Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 02:00 
 

Wat zeurt iedereen over Maassilo :cry:

B2S Mag toch ook wel kijken naar feestjes elders... ze hebben ons brabant al thrillogy ontnomen... kan Loudness toch mooi terug...
+ Naast Tilburg ook Eindhoven voor feesten = perfect
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 02:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jah lekker ver weg! helemaal in het buitenland
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 02:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het Klokgebouw :love: Voor de mensen die het niet kennen; het is de voormalige fabriek van Philips langs het spoor in Eindhoven, waar vroeger de bakkelietbakken voor tv's werden gemaakt. Lekker industrieel weer dus. En met STRP heb ik me er zwaar goed vermaakt! Hier een filmpje van de afgelopen Awakenings. Muziek uit, B-Front & Frequencerz - Night Colours Black aan en dan bedenken hoe het moet zijn. Epic!:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 02:34 
 

lekker diepe hal... dus genoeg ruimte
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 02:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een uur langer reizen voor mij, maar dat is dan maar niet anders. Lekker precies het weekend na mijn tentamens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 02:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk! Weer eens wat nieuws. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 07:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een pokke end weg zeg >.<
Hopen op fatsoenlijk geluid dan maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan het niet geloven gewoon. Vorige editie zat ik nog tegen iedereen te vertellen hoe ze het naar het Klokgebouw moesten brengen :lol:
Word hier echt gelukkig van, naar loudness op de fiets :drool: En groter, beter geluid (iig in de 2e zaal), meer ruimte voor chillen/eten, geen hondjes of irritante security, en wel meer dingen :) Aankleding kan echt gaaf zijn daar, heb er een aantal van m'n vetste feesten meegemaakt (strp, mayday en awake was er ook enorm vet)

Oja, en het kan tot 7 ipv 6 zodat niemand op de trein hoeft te wachten achteraf
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 08:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Wat zeurt iedereen over Maassilo :cry:

B2S Mag toch ook wel kijken naar feestjes elders... ze hebben ons brabant al thrillogy ontnomen... kan Loudness toch mooi terug...
+ Naast Tilburg ook Eindhoven voor feesten = perfect

>.<
Er zijn al weet ik het hoeveel feesten in Brabant, als er iemand is die niet niet mag klagen is het een Brabander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 08:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Hoppa! 2 uur dichterbij! Afgelopen Loudness was echt enorm vet! 100% aanwezig hier.


Het klokgebouw is zo een dikke lokatie! Nog dikker als de maassilo en past even goed bij het concept, snap niet wat hier mensen lopen te zeiken :P En Inderdaad, eindelijk eens een feest waar Limburgers geen tyfuseind naar moeten reizen :thumbsup: :loving:

Er zijn trouwens 4 zalen in het Klokgebouw, dus uitbreiding is nog mogelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 08:28 
 

JUUUUUIIIIIIIIIIIIST!!!! :yay:

Hier een impressie:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 08:58 
 
Hardtraxxer

Heeeuu kruipend naar huus! :love: Het is dit of Black, maar ik denk dat ik het al weet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
ineens in EHV...
Nouja alsnog 100% aanwezig, mijn verjaardag hier maar vieren :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

20 min fietsen voor mij :D
Was dit 16 of 18+?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha nou dat was het dan voor mij. Doei Loudness. Die line-up moet wel heel speciaal zijn wil ik helemaal naar Eindhoven gaan reizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 09:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Dikke locatie en in de achtertuin!

Ka-tjinggggg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 09:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat dit het eerste indoor feest op maat word waar ik met de fiest naatoe kan :drool: Klokgebouw :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

echt vet!!!!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hahahaha nou dat was het dan voor mij. Doei Loudness. Die line-up moet wel heel speciaal zijn wil ik helemaal naar Eindhoven gaan reizen.


Later :P Maar ik denk dat je alsnog gaat twijfelen ;) wordt een dikke editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Dakpan schreef:
Hahahaha nou dat was het dan voor mij. Doei Loudness. Die line-up moet wel heel speciaal zijn wil ik helemaal naar Eindhoven gaan reizen.


Later :P Maar ik denk dat je alsnog gaat twijfelen ;) wordt een dikke editie


Gaat hij lekker dik spijt van krijgen dan, klokgebouw :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
20 min fietsen voor mij :D
Was dit 16 of 18+?

18 :P jammer voor je of nep ID fixe
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feestje word te groot/commercieel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Dakpan schreef:
Hahahaha nou dat was het dan voor mij. Doei Loudness. Die line-up moet wel heel speciaal zijn wil ik helemaal naar Eindhoven gaan reizen.


Later :P Maar ik denk dat je alsnog gaat twijfelen ;) wordt een dikke editie


Zeiden ze ook over de vorige editie, die was me toch een partij ruk. :lol:

En ben het eens met Kepro, irriteerde me vorige keer al dood aan dat vervelende volk dat met hele bussen vol komt en dat zal nu ongetwijfeld nog erger zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/events/291967064199756/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HELL YEAY dichter bij!!! Dat scheelt weer 1 uur reizen. Weer aanwezig dus
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten