doe de line up van zaal 2 nog maar een keer maar dan met beter geluid
Maar ben sws aanwezig vorige keer was gruwelijk
Maar ben sws aanwezig vorige keer was gruwelijk
Nope geen Luna volgens mij.wrote:Luna heb je nog niet, weet niet of dat kan
Misschien hangt er morgen op Inception al een poster (Of op een ander feest) en anders zien we het maandag wel
Doe ik ook. Maar ben denk ik toch wel aanwezig.wrote:Misschien aanwezig vorig loudness was er vett alleen jammer van het geluid! maar eerst maar kijken naar de line up!
enigste waar ie me aan deed denken was Fusion Allstarswrote:Ik kan echt hrlrmaal niks zien aan die posterWacht wel rusitg een paar dagen totde line up

Dat was 'm! Kwam mij ook al bekend voor idd! Fusion The Next Level was 1 van de beste feesten ooit voor mijwrote:enigste waar ie me aan deed denken was Fusion Allstarswrote:Ik kan echt hrlrmaal niks zien aan die posterWacht wel rusitg een paar dagen totde line up
*plaatje*
En zo moet hetwrote:Waarschijnlijk kan ik geen vervanging regelen voor tennis, maar in dat geval ga ik er waarschijnlijk gewoon heen. Dan ben ik rond 9.00 thuis, en dan moet ik dezelfde dag 3 tenniswedstrijden spelen![]()
Wil dit echt niet missen.
Maar eerst 10 uur raggen, en dan 10 uur tennissen. Pfff dat gaat geen pretje wordenwrote:´Met je brakke hoofd sporten´ is denk ik een term die velen van ons herkennen
wordt je niet eens een keer moe van jezelf?wrote:Ik zie ook DJ Pithune erop staan.
Post boven jewrote:Wie is Pithune?