Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Maandag is eerder dan Hard Bass he :whistle:


Hmm idd :P Heb de hele tijd in m'n hoofd gehad dat Hard Bass morgen al is haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
urbandesigner schreef:
Wat draaide Tatanka dan zoal op die editie van Bass Academy?

Scary Track, Skleroxx, Proud To Be Loud, Psycho, Our Power, Dominating, Creation o.a. (L)

Pattern 2/ Straight to da Beat/ Bionicle/ Wilde Gullie Bass ook nog :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil de originele Doomsday wel weer eens horen :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Jeroen_n schreef:
Jammer geen Maassilo, maar wel lekker dichterbij ^^

Neem jij andere Jeroen mee? :D


Ik doe mn best Rob! Dit is voor jullie een nog grotere thuiswedstrijd dan voor mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:46 
 

daarom juist Jeroen_n

Trouwens, ben ik gek, of zie ik geen namen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk hangt de poster bij Inception! :D

Edit: De voorverkoop begint op de dag van Hard Bass om 1 uur smiddags http://loudness.tickets.b2s.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb met een beetje slimheid en speurwerk kunnen vinden wat het grootste deel van de line-up is.

Roebén schreef:
Ik zie iiich wel donkey rollers staan :thumbsup:

Volgens mij niet :(

Roebén schreef:
Geck-O zie je egt wel duidelijk, in het midden.

Juist

urbandesigner schreef:
Zie volgens mij links van Geck-O wild motherfuckers staan :thumbdown:

Bovenste regel Zatox & Tatanka Pres. Wild Motherfuckers Live, wordt ook bevestigd door m'n speurwerk

PierrePruuk schreef:
Ik zie Titan, Ran-D en Phrantic ook staan in 't midden

Ik kan het er niet uit opmaken, maar volgens mij staan ze er alle 3 idd ^^

Roebén schreef:
B-front, 2e van rechts, bovenste lijn.

Grote kans

Nando schreef:
2e rij is volgensmij: E-Force, Radical Redemption, Geck-O, Digital Punk, Theracords LIVE, MC DL

Ja, Ja, Ja, Ja (volgens mij zelfs Live), Ja, en Nee (de MCs zijn Nolz en Axys volgens mij)

wootum schreef:
En nou moeten Solutio & The I's er gvd wel een keer staan. Maar ik snap niet dat jullie daar iets uit op kunne maken :huh:

Heb jij eens geluk! xd

Mijn voorspelling:

Zeker / bijna zeker:
Wild Motherfuckers
Geck-O
E-Force
Radical Redemption
Digital Punk (Live?)
Theracords Live

Zeer waarschijnlijk:
Titan
Ran-D
B-Front
Phrantic
Re-Volt
MC Nolz
MC Axys

Waarschijnlijk/misschien:
Adaro
Zany
Solutio & The I's
Crypsis

Onwaarschijnlijk, maar mogelijk:
Wildstylez
Noisecontrollers
Audiofreq
Ik denk eerlijk gezegd dat die 3 samen op een ander feest staan die dag, maar goed, wie weet :P

Kan zijn dat ik een artiest gemist heb - als ik moet checken, moet je het laten weten en dan kan ik een indicatie geven of ze er staan of niet. Meeste bekende namen heb ik gecheckt - geen DR, JoS, Machine, Sasha F, Beholder, Chris One, Profite, Dozer, Pitcher, Chris One, Chain Reaction, Max E, G4H, Avio, Co2, D&R, Deetox, R3belz...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luna heb je nog niet, weet niet of dat kan :lol:
Misschien hangt er morgen op Inception al een poster (Of op een ander feest) en anders zien we het maandag wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk? Zou wel vet zijn als hij dan wat oudere platen d'r op gooit :P . Maarja, dat doet hij .. blabla
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:58 
 

zie nog steeds die regels met tekst niet, kan iemand die mij tonen of hoe wat? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yasparov schreef:
Afbeelding


Hier heb je de poster, moet alleen goed inzoomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:00 
 

uh, heb ik gedaan, maar waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onder de datum en locatie staat allemaal tekst, dat is de line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:04 
 

patrickjeb schreef:
Onder de datum en locatie staat allemaal tekst, dat is de line-up

ja sure, tis pixelhunt vriend... mooie troll
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je een beetje inzoomt, kan je de middelste regel wel lezen (Met een beetje goeie ogen), geen troll deze keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie ook DJ Pithune erop staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ik zie ook DJ Pithune erop staan.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ik zie ook DJ Pithune erop staan.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dakpan schreef:
Ik zie ook DJ Pithune erop staan.

:worship:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd haha. Zanger rinus als opener :loving: Ik heb zo'n vermoeden dat de line up best wel bazig is. Ik hoop op Thera, Titan en The Machine presents his album...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
xd haha. Zanger rinus als opener :loving: Ik heb zo'n vermoeden dat de line up best wel bazig is. Ik hoop op Thera, Titan en The Machine presents his album...

Nu is de line-up in ieder geval nog wazig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hey waar blijven die t-shirts! :list: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:39 
 
Hardtraxxer

Mooi dichtbij nu ook nog, heb er wel vertrouwen in dat dit een dik feestje gaat worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
DarkBeatz schreef:
Hey waar blijven die t-shirts! :list: :D

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black is ook op dezelfde dag, daar mss ook nog rekening mee houden? Omtrent E-Force, Ran-D, B-Front en Zany. Al kunnen die wel verplaatsen natuurlijk, maar dan weet je ineens ongeveer wnn ze draaien ook.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten