Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nou ja laten we maar niet te hard van stapel gaan lopen. De Maassilo is een locatie met een ruk-akoestiek van hier tot ginder en het was er vooral de laatste editie veel te druk. Kans is best aanwezig dat het weer uitverkocht raakt en dat de akoestiek hier ook niet veel beter is. En hoe zit het straks met de barren enzovoort enzovoort?
Ik vind het in ieder geval wel een stap in de juiste richting!

Heel groot pluspunt is inderdaad wel dat het nu tot 7 uur is :) Ben sowieso wel aanwezig, mijn nieuwsgierigheid is enorm naar dit feest!


Barren staan meestal aan beide kanten van de zaal in vrijwel de volledige lengte opgesteld. Heb in het klokgebouw nooit lang op drinken hoeven wachten :) Wel op eten 1x, maar toen waren ze vrijwel maaltijden aan t voorbereiden dus dat kan ik wel snappen. Duurde alsnog niet lang. Hopelijk hebben ze dezelfde gasten als bij STRP, die hadden wel ns de neiging om raketjes uit te delen aan mensen die lang in de rij stonden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 16:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is alvast fijn om te horen :) Gelukkig is dit tegelijk met Black, gaat denk ik wel een hoop irritant volk schelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Loudness in Eindhoven, wat gru-we-lijk vet :worship: Wordt naar huis rollen dus en nog een uurtje langer doorgaan ook! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar deze locatie! Aanwezig ben ik sowieso!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar de locatie! :) Dan maar Black overslaan..

Trouwens:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stuk minder rauwe industriƫle uitstraling. Toch wel een vette poster!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een pauper poster vergeleken bij de vorige.

@ Dennis, als ik weer mee mag :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heeft wel wat weg van Q presents Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
@ Dennis, als ik weer mee mag :loving:

Van mij wel hoor :$
Die vraag was niet voor mij bedoelt denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Ligt heel erg aan de line up of ik hier bij ga zijn. De locatie lijkt me wel vet, maar alleen daarvoor ga ik niet heen.

Met een tweede zaal kan dat best wel weer goed komen...

Volgens mij is 't voor ons ongeveer net zo ver als naar Rotterdam?

Edit:1 minuut langer reizen, wordt 'm niet meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is r'dam verder? Of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Volgens mij is r'dam verder? Of niet.

Zet maar een cirkel met je passer op de kaart :P xd

Volgens anwb is 't 1 minuut langer reizen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gebruik google maps :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste Loudness waar ik helaas niet bij kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeker weten kaartjes halen dit keer, moet het gewoon keertje mee maken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100 % aanwezig, ook erg benieuwd naar de locatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ik gebruik google maps :P

Steek die passer dan gewoon in je scherm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onlangs dat de laatste editie een flinke tegenvaller was door het geluid in zaal 2 en veels te hoge verwachtingen ben ik hier mooi weer bij voor een rematch. :D

Ben heel erg benieuwd naar het feest in deze locatie, denk zelf dat het wel een verbetering gaat zijn omdat het concept toch te groot aan het worden was voor de Maassilo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Henk-Jan schreef:
Ik gebruik google maps :P

Steek die passer dan gewoon in je scherm :P

Lijkt het je wat dan? Om heen te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Rik schreef:
Henk-Jan schreef:
Ik gebruik google maps :P

Steek die passer dan gewoon in je scherm :P

Lijkt het je wat dan? Om heen te gaan?

Line up af hankelijk, zoals alles eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop stiekem op een Theracords zaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Ik hoop stiekem op een Theracords zaal xd


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:05 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Mooi! Halfuurtje reizen en ik ben er :). Sowieso aanwezig dus! En t duurt ook nog eens tot 7! Enige nadeel is:

Speelronde 20 (22-04-2011):

SJVV 4 - Someren 8 @ 10.00

Godverdegodver, kan ik in 1 keer door :lol: :lol: :lol:


Ben jij van SJVV of Someren? xD Een oud klasgenoot van me zit/zat bij Someren 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lelijke poster :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten