Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
urbandesigner schreef:
Mooi! Halfuurtje reizen en ik ben er :). Sowieso aanwezig dus! En t duurt ook nog eens tot 7! Enige nadeel is:

Speelronde 20 (22-04-2011):

SJVV 4 - Someren 8 @ 10.00

Godverdegodver, kan ik in 1 keer door :lol: :lol: :lol:


Ben jij van SJVV of Someren? xD Een oud klasgenoot van me zit/zat bij Someren 8


Zo vaak tegen SJVV of Someren moeten voetballen. Haha, die boeren beginnen ook altijd om 10 uur, veelste vroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Aanwezig ^^

hoe ga je er naar toe? Trein? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word lastig dit, of Black, of Loudness dus :corn: line-up afwachten dan maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:53 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Stinkjanus schreef:
urbandesigner schreef:
Mooi! Halfuurtje reizen en ik ben er :). Sowieso aanwezig dus! En t duurt ook nog eens tot 7! Enige nadeel is:

Speelronde 20 (22-04-2011):

SJVV 4 - Someren 8 @ 10.00

Godverdegodver, kan ik in 1 keer door :lol: :lol: :lol:


Ben jij van SJVV of Someren? xD Een oud klasgenoot van me zit/zat bij Someren 8


Zo vaak tegen SJVV of Someren moeten voetballen. Haha, die boeren beginnen ook altijd om 10 uur, veelste vroeg.


Nou laatste keer dat ik bij Someren moest voetballen was toch een hele aangename tijd. Om 1 uur begon wedstrijd en ik speel laag, heel laag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Afbeelding

Wat een vette poster!!

Discooooooooo (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Jurheinen schreef:
Aanwezig ^^

hoe ga je er naar toe? Trein? :)


Nee, jij rijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wtf! Best een vette poster, maar gaat totaal 200% een andere richting uit qua thema dan de voorgaande edities. Ik zie hier niet echt iets in terug van hard,ruig of duister waar loudness voor stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof je de "rawheid" van een poster af kan lezen.. Is gewoon een andere stijl geworden qua uitvoering en logo. Dat kan toch wel? Kijk zelf naar Partyflock, daar zie je ook alleen maar als genre raw hardstyle, dus het concept verandert echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Solis schreef:
Afbeelding

Wat een vette poster!!

Discooooooooo (L)

Gevoel van YMCA kwam hier naar boven, haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Alsof je de "rawheid" van een poster af kan lezen.. Is gewoon een andere stijl geworden qua uitvoering en logo. Dat kan toch wel? Kijk zelf naar Partyflock, daar zie je ook alleen maar als genre raw hardstyle, dus het concept verandert echt niet.


Het is wel waar de naam voor staat. Dit is het concept dus dan moet je dat ook laten zien. Straks zie je een trailer moet happy de peppie muziek en teletubbies maar het concept veranderd dus niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Khadber schreef:
Alsof je de "rawheid" van een poster af kan lezen.. Is gewoon een andere stijl geworden qua uitvoering en logo. Dat kan toch wel? Kijk zelf naar Partyflock, daar zie je ook alleen maar als genre raw hardstyle, dus het concept verandert echt niet.


Het is wel waar de naam voor staat. Dit is het concept dus dan moet je dat ook laten zien. Straks zie je een trailer moet happy de peppie muziek en teletubbies maar het concept veranderd dus niet...

Je hebt nog geen seconde van de trailer gezien. Goed oordeel dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was een voorbeeld t.o.v. van je voorbeeld met de poster. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. :) En vette poster inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sowieso aanwezig, chill dat t uurtje langer is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje jammer dit.. Sla hem lekker over. :) Deels door de langere reistijd maar ook omdat ik vanaf dit jaar wat meer op mijn centen ga letten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Solis schreef:
Afbeelding

Wat een vette poster!!

Discooooooooo (L)


Vind 'm ook wel vet, maar straalt niet echt Loudness uit imo. En hier kun je geen vette shirts van maken wss :(... of wel swoesie? Als je er 1 kan maken dan koop ik m ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:40 
 

PNXRMX schreef:
En hier kun je geen vette shirts van maken wss :(... of wel swoesie? Als je er 1 kan maken dan koop ik m ^^

Ik zat ook al te denken aan een shirt met deze poster :P Heb dit even snel in elkaar geflanst maar denk dat kswoosh het beter kan doen omdat hij photoshop expert is.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Alsof je de "rawheid" van een poster af kan lezen.. Is gewoon een andere stijl geworden qua uitvoering en logo. Dat kan toch wel? Kijk zelf naar Partyflock, daar zie je ook alleen maar als genre raw hardstyle, dus het concept verandert echt niet.

Noem ik ergens dan ''rawheid''?

https://partyflock.nl/images/party/2083 ... 276799.jpg
https://partyflock.nl/images/party/1938 ... 260428.jpg
https://partyflock.nl/images/party/1861 ... 250953.jpg

Vergelijk de poster van nu met de bovenstaande. Ik vind de 3 bovenstaande gewoon meer het thema loudness uitstralen, donkere achtergrond, industriele invloeden qua machina erbij het geeft mij meer de indruk dat dit een ''hard'' feest is dan de poster van de aankomende editie, lijkt qua kleur vind ik veel op de fusion in hmh poster.

Nietermin, ik ga er toch heen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
PNXRMX schreef:
En hier kun je geen vette shirts van maken wss :(... of wel swoesie? Als je er 1 kan maken dan koop ik m ^^

Ik zat ook al te denken aan een shirt met deze poster :P Heb dit even snel in elkaar geflanst maar denk dat kswoosh het beter kan doen omdat hij photoshop expert is.
Afbeelding

Maar dit vind ik dan wel weer een vet shirt om aan te doen, niet perse voor het feest maar ook bij gewone gelegenheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:43 
 
Hardtraxx Addict

Dan vond ik die vorige designs toch 10 keer mooier dan dit :x

Maar wie weet..., misschien kom ik hier naartoe als ik de line-up heel wat vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Khadber schreef:
Alsof je de "rawheid" van een poster af kan lezen.. Is gewoon een andere stijl geworden qua uitvoering en logo. Dat kan toch wel? Kijk zelf naar Partyflock, daar zie je ook alleen maar als genre raw hardstyle, dus het concept verandert echt niet.

Noem ik ergens dan ''rawheid''?

https://partyflock.nl/images/party/2083 ... 276799.jpg
https://partyflock.nl/images/party/1938 ... 260428.jpg
https://partyflock.nl/images/party/1861 ... 250953.jpg

Vergelijk de poster van nu met de bovenstaande. Ik vind de 3 bovenstaande gewoon meer het thema loudness uitstralen, donkere achtergrond, industriele invloeden qua machina erbij het geeft mij meer de indruk dat dit een ''hard'' feest is dan de poster van de aankomende editie, lijkt qua kleur vind ik veel op de fusion in hmh poster.

Nietermin, ik ga er toch heen. :)

Het spijt me, maar het is maar een poster. Ik zou me er echt niet druk om kunnen maken hoe een poster eruit ziet als je weet waar het concept voor staat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maak me er ook niet druk om, weet wel waar het concept Loudness voor staat. Maar vind de style poster gewoon een verandering, miss wel een verandering wat veel goeds en "raw" brengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind hem als shirt ook wel vet inderdaad, maar doe alsjeblieft wel een V-hals. Heerlijk zo'n briesje in m'n hals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:22 
 

vette poster!!!
een beetje verandering is zeker niet slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor t-shirt-liefhebbers: off-topic/loudness-shirt-topic-t23159.html
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten