Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Loudness schotelt een rauw menu voor in het Klokgebouw
Eindhoven is op 7 maart 2015 rauwer dan rauw & harder dan hard. Loudness keert traditiegetrouw terug in een van de meest underground locaties van Nederland, het Klokgebouw. In deze oude fabriek komt het recept van Loudness uitstekend tot zijn recht: snoeiharde Raw Hardstyle en duistere sferen.

Na de succesvolle en uitverkochte editie van Loudness in de Maassilo te Rotterdam, reist een combinatie van gerenommeerde helden en nieuw talent door naar Eindhoven. Verdeeld over twee area’s krijg je negen uur lang de beste Raw Hardstyle voorgeschoteld.



Line-up:
B-Front
Adaro
E-Force
Main Concern
Warface
Regain
Prefix & Density
X-Pander
High Voltage
Typhoon
Artifact
Revocate
Dark Pact
Unresolved
Jason Payne
Hardstyle Mafia
Titanomachy live

Hosted by Nolz & Livid

Natuurlijk mag resident B-Front niet ontbreken in Eindhoven. Hij weet als geen ander wat het inhoudt om op Loudness te draaien. Maar ook namen als Adaro, E-Force en High Voltage draaien hun hand niet om voor een rauwe set. Warface heeft na de lancering van zijn eerste album zijn plek meer dan verdiend in het spectrum van de Raw Hardstyle. Artifact maakte in de Maassilo voor het eerst zijn opwachting op Loudness en hij deed dat naar behoren. Daarom is hij door b2s wederom uitgekozen om deel uit te maken van deze rauwe happening. Titanomachy is de live-act van de avond en Dark Pact zal ook te bewonderen zijn in de DJ booth.

Natuurlijk is er ook ruimte voor nieuw talent. Regain brak de tent af tijdens de laatste editie van Loudness en dat gaat hij ongetwijfeld opnieuw doen in het Klokgebouw. Typhoon weet wat het betekent om in het Klokgebouw te draaien. Vorig jaar zette hij een rauwe set neer, dus wie weet wat hij nu voor ons in petto heeft. Uit de stal van Theracords zijn Prefix & Density en de recent getekende Jason Payne afgevaardigd. Hardstyle Mafia uit Finland vliegt over en zij nemen hun badass sound mee. De line-up wordt gecompleteerd door X-Pander, Main Concern, Revocate uit Frankrijk en het Italiaanse talent Unresolved.

Kortom, hier moet je als echte Raw Hardstyle liefhebber zeker bij zijn! De voorverkoop start zaterdag 13 december om 13.00 uur via de b2s ticketshop. Check deze website voor meer informatie over Loudness: http://www.b2s.nl/loudness2014/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prefix & Density, Artifact, Main Concern, Titan Live en HARDSTYLE MAFIA :love: :love:

Voor de rest mager :P Wel aanwezig uiteraard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sooo, die zijn er vroeg bij! HS Mafia, Main Concern, P&D!! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet echt hele speciale namen behalve Hardstyle Mafia voor mij, hoopte stiekem weer op Vazard. :$
B-Front, Main Concern en Prefix & Density altijd leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Prefix & Density heeel erg verdiend! Mis alleen wat meer Theracords namen.
Ook lekker Hardstyle Mafia, wil die nieuwe Freakshow platen horen, Winter is Coming (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk weer aanwezig. Editie van dit jaar was een van de beste feestjes van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Tickets
Voorverkoop start op zondag 13 december 2015.
https://partyflock.nl/party/282329:Loudness

okdoei :P

edit: ah ze hebben het aangepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prefix & Density, Regain, Main Concern & Hardstyle Mafia :drool:
Wordt weer een fijn feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main Concern en eindelijk Hardstyle Mafia :D . Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongeacht line up al aanwezig. Maar dit is wel genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zielige line-up. Zo jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up is inderdaad niet geweldig maar ik ga denk ik toch wel. Klokgebouw icm B-Front, Prefix & Density, Main Concern, E-Force & Adaro (L) Als P&D niet in de mainzaal staan dan word ik boos :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 15:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Niet de allerbeste line-up, Main Concern is altijd winnen en Hardstyle Mafia eindelijk op loudness is alleen al reden genoeg om te gaan. Hopen dat B2S nog wat leuke talenten aankondigd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Als P&D niet in de mainzaal staan dan word ik boos :P

Dat verdienen die mannen echt een keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-front (omdat ik die al zo lang niet heb gezien), artifact, hardstyle mafia ( :drool: :drool: op bass protocol), P&D, hopelijk high voltage als solo, heb ik nooit gezien, main concern:D:D, warface zal wss afsluiten in zaal 1 (als main concern niet afsluit in zaal 2, zeker hierheen) en jason payne wil ik toch wel een keer mee maken. Dus zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro, B-Front, Prefix & Density, Titanomachy Live, High Voltage, Warface :D Main Concern, Hardstyle Mafia :worship: Als Freakz At Night me bevalt op Hard Bass ook even een kijkje nemen bij E-Force. Heeft me de laatste tijd niet meer zo kunnen boeien met z'n sets, ben benieuwd of hier verandering in gaat komen.
Verder was nóg een keer Delete of Vazard in het Klokgebouw wel vet geweest. Voor de rest staan er een paar namen tussen waar ik nou echt he-le-maal niks mee heb. Maar met de eerdergenoemde namen ga ik me zeker wel vermaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 20:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pff, ik weet het echt niet :/ Vind de line-up helemaal niks (meeste niet mijn smaak). Enige boeiende zijn B-Front en Prefix & Density en in mindere mate Adaro. En het Klokgebouw is ook nog wel een pluspunt. Ff kijken wie er allemaal heen gaan en dan misschien maar gewoon bier gaan drinken hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als Hardstyle Mafia op Main staat ben ik aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 21:21 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Pff, ik weet het echt niet :/ Vind de line-up helemaal niks (meeste niet mijn smaak). Enige boeiende zijn B-Front, Prefix & Density, Adaro en E-Force. En het Klokgebouw is ook nog wel een pluspunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 21:56 
 
Hardtraxxer

Hopelijk staan hardstyle maffia en prefix & density op de main en main concern als afsluiter. Beetje balen dat delete er niet staat maar bfront solo maakt eigenlijk alles wel goed :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig, zijn een aantal leuke namen bij en is dichtbij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette line up :P Dat wordt knallen :loving: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 00:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien wel een optie. Twee keer in de Maassilo geweest, beviel wel twee keer.
Dit is alleen iets verder reizen voor mij + niet zo een heel bijzondere line-up. Van een hoop headliners (o.a. E-Force, Titan, Warface) kan je de set waarschijnlijk van tevoren al voor 70 % invullen. Maar even kijken of er meer gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 01:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals altijd aanwezig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Als Hardstyle Mafia op Main staat ben ik aanwezig.


exact dit.
1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten