Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:

waarom noem je niet eens een keer jezelf, is even lollig als wat je nu aan t doen bent :) niet dus


Oke, DJ Dakpan staat ook op de poster!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 10:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Pithune schreef:

waarom noem je niet eens een keer jezelf, is even lollig als wat je nu aan t doen bent :) niet dus


Oke, DJ Dakpan staat ook op de poster!

Cool, kunnen we lekker meehuppelen op Loose My Mind en Running Late :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:
Pithune schreef:

waarom noem je niet eens een keer jezelf, is even lollig als wat je nu aan t doen bent :) niet dus


Oke, DJ Dakpan staat ook op de poster!

Cool, kunnen we lekker meehuppelen op Loose My Mind en Running Late :cool:


Ok ik haat taalnazi's maar waarom denkt iedereen dat het LOOSE My Mind is?
Wil je niet lopen kutten ofzo, maar ik zie het letterlijk iedereen doen terwijl het gewoon 'Lose' is

Zo, genoeg gezeurd voor de zondagmiddag :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit doet me denken aan meer reistijd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Dakpan schreef:
Ik zie ook DJ Pithune erop staan.

wordt je niet eens een keer moe van jezelf?

99% vd tijd ben jij degene die op elk forum stoer loopt te doen mijn naam overal bij te betrekken

waarom noem je niet eens een keer jezelf, is even lollig als wat je nu aan t doen bent :) niet dus

Waarom doet hij dat eigenlijk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal ik alvast m'n line-up voorspelling plaatsen? Zullen we over 9 uur eens zien hoe goed m'n speurwerk was

Wild Motherfuckers Live
Geck-O
E-Force
Radical Redemption
Digital Punk Live
Theracords Live
Titan
Ran-D
B-Front
Phrantic
Re-Volt
Solutio & The I's
Crypsis
Adaro en/of Zany
MC Nolz
MC Axys

Voor de gein ook mijn post van na de vorige editie:

PNXRMX schreef:
Weer een heel vet feest. Leuker dan die van vorig jaar, maar niet zo leuk als die van april. Geluid in de 2e zaal was ZOOOO slecht, maar wat werd er lekker gedraaid zeg. Degos & Re-done, CO2 :drool: Bob in de 1e zaal was ook echt heerlijk, op de rare opbouw af en toe na.

Maar wat mij betreft vertrekken ze uit die locatie. Ik weet het, lekker industrieel enzo, maar er is niet genoeg plek voor het publiek, laat staan een fatsoenlijke eet/chillruimte, het galmt er ontzettend, geluid in de 2e zaal was lachwekkend, etc. Gaat toch nooit gebeuren, maar ik zou graag ten minste 1 van de edities in het Klokgebouw in Eindhoven zien. Zalen zijn groter, geluid is beter (iig in de 2e zaal), en er is volop ruimte voor kluisjes, chillruimtes, etc. afhankelijk van de opstelling. Daarbij komt nog dat het tot 7 uur open kan ipv 6, waardoor je geen eeuw hoeft te wachten op de 1e trein als je met het OV gaat. Op de HMH na m'n favoriete locatie (deels wel omdat het zo dichtbij is voor me :P), maar er is voor zover ik weet nooit hardstyle geweest. Zo duur zal de locatie overigens niet zijn - meeste feesten kosten er wel 35 euro ofzo, maar je hebt er ook af en toe van die vakantieveilingen feestjes dus het zal wel redelijk betaalbaar zijn.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Titan staat er sowieso wel, is zo ongeveer de enige 'raw' artiest die er nog nooit gestaan heeft. Solutio & The I's zou ook bruut zijn. Zou ook wel weer Adaro willen zien, alleen dan nu wat later. Vorige keer moest hij openen tegelijk met RR. Vond ik nogal jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat was jammer inderdaad. Titan moet er gewoon zijn nu.. Wat een held is dat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Donkey Rollers mogen onderhand ook wel eens komen. Ik zat laatst nog te denken wanneer Q-Dance of b2s ze voor het laatst heeft geboekt, dat was volgens mij Fusion TNL voor Q-Dance en Thrillogy 2010 voor b2s, echt veel te lang geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Donkey Rollers mogen altijd komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou zeker super vet zijn, Donkeys :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:03 
 

Pommer schreef:
Donkey Rollers mogen onderhand ook wel eens komen. Ik zat laatst nog te denken wanneer Q-Dance of b2s ze voor het laatst heeft geboekt, dat was volgens mij Fusion TNL voor Q-Dance en Thrillogy 2010 voor b2s, echt veel te lang geleden.

Decibel 2010 op de mainstage... 2 b2s boekingen dat jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Pommer schreef:
Donkey Rollers mogen onderhand ook wel eens komen. Ik zat laatst nog te denken wanneer Q-Dance of b2s ze voor het laatst heeft geboekt, dat was volgens mij Fusion TNL voor Q-Dance en Thrillogy 2010 voor b2s, echt veel te lang geleden.

Decibel 2010 op de mainstage... 2 b2s boekingen dat jaar

Ja Thrillogy was toch later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee man, zoiets moet speciaal blijven :love: had ze toen een keer 4x gezien in korte tijd, dan is alles zo voorspelbaar en saai :thumbdown: Zelfde als Gunz 4 Hire.

Maarja dat kan voor iedereen anders zijn natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe vet en leuk ik de DR'ers vind hoef ik ze niet op Loudness te zien. Ik vind ze er gewoon niet bij passen. (tracks daar buiten gelaten, doel gewoon op de act)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nee man, zoiets moet speciaal blijven :love: had ze toen een keer 4x gezien in korte tijd, dan is alles zo voorspelbaar en saai :thumbdown: Zelfde als Gunz 4 Hire.

Maarja dat kan voor iedereen anders zijn natuurlijk :)


Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik zeg ook niet dat ze altijd moeten komen, maar ik vind het nu wel weer eens tijd worden. Het moet idd wel speciaal blijven, ben ik met je eens. Maar na 1,5 jaar geen Q/b2s feest vind ik het wel weer een goed moment. Daarna mag het wel weer een paar maanden duren hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nee man, zoiets moet speciaal blijven :love: had ze toen een keer 4x gezien in korte tijd, dan is alles zo voorspelbaar en saai :thumbdown: Zelfde als Gunz 4 Hire.

Maarja dat kan voor iedereen anders zijn natuurlijk :)

Ik vergeet nooit hoe ze op Ground Zero PRECIES dezelfde live-act deden als de week daarvoor op Intents. Toen was ik er gelijk helemaal klaar mee en heb ze toen op Wish bewust overgeslagen. Dat vond ik echt niet oké en erg slap.

Wil ze nu wel weer een keertje zien. Blijft ondanks dat gewoon een helden-act die prima past op een feest als Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ze pas 1x mee mogen maken, met Fusion TNL :love: Dat is was in ieder geval te ziek voor woorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over 72 minuten