dawasiknie schreef:
Nou ja laten we maar niet te hard van stapel gaan lopen. De Maassilo is een locatie met een ruk-akoestiek van hier tot ginder en het was er vooral de laatste editie veel te druk. Kans is best aanwezig dat het weer uitverkocht raakt en dat de akoestiek hier ook niet veel beter is. En hoe zit het straks met de barren enzovoort enzovoort?
Ik vind het in ieder geval wel een stap in de juiste richting!
Heel groot pluspunt is inderdaad wel dat het nu tot 7 uur is

Ben sowieso wel aanwezig, mijn nieuwsgierigheid is enorm naar dit feest!
Barren staan meestal aan beide kanten van de zaal in vrijwel de volledige lengte opgesteld. Heb in het klokgebouw nooit lang op drinken hoeven wachten

Wel op eten 1x, maar toen waren ze vrijwel maaltijden aan t voorbereiden dus dat kan ik wel snappen. Duurde alsnog niet lang. Hopelijk hebben ze dezelfde gasten als bij STRP, die hadden wel ns de neiging om raketjes uit te delen aan mensen die lang in de rij stonden
