Paling schreef:
Line uppa
Hardcore Italia kan je The Stunned Guys wel wegdoen, hij doet al sinds Corona niet meer aan draaien. Ik denk ook niet dat ze onnodig extra geassocieerde namen er bij gaan doen. Dus ik denk niet dat ze Alien T of AniMe bij Hardcore Italia doen of bijvoorbeeld Weapon X bij A Gathering Of Styles of iets van de industrial namen bij The Third Movement.
The Supreme Team is duidelijk
Hardcore Italia gok ik op Mad Dog, Art Of Fighters, Tommyknocker en Noize Suppressor.
Third Movement is sowieso wel D-Passion, Promo en Catscan, Catscan draait vaker zijn Third Movement dingen dan zijn MOH dingen tegenwoordig, N-Vitral zou ik sowieso niet verwachten.
Negative A of Dione/E-Noid e.d. denk ik ook niet, anders hadden ze wel een team Megarave of D.N.A. Tracks sectie gemaakt. Zelfde met Shadowlands.
Een J.D.A., Re-Style, Bass-D (King Matthew draait niet meer), Korsakoff of anderen uit de oude Masters Of Hardcore stal zou nog kunnen, maar de belangrijksten er van zitten al in teams (Outblast, Angerfist). Het zou kunnen dat zij bijvoorbeeld XX Hardcore zijn want onder de naam van Masters Of Hardcore gaat ivm met het gelijknamige feest sowieso pittig worden qua naamrechten.
00's lost & found klinkt als iets als een Fantastic Four (Vince, The Viper, Panic, Darkraver). Bass-D, Buzz Fuzz of Neophyte zou goed kunnen voor early arrival.