Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2024 13:44 

Kraak... Piep...

Paling schreef:
Line uppa

Hardcore Italia kan je The Stunned Guys wel wegdoen, hij doet al sinds Corona niet meer aan draaien. Ik denk ook niet dat ze onnodig extra geassocieerde namen er bij gaan doen. Dus ik denk niet dat ze Alien T of AniMe bij Hardcore Italia doen of bijvoorbeeld Weapon X bij A Gathering Of Styles of iets van de industrial namen bij The Third Movement.

The Supreme Team is duidelijk
Hardcore Italia gok ik op Mad Dog, Art Of Fighters, Tommyknocker en Noize Suppressor.
Third Movement is sowieso wel D-Passion, Promo en Catscan, Catscan draait vaker zijn Third Movement dingen dan zijn MOH dingen tegenwoordig, N-Vitral zou ik sowieso niet verwachten.

Negative A of Dione/E-Noid e.d. denk ik ook niet, anders hadden ze wel een team Megarave of D.N.A. Tracks sectie gemaakt. Zelfde met Shadowlands.

Een J.D.A., Re-Style, Bass-D (King Matthew draait niet meer), Korsakoff of anderen uit de oude Masters Of Hardcore stal zou nog kunnen, maar de belangrijksten er van zitten al in teams (Outblast, Angerfist). Het zou kunnen dat zij bijvoorbeeld XX Hardcore zijn want onder de naam van Masters Of Hardcore gaat ivm met het gelijknamige feest sowieso pittig worden qua naamrechten.

00's lost & found klinkt als iets als een Fantastic Four (Vince, The Viper, Panic, Darkraver). Bass-D, Buzz Fuzz of Neophyte zou goed kunnen voor early arrival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2024 13:50 

Hardtraxx Elite

Mooie onderbouwing 9,5/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2024 15:55 

Kraak... Piep...

pim__ schreef:
Mooie onderbouwing 9,5/10

ha teup, al weer helemaal in de sfeer en druk bezig met het forum zie ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2024 16:37 

Hardtraxx Veteran

Hoop op een beetje euforische namen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2024 09:10 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Hoop op een beetje euforische namen

Zo te lezen wordt het weer 1 groot verzadigd RAW festein, is het nog niet tot ze doorgedrongen dat er inmiddels meer behoefte is aan Euphoric Hardstyle feesten? Ik laat deze editie dan ook maar weer aan mijn neus voorbij gaan want het concept an sich klinkt wel leuk.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2024 15:41 

Hardtraxxer

Mindcontroller is ook een paar jaartjes ouder geworden zo te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2024 20:35 

Hardtraxx Elite

Als de zon goed staat misschien wel aanwezig!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 13:29 

Hardtraxx Veteran

hoezo de afas in een binnenlocatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 17:13 

Hardtraxx Crew

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 17:55 

Hardtraxx Elite

Shit, wel heel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 19:08 

Kraak... Piep...

Vet wel, ook tof dat ze nummers van de teams als medley laten terug komen.

Butterfly VIP > Welcome Down > Korsakoff plaat waar ik niet op kom > Up Yours > Forgotten Moments > Carnival Of Doom
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 08:03 

Hardtraxx Veteran

Die dag staat Melodic Madness al op de agenda maar zo hey, dit is echt precies wat ik tof vind. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 09:32 

Kraak... Piep...

Tickets gehaald, Melodic Madness zou ook tof zijn maar ik zoek toch iets meer dan de hele dag alleen melodieën.

Millenium en AFAS moet goed zijn, en die trailer gaf wel behoorlijk wat hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 10:12 

Hardtraxx Veteran

Ja ik twijfel ook wel sterk om hier kaarten voor te halen, vorig jaar top dag gehad op Melodic Madness maar dit ligt toch wat meer in m'n straatje tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 11:39 

Hardtraxx Elite

Poh, wel vet en in de buurt. Even polsen bij de vrinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 12:26 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Tickets gehaald, Melodic Madness zou ook tof zijn maar ik zoek toch iets meer dan de hele dag alleen melodieën.

Millenium en AFAS moet goed zijn, en die trailer gaf wel behoorlijk wat hype.

En terecht boss! Die saaie ,langzame rotzooi houden ze maar in Tilburg, wij gaan hakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 19:33 

Hardtraxx Veteran

Ticketqueue wil vanaf het begin niet lekker werken. Ligt er nu al een 20 minuten uit en bevestigingsmail s blijven uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 07:58 

Hardtraxxer

Voor mij mogelijke vervanger voor Thunderdome. Aantrekkelijke line-up, goede prijs, logistiek handiger en beste geluidsinstallatie. Mist alleen de gekkigheden van Thunderdome..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 16:35 

Hardtraxx Elite

Lunatic schreef:
Voor mij mogelijke vervanger voor Thunderdome. Aantrekkelijke line-up, goede prijs, logistiek handiger en beste geluidsinstallatie. Mist alleen de gekkigheden van Thunderdome..

Dat zal je dit jaar sowieso wel missen met die ene zaal in België
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2024 21:27 

Hardtraxx Newbie

Omdat ik toch nog vipkaartjes kon krijgen heb ik 3 reguliere kaartjes te koop voor 160,- (ipv 184,80). Stuur maar een pb bij interesse!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten