op meerdere plekken gelezen, dat het druk was. Ik weet niet waar die mensen hebben gelopen (misschien was dit overigens wel op andere stages dan de main), maar ik heb echt de hele avond alle ruimte gehad, ideaal! Achteraan op de main misschien niet daar bij de WC's, maar daar hoef ik ook niet te staan..

Al met al een superfeest gehad.. Dit was pas m'n tweede HC-feest, maar ik denk dat er nog wel een aantal gaan volgen :) Heeft indruk gemaakt..

+++ Ruimte
++ Mad Dog & Nosferatu, Supreme Team
++ Stage & Lasershow :drool:
+ Korsakoff en DaY-már, Neophyte, Destructive Tendencies & Partyraiser
+ Alles ging snel bij binnenkomst (kluisjes, munten etc.)
+ Heel vriendelijk barpersoneel en beveiliging
- Miss K8
- Weinig WC's en Vieze WC's
- Het was aan de warme kant
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
35 mensen aangehouden met hard drugs, zo jammer dat sommige mensen hard drugs gebruiken op feesten als deze!!

Nee die mensen die allemaal aan het blowen gaan zijn lekker :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
J oey schreef:
35 mensen aangehouden met hard drugs, zo jammer dat sommige mensen hard drugs gebruiken op feesten als deze!!

Nee die mensen die allemaal aan het blowen gaan zijn lekker :huh:


4fa + een hasj joint is beste combi ever :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Repulze schreef:
J oey schreef:
35 mensen aangehouden met hard drugs, zo jammer dat sommige mensen hard drugs gebruiken op feesten als deze!!

Nee die mensen die allemaal aan het blowen gaan zijn lekker :huh:


4fa + een hasj joint is beste combi ever :thumbsup:

Dan gebruik je dus alsnog harddrugs.
Heb ik niks op tegen hoor, maar als je zonder schoenen rondloopt of in Frankrijk wakker wordt, mag je toch echt jezelf afvragen wat de reden is dat je naar zo'n feest gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Frenchkicks schreef:
4fa + een hasj joint is beste combi ever :thumbsup:

Dan gebruik je dus alsnog harddrugs.
Heb ik niks op tegen hoor, maar als je zonder schoenen rondloopt of in Frankrijk wakker wordt, mag je toch echt jezelf afvragen wat de reden is dat je naar zo'n feest gaat.


wie spreek je hier mee aan? Ik heb nooit ontkent dat ik gebruik
En nu we het hier toch over hebben, de mensen die zich helemaal klemzuipen op een feest gebruiken ook harddrugs, danwel de meest geaccepteerde harddrug in de samenleving.
Dan kan je bij jezelf afvragen wat schadelijker is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 09:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Chroman schreef:
Frenchkicks schreef:
4fa + een hasj joint is beste combi ever :thumbsup:

Dan gebruik je dus alsnog harddrugs.
Heb ik niks op tegen hoor, maar als je zonder schoenen rondloopt of in Frankrijk wakker wordt, mag je toch echt jezelf afvragen wat de reden is dat je naar zo'n feest gaat.


wie spreek je hier mee aan? Ik heb nooit ontkent dat ik gebruik
En nu we het hier toch over hebben, de mensen die zich helemaal klemzuipen op een feest gebruiken ook harddrugs, danwel de meest geaccepteerde harddrug in de samenleving.
Dan kan je bij jezelf afvragen wat schadelijker is..


Het valt me wel op dat je altijd het harddrugs gebruik naar boven wilt halen, ook in andere topics. Snap niet zo goed waar je je gelijk uit wilt halen. Maakt mij eigenlijk ook niets uit, het valt me alleen op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 09:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is vaak met 'junkies'. Niet alleen naar zichzelf kijken maar ook naar andere wijzen. Kunnen we gewoon weer over het feest hebben? Hoe was de Industrial eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Is vaak met 'junkies'. Niet alleen naar zichzelf kijken maar ook naar andere wijzen. Kunnen we gewoon weer over het feest hebben? Hoe was de Industrial eigenlijk?

