Barren staan meestal aan beide kanten van de zaal in vrijwel de volledige lengte opgesteld. Heb in het klokgebouw nooit lang op drinken hoeven wachtenwrote:Nou ja laten we maar niet te hard van stapel gaan lopen. De Maassilo is een locatie met een ruk-akoestiek van hier tot ginder en het was er vooral de laatste editie veel te druk. Kans is best aanwezig dat het weer uitverkocht raakt en dat de akoestiek hier ook niet veel beter is. En hoe zit het straks met de barren enzovoort enzovoort?
Ik vind het in ieder geval wel een stap in de juiste richting!
Heel groot pluspunt is inderdaad wel dat het nu tot 7 uur isBen sowieso wel aanwezig, mijn nieuwsgierigheid is enorm naar dit feest!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dat is alvast fijn om te horen
Gelukkig is dit tegelijk met Black, gaat denk ik wel een hoop irritant volk schelen 
Loudness in Eindhoven, wat gru-we-lijk vet
Wordt naar huis rollen dus en nog een uurtje langer doorgaan ook! 
Ben benieuwd naar deze locatie! Aanwezig ben ik sowieso!! 
Ben benieuwd naar de locatie!
Dan maar Black overslaan..
Trouwens:

Trouwens:

Stuk minder rauwe industriële uitstraling. Toch wel een vette poster!
Wat een pauper poster vergeleken bij de vorige.
@ Dennis, als ik weer mee mag
@ Dennis, als ik weer mee mag
Heeft wel wat weg van Q presents Fusion.
Van mij wel hoorwrote: @ Dennis, als ik weer mee mag
Spoiler
Die vraag was niet voor mij bedoelt denk ik
Met een tweede zaal kan dat best wel weer goed komen...wrote:Ligt heel erg aan de line up of ik hier bij ga zijn. De locatie lijkt me wel vet, maar alleen daarvoor ga ik niet heen.
Volgens mij is 't voor ons ongeveer net zo ver als naar Rotterdam?
Edit:1 minuut langer reizen, wordt 'm niet meer
Volgens mij is r'dam verder? Of niet.
Zet maar een cirkel met je passer op de kaartwrote:Volgens mij is r'dam verder? Of niet.
Volgens anwb is 't 1 minuut langer reizen
Eerste Loudness waar ik helaas niet bij kan zijn.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Aanwezig 
zeker weten kaartjes halen dit keer, moet het gewoon keertje mee maken 
100 % aanwezig, ook erg benieuwd naar de locatie!
Steek die passer dan gewoon in je schermwrote:Ik gebruik google maps
Onlangs dat de laatste editie een flinke tegenvaller was door het geluid in zaal 2 en veels te hoge verwachtingen ben ik hier mooi weer bij voor een rematch.
Ben heel erg benieuwd naar het feest in deze locatie, denk zelf dat het wel een verbetering gaat zijn omdat het concept toch te groot aan het worden was voor de Maassilo.
Ben heel erg benieuwd naar het feest in deze locatie, denk zelf dat het wel een verbetering gaat zijn omdat het concept toch te groot aan het worden was voor de Maassilo.
Lijkt het je wat dan? Om heen te gaan?wrote:Steek die passer dan gewoon in je schermwrote:Ik gebruik google maps
Line up af hankelijk, zoals alles eigenlijkwrote:Lijkt het je wat dan? Om heen te gaan?wrote:Steek die passer dan gewoon in je schermwrote:Ik gebruik google maps
Ik hoop stiekem op een Theracords zaal 
wrote:Ik hoop stiekem op een Theracords zaal
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Ben jij van SJVV of Someren? xD Een oud klasgenoot van me zit/zat bij Someren 8wrote:Mooi! Halfuurtje reizen en ik ben er. Sowieso aanwezig dus! En t duurt ook nog eens tot 7! Enige nadeel is:
Speelronde 20 (22-04-2011):
SJVV 4 - Someren 8 @ 10.00
Godverdegodver, kan ik in 1 keer door![]()
![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.