Hmm iddwrote: Maandag is eerder dan Hard Bass he
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Pattern 2/ Straight to da Beat/ Bionicle/ Wilde Gullie Bass ook nogwrote:Scary Track, Skleroxx, Proud To Be Loud, Psycho, Our Power, Dominating, Creation o.a.wrote:Wat draaide Tatanka dan zoal op die editie van Bass Academy?
Ik wil de originele Doomsday wel weer eens horen

Ik doe mn best Rob! Dit is voor jullie een nog grotere thuiswedstrijd dan voor mijwrote:Neem jij andere Jeroen mee?wrote:Jammer geen Maassilo, maar wel lekker dichterbij
C
daarom juist Jeroen_n
Trouwens, ben ik gek, of zie ik geen namen?
Trouwens, ben ik gek, of zie ik geen namen?
Hopelijk hangt de poster bij Inception! 
Edit: De voorverkoop begint op de dag van Hard Bass om 1 uur smiddags http://loudness.tickets.b2s.nl/
Edit: De voorverkoop begint op de dag van Hard Bass om 1 uur smiddags http://loudness.tickets.b2s.nl/
Ik heb met een beetje slimheid en speurwerk kunnen vinden wat het grootste deel van de line-up is.

Mijn voorspelling:
Zeker / bijna zeker:
Wild Motherfuckers
Geck-O
E-Force
Radical Redemption
Digital Punk (Live?)
Theracords Live
Zeer waarschijnlijk:
Titan
Ran-D
B-Front
Phrantic
Re-Volt
MC Nolz
MC Axys
Waarschijnlijk/misschien:
Adaro
Zany
Solutio & The I's
Crypsis
Onwaarschijnlijk, maar mogelijk:
Wildstylez
Noisecontrollers
Audiofreq
Ik denk eerlijk gezegd dat die 3 samen op een ander feest staan die dag, maar goed, wie weet
Kan zijn dat ik een artiest gemist heb - als ik moet checken, moet je het laten weten en dan kan ik een indicatie geven of ze er staan of niet. Meeste bekende namen heb ik gecheckt - geen DR, JoS, Machine, Sasha F, Beholder, Chris One, Profite, Dozer, Pitcher, Chris One, Chain Reaction, Max E, G4H, Avio, Co2, D&R, Deetox, R3belz...
Volgens mij nietwrote:Ik zie iiich wel donkey rollers staan
Juistwrote:Geck-O zie je egt wel duidelijk, in het midden.
Bovenste regel Zatox & Tatanka Pres. Wild Motherfuckers Live, wordt ook bevestigd door m'n speurwerkwrote:Zie volgens mij links van Geck-O wild motherfuckers staan
Ik kan het er niet uit opmaken, maar volgens mij staan ze er alle 3 iddwrote:Ik zie Titan, Ran-D en Phrantic ook staan in 't midden
Grote kanswrote:B-front, 2e van rechts, bovenste lijn.
Ja, Ja, Ja, Ja (volgens mij zelfs Live), Ja, en Nee (de MCs zijn Nolz en Axys volgens mij)wrote:2e rij is volgensmij: E-Force, Radical Redemption, Geck-O, Digital Punk, Theracords LIVE, MC DL
Heb jij eens geluk!wrote:En nou moeten Solutio & The I's er gvd wel een keer staan. Maar ik snap niet dat jullie daar iets uit op kunne maken
Mijn voorspelling:
Zeker / bijna zeker:
Wild Motherfuckers
Geck-O
E-Force
Radical Redemption
Digital Punk (Live?)
Theracords Live
Zeer waarschijnlijk:
Titan
Ran-D
B-Front
Phrantic
Re-Volt
MC Nolz
MC Axys
Waarschijnlijk/misschien:
Adaro
Zany
Solutio & The I's
Crypsis
Onwaarschijnlijk, maar mogelijk:
Wildstylez
Noisecontrollers
Audiofreq
Ik denk eerlijk gezegd dat die 3 samen op een ander feest staan die dag, maar goed, wie weet
Kan zijn dat ik een artiest gemist heb - als ik moet checken, moet je het laten weten en dan kan ik een indicatie geven of ze er staan of niet. Meeste bekende namen heb ik gecheckt - geen DR, JoS, Machine, Sasha F, Beholder, Chris One, Profite, Dozer, Pitcher, Chris One, Chain Reaction, Max E, G4H, Avio, Co2, D&R, Deetox, R3belz...
Luna heb je nog niet, weet niet of dat kan 
Misschien hangt er morgen op Inception al een poster (Of op een ander feest) en anders zien we het maandag wel
Misschien hangt er morgen op Inception al een poster (Of op een ander feest) en anders zien we het maandag wel
Digital Punk? Zou wel vet zijn als hij dan wat oudere platen d'r op gooit
. Maarja, dat doet hij .. blabla
C
zie nog steeds die regels met tekst niet, kan iemand die mij tonen of hoe wat? 
Hier heb je de poster, moet alleen goed inzoomenwrote:
C
uh, heb ik gedaan, maar waar?
Onder de datum en locatie staat allemaal tekst, dat is de line-up
C
ja sure, tis pixelhunt vriend... mooie trollwrote:Onder de datum en locatie staat allemaal tekst, dat is de line-up
Als je een beetje inzoomt, kan je de middelste regel wel lezen (Met een beetje goeie ogen), geen troll deze keer 
Ik zie ook DJ Pithune erop staan.
wrote:Ik zie ook DJ Pithune erop staan.
wrote:Ik zie ook DJ Pithune erop staan.
wrote:wrote:Ik zie ook DJ Pithune erop staan.
Nu is de line-up in ieder geval nog wazig.wrote:haha. Zanger rinus als opener
Ik heb zo'n vermoeden dat de line up best wel bazig is. Ik hoop op Thera, Titan en The Machine presents his album...
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Mooi dichtbij nu ook nog, heb er wel vertrouwen in dat dit een dik feestje gaat worden 
wrote:Hey waar blijven die t-shirts!![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.