Was mijn eerste Masters of Hardcore, wat een avond zeg.. ik heb me eigenlijk geen moment echt verveeld.
Rond een uur of half 12 binnen. Even een rondje gelopen en overal even naar binnen gekeken.. Moest wel even doorkrijgen hoe het allemaal in elkaar zat qua ruimtes

Mainstage zag er vet uit zeg! Was nog nooit in de Brabanthallen geweest, maar was onder de indruk

Aan het begin van een feest moet ik eerst altijd even opwarmen (vind hardcore vanaf het begin niet ideaal), dus na het rondje lopen eerst maar even naar de hardstyle-stage gegaan. Frequencerz begonnen hier om 12:00. Redelijk voorspelbaar setje, maar wel een paar verrassingen ertussen zoals Mr. Puta - Green Stuff (Frequencerz remix wellicht), Een WM - Gangsta mash-up en de originele Bitch. Goed om op te warmen in ieder geval. Daar B-Front en Adaro het eerste half uur meegepikt: Draaiden daarin eigenlijk alleen maar dikke platen (Thugs Remix, Insidious, Blackness, nieuwe G4H track, Insidious enz. Ondertussen wel voldoende opgewarmd, dus tijd om naar de hardcore te gaan.
Vervolgens naar de mainstage gegaan voor The Supreme Team, dit was eigenlijk toch wel de eerste act die ik echt wilde zien. Jammer dat ze maar een half uur hadden. Draaiden fijne plaatjes, prima mainstream hardcore

Daarna Korsakoff en DaY-már, die moesten geloof ik eerst even 10 minuutjes opwarmen, daarna ging het goed los. Heerlijke kickrolls en het tempo werd gedurende de set behoorlijk opgeschroefd.
Toen kwam Miss K8, eigenlijk de enige die in mijn ogen een beetje tegenviel.. Vel te lange breaks, totaal geen tempo. Het leek wel een klein beetje alsof ze de zaal stil draaide. Opzich prima tracks, maar zonder tempo is dat in mijn ogen weinig waard

Neophyte half uur lang super vermaakt! Mad Dog en Nosferatu daarna, zij maakte het weer helemaal goed. Geluid werd ook steeds zuiverder leek het, daardoor kwamen kicks steeds beter door. Aan het einde van deze set even een rondje gaan lopen, even bij de andere stages om de hoek gegeken. Halverwege Noise Suppressor weer naar binnen gegaan. Niet alle tracks die zij draaien zijn echt mijn smaak, maar al met al wel vermaakt

Toen Angerfist

Begon wat langzaam, maar gedurende zijn set mixte 'ie lekker snel door.. Mooie combinatie van oud en wat nieuwer werk. Geluid was helemaal goed

Tenslotte Destructive Tendencies & Partyraiser. Begin uptempo wel steeds meer te waarderen. Oké, het is geen hoogstaande hardcore, maar die kickrolls die er soms uitrollen zijn om te smullen

Een kwartier voor het einde weg gegaan, omdat we verwachtten dat het anders megadruk zou worden in de trein.
Heb trouwens op meerdere plekken gelezen, dat het druk was. Ik weet niet waar die mensen hebben gelopen (misschien was dit overigens wel op andere stages dan de main), maar ik heb echt de hele avond alle ruimte gehad, ideaal! Achteraan op de main misschien niet daar bij de WC's, maar daar hoef ik ook niet te staan..
Al met al een superfeest gehad.. Dit was pas m'n tweede HC-feest, maar ik denk dat er nog wel een aantal gaan volgen

Heeft indruk gemaakt..
+++ Ruimte
++ Mad Dog & Nosferatu, Supreme Team
++ Stage & Lasershow
+ Korsakoff en DaY-már, Neophyte, Destructive Tendencies & Partyraiser
+ Alles ging snel bij binnenkomst (kluisjes, munten etc.)
+ Heel vriendelijk barpersoneel en beveiliging
- Miss K8
- Weinig WC's en Vieze WC's
- Het was aan de warme kant