Pommer schreef:
Er zijn al weet ik het hoeveel feesten in Brabant, als er iemand is die niet niet mag klagen is het een Brabander.
Dit is wel het enige grote feest waar ik met de fiets naar toe kan dat het nog te doen is. Dominator is eigenlijk net te ver weg voor met de fiets, en Wish, Decibel, Intents, Masters, TBYD, Last World en Euphoria moet ik allemaal met het OV of met de auto.
Het is dan wel maar een half uur met de auto of OV, maar dat moet ik dan wel allemaal weer regelen, en het verschil tussen een half uur of een uur met de auto maakt meestal niet zo veel uit, dan zit je toch al in de auto.