Dus als je weleens een pilletje slikt o.i.d. ben je meteen een junk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 11:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is nog geen dinsdag mongols!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
wie spreek je hier mee aan? Ik heb nooit ontkent dat ik gebruik
En nu we het hier toch over hebben, de mensen die zich helemaal klemzuipen op een feest gebruiken ook harddrugs, danwel de meest geaccepteerde harddrug in de samenleving.
Dan kan je bij jezelf afvragen wat schadelijker is..


Was niet tegen jou persoonlijk bedoelt hoor. Alleen ik dacht dat je 4FA niet onder harddrugs beschouwde.
En ik bedoelde meer dat ik dit:
J oey schreef:
35 mensen aangehouden met hard drugs, zo jammer dat sommige mensen hard drugs gebruiken op feesten als deze!!

een beetje raar vond, want het zijn niet "sommige mensen" maar eerder 80%.
En dat ik daar niks tegen heb (behalve dan als je midden in de zaal gestrekt gaat of in Frankrijk wakker wordt bijvoorbeeld)
En ik ontken ook niet dat ik soms gebruik :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 11:51 
 

TiMOTHYb schreef:
Het is nog geen dinsdag mongols!!


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Hoe was de Industrial eigenlijk?


Heel erg vet! N-Vitral & The Outside Agency waren top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, dat een dergelijke opmerking al serieus wordt genomen. Even voor de duidelijkheid, mijn opmerking was sarcastisch. :P Het was niet m'n bedoeling om een hele drugs discussie te laten starten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Is vaak met 'junkies'. Niet alleen naar zichzelf kijken maar ook naar andere wijzen. Kunnen we gewoon weer over het feest hebben? Hoe was de Industrial eigenlijk?


Dit is lachwekkend

Patjee410 schreef:
Het valt me wel op dat je altijd het harddrugs gebruik naar boven wilt halen, ook in andere topics. Snap niet zo goed waar je je gelijk uit wilt halen. Maakt mij eigenlijk ook niets uit, het valt me alleen op.


Ik neem geen blad voor de mond als het over (hard)drugs gaat, omdat ik vind dat het geen taboe moet zijn. Maar zoals jij het nu stelt lijkt het net alsof ik propaganda verkondig over (hard)drugs, wat zeker niet waar is. Iedereen moet het voor zichzelf weten, als jij niet gebruikt zal ik niet anders naar je kijken. Ik vind dat dat andersom dus ook zou moeten werken.
Buiten dat weet ik eerlijk gezegd niet waar me over drugsuitlaat buiten het Drugs topic (maja logisch..). Zou overigens wel kunnen hoor, vind het een interessant onderwerp.
Ik hoef ook geen gelijk te krijgen.. waarin zou dat überhaupt kunnen? Iedereen beslist voor zichzelf er is niet 1 iemand die gelijk heeft/het weet/beter is.

Chroman schreef:
Frenchkicks schreef:
wie spreek je hier mee aan? Ik heb nooit ontkent dat ik gebruik
En nu we het hier toch over hebben, de mensen die zich helemaal klemzuipen op een feest gebruiken ook harddrugs, danwel de meest geaccepteerde harddrug in de samenleving.
Dan kan je bij jezelf afvragen wat schadelijker is..


Was niet tegen jou persoonlijk bedoelt hoor. Alleen ik dacht dat je 4FA niet onder harddrugs beschouwde.
En ik bedoelde meer dat ik dit:

een beetje raar vond, want het zijn niet "sommige mensen" maar eerder 80%.
En dat ik daar niks tegen heb (behalve dan als je midden in de zaal gestrekt gaat of in Frankrijk wakker wordt bijvoorbeeld)
En ik ontken ook niet dat ik soms gebruik :x


Dacht dat het idd naar mij was gericht, omdat je me d'r nog in quoten. Niks gezegd dan :whistle:
Dan zijn we er over eens dat jij de drugs moet gebruiken, en de drug niet jou ;)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten