Zal ik alvast m'n line-up voorspelling plaatsen? Zullen we over 9 uur eens zien hoe goed m'n speurwerk was
Weer een heel vet feest. Leuker dan die van vorig jaar, maar niet zo leuk als die van april. Geluid in de 2e zaal was ZOOOO slecht, maar wat werd er lekker gedraaid zeg. Degos & Re-done, CO2

Bob in de 1e zaal was ook echt heerlijk, op de rare opbouw af en toe na.
Maar wat mij betreft vertrekken ze uit die locatie. Ik weet het, lekker industrieel enzo, maar er is niet genoeg plek voor het publiek, laat staan een fatsoenlijke eet/chillruimte, het galmt er ontzettend, geluid in de 2e zaal was lachwekkend, etc.
Gaat toch nooit gebeuren, maar ik zou graag ten minste 1 van de edities in het Klokgebouw in Eindhoven zien. Zalen zijn groter, geluid is beter (iig in de 2e zaal), en er is volop ruimte voor kluisjes, chillruimtes, etc. afhankelijk van de opstelling. Daarbij komt nog dat het tot 7 uur open kan ipv 6, waardoor je geen eeuw hoeft te wachten op de 1e trein als je met het OV gaat. Op de HMH na m'n favoriete locatie (deels wel omdat het zo dichtbij is voor me

), maar er is voor zover ik weet nooit hardstyle geweest. Zo duur zal de locatie overigens niet zijn - meeste feesten kosten er wel 35 euro ofzo, maar je hebt er ook af en toe van die vakantieveilingen feestjes dus het zal wel redelijk betaalbaar zijn.