Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 20:15 
 
Hardtraxxer

doe de line up van zaal 2 nog maar een keer maar dan met beter geluid :innocent:

Maar ben sws aanwezig vorige keer was gruwelijk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front staat er toch sowieso? Dat is een resident van Loudness volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front en Crypsis staan rechtsboven. Misschien wel tegen elkaar? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 21:03 
 

Hasselt eindhoven is half uur / 45 minuten, dus denk dat dat wel te combineren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk LIVE :huh: :huh: ?


:yawn: :yawn:
In het beste geval Dark Symphony/ Warriors Redemption/ A Dark Tomorrow/ Awake/ Elements/ Machine Master/ Death Sentence/ For the Girls/ The Virus Spreads. Dat zou fenomenaal zijn :loving:

Maar dat zie ik toch niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Luna heb je nog niet, weet niet of dat kan :lol:
Misschien hangt er morgen op Inception al een poster (Of op een ander feest) en anders zien we het maandag wel :)


Nope geen Luna volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ach als B-Front er een uur staat ben ik al dik tevreden met de line-up, Crypsis en the machine hoeft van mij niet zo nodig.
Maarja die poster is zo vaag, kan er alleen wild motherfuckers uit opmaken, ik wacht wel tot maandag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 01:16 
 
Hardtraxxer

Misschien aanwezig vorig loudness was er vett alleen jammer van het geluid! maar eerst maar kijken naar de line up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Misschien aanwezig vorig loudness was er vett alleen jammer van het geluid! maar eerst maar kijken naar de line up!

Doe ik ook. Maar ben denk ik toch wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 03:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik kan echt hrlrmaal niks zien aan die poster xd Wacht wel rusitg een paar dagen totde line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 04:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop gewoon dat de lijn omhoog een beetje dik is... Nog nooit op Loudness geweest, wel 3x XXL Raw, en dat beviel goed :D Daarnaast is het Klokgebouw letterlijk 10 minuten lopen, dus dit wordt een zekerheidje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 11:37 
 

Pommer schreef:
Ik kan echt hrlrmaal niks zien aan die poster xd Wacht wel rusitg een paar dagen totde line up

enigste waar ie me aan deed denken was Fusion Allstars :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Poster doet me hier aan denken xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij doet me aan een Terminator denken in een post-apocalyptische wereld
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Ik kan echt hrlrmaal niks zien aan die poster xd Wacht wel rusitg een paar dagen totde line up

enigste waar ie me aan deed denken was Fusion Allstars :P
*plaatje*


Dat was 'm! Kwam mij ook al bekend voor idd! Fusion The Next Level was 1 van de beste feesten ooit voor mij :P . Erg benieuwd naar het klokgebouw, en de line-up zit vast wel goed :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk kan ik geen vervanging regelen voor tennis, maar in dat geval ga ik er waarschijnlijk gewoon heen. Dan ben ik rond 9.00 thuis, en dan moet ik dezelfde dag 3 tenniswedstrijden spelen :lol:

Wil dit echt niet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 13:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Waarschijnlijk kan ik geen vervanging regelen voor tennis, maar in dat geval ga ik er waarschijnlijk gewoon heen. Dan ben ik rond 9.00 thuis, en dan moet ik dezelfde dag 3 tenniswedstrijden spelen :lol:

Wil dit echt niet missen.


En zo moet het :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

´Met je brakke hoofd sporten´ is denk ik een term die velen van ons herkennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
´Met je brakke hoofd sporten´ is denk ik een term die velen van ons herkennen :P

Maar eerst 10 uur raggen, en dan 10 uur tennissen. Pfff dat gaat geen pretje worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Zag op Facebook dat Titan 'aanwezig' was hier dus die kun je wel zeker zetten denk ik. Solutio ging ook maar die was er vorige keer ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 23:01 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Ik zie ook DJ Pithune erop staan.

wordt je niet eens een keer moe van jezelf?

99% vd tijd ben jij degene die op elk forum stoer loopt te doen mijn naam overal bij te betrekken

waarom noem je niet eens een keer jezelf, is even lollig als wat je nu aan t doen bent :) niet dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie is Pithune?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 23:29 
 

http://partyflock.nl/artist/43992:Pithune.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
Wie is Pithune?


Post boven je :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Jeroen_n schreef:
Wie is Pithune?


Post boven je :lol:


A-ha
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten