Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ligt heel erg aan de line up of ik hier bij ga zijn. De locatie lijkt me wel vet, maar alleen daarvoor ga ik niet heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongeacht line-up, Loudness is gewoon standaard een zekerheid voor mij.
Kan trouwens meteen een grote dikke streep door 10 Yrs Scantraxx zetten ^^

Word weer lekker ruzie maken met de bankrekening in April >.<

7-4 Rebirth
21-4 Loudness
28-4 Sickest Squad in Concert
+ Queensday

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
>.<
Er zijn al weet ik het hoeveel feesten in Brabant, als er iemand is die niet niet mag klagen is het een Brabander.


Dit is wel het enige grote feest waar ik met de fiets naar toe kan dat het nog te doen is. Dominator is eigenlijk net te ver weg voor met de fiets, en Wish, Decibel, Intents, Masters, TBYD, Last World en Euphoria moet ik allemaal met het OV of met de auto.
Het is dan wel maar een half uur met de auto of OV, maar dat moet ik dan wel allemaal weer regelen, en het verschil tussen een half uur of een uur met de auto maakt meestal niet zo veel uit, dan zit je toch al in de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Afbeelding
ineens in EHV...
Nouja alsnog 100% aanwezig, mijn verjaardag hier maar vieren :woot:


Ik kan je vast vertellen: verjaardagen vieren op Loudness is geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

YES! Aanwezig, mooi een taxi regelen vanuit het dorp. Ideale afstand dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor ons Belgen heerlijk nieuws :woot:
Eindhoven is vlakbij, misschien eindelijk eens een Loudness bijwonen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:38 
 
Hardtraxxer

Hoeveel man past daar wel niet in? Ziet er qua grootte a la HMH uit of vergis ik me?

Zo veel keus in Maart / April :|
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt m dus zeker weten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Zo veel keus in Maart / April :|

Vervelend, waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
tommetjeuh schreef:
Afbeelding
ineens in EHV...
Nouja alsnog 100% aanwezig, mijn verjaardag hier maar vieren :woot:


Ik kan je vast vertellen: verjaardagen vieren op Loudness is geweldig :worship:

Dat weet ik, was vorig jaar ook het geval :D lag toen alleen nog wat verder van mijn verjaardag af
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Hoeveel man past daar wel niet in? Ziet er qua grootte a la HMH uit of vergis ik me?

Zo veel keus in Maart / April :|


Wel wat kleiner dan de HMH. Incl 2e zaal 3000-4000 man denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
opaa schreef:
Hoeveel man past daar wel niet in? Ziet er qua grootte a la HMH uit of vergis ik me?

Zo veel keus in Maart / April :|


Wel wat kleiner dan de HMH. Incl 2e zaal 3000-4000 man denk ik.

8000 man in 4 zalen, hoofdzaal is goed voor 4500 man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
PNXRMX schreef:
opaa schreef:
Hoeveel man past daar wel niet in? Ziet er qua grootte a la HMH uit of vergis ik me?

Zo veel keus in Maart / April :|


Wel wat kleiner dan de HMH. Incl 2e zaal 3000-4000 man denk ik.

8000 man in 4 zalen, hoofdzaal is goed voor 4500 man.


Serieus 4500? Lijkt altijd veel kleiner als ik er daadwerkelijk sta. Dan zal het wel 5500-6000 zijn met 2 zalen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:15 
 

TiMOTHYb schreef:
opaa schreef:
Zo veel keus in Maart / April :|

Vervelend, waarom?

Ik beperk me maar tot ong 2 feesten per maand. Anders is bij mij de lol er snel vanaf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dat ga ik in 2012 ook doen, maar ik ben wel van mening dat meer keuzes niet slecht hoeft te zijn. Vind het juist wel goed als de verschillende organisaties lekker tegen elkaar moeten concurreren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Seneeq schreef:
PNXRMX schreef:

Wel wat kleiner dan de HMH. Incl 2e zaal 3000-4000 man denk ik.

8000 man in 4 zalen, hoofdzaal is goed voor 4500 man.


Serieus 4500? Lijkt altijd veel kleiner als ik er daadwerkelijk sta. Dan zal het wel 5500-6000 zijn met 2 zalen denk ik.

Is het al zeker dat het twee zalen zijn? Ik hoop niet dat het meer worden. Het kiezen was vorige keer al zo moeilijk in Rotterdam. De hele tijd rondjes lopen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet aanwezig :). Mij te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Is het al zeker dat het twee zalen zijn? Ik hoop niet dat het meer worden. Het kiezen was vorige keer al zo moeilijk in Rotterdam. De hele tijd rondjes lopen :whistle:


2 zalen was juist ideaal. Ene set niet leuk kon je naar de andere toe. Bij 3 krijg je dan weer dat er 2 vette sets in op t zelfde moment zijn, daar was afgelopen editie al sprake van. Ik denk dat meer dan 2 zalen nog niet zo snel gaat gebeuren. Tis al een hele stap dat ze naar een veel grotere locatie gaan. B2s neemt anders een beetje teveel hooi op de vork denk ik.

Maar eindhoven... damn fokkin eind rijden >.< Rotterdam was al een klote eind weg, laat staan eindhoven. 2 uur minimaal met de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
Ongeacht line-up, Loudness is gewoon standaard een zekerheid voor mij.
Kan trouwens meteen een grote dikke streep door 10 Yrs Scantraxx zetten ^^

Word weer lekker ruzie maken met de bankrekening in April >.<

7-4 Rebirth
21-4 Loudness
28-4 Sickest Squad in Concert
+ Queensday

:/

Ohja, dit valt opdezelfde datum toch?

Gaat wel een serieuze test worden. Zijn er genoeg mensen om beide locaties vol te krijgen? Normaliter is er maar 1 groot feest in een weekend (althans van dit formaat). Interessant om te zien waar het heen zal gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wilde zeggen is verweg, maar zou anders naar Black gaan dus denk dat ik dit maar als 2de optie houd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Jeroen_n schreef:
Ongeacht line-up, Loudness is gewoon standaard een zekerheid voor mij.
Kan trouwens meteen een grote dikke streep door 10 Yrs Scantraxx zetten ^^

Word weer lekker ruzie maken met de bankrekening in April >.<

7-4 Rebirth
21-4 Loudness
28-4 Sickest Squad in Concert
+ Queensday

:/

Ohja, dit valt opdezelfde datum toch?

Gaat wel een serieuze test worden. Zijn er genoeg mensen om beide locaties vol te krijgen? Normaliter is er maar 1 groot feest in een weekend (althans van dit formaat). Interessant om te zien waar het heen zal gaan.

10 years scantraxx is een weekje eerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, ik dacht al. Had al mijn twijfels of je dus voor 10000 man zoiets kan regelen terwijl de concepten geen Qlimax of Defqon heten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Feestje word te groot/commercieel -.-


gewoon gaan :D Het is een van de weinige 'grote' feesten met raw hardstyle.. vorige editie was vet en met een paar duizend man/vrouw extra zal het alsnog genieten worden joooo! :p En ga er maar vanuit dat het geluid in zaal 2 dit keer wel goed is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ja laten we maar niet te hard van stapel gaan lopen. De Maassilo is een locatie met een ruk-akoestiek van hier tot ginder en het was er vooral de laatste editie veel te druk. Kans is best aanwezig dat het weer uitverkocht raakt en dat de akoestiek hier ook niet veel beter is. En hoe zit het straks met de barren enzovoort enzovoort?
Ik vind het in ieder geval wel een stap in de juiste richting!

Heel groot pluspunt is inderdaad wel dat het nu tot 7 uur is :) Ben sowieso wel aanwezig, mijn nieuwsgierigheid is enorm naar dit feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 16:02 
 
Hardtraxxer

Lekker dichtbij huis.
Treintje heen treintje terug binnen een kwartiertje ben ik alweer thuis. Ideaal.
Een zeer mooie optie
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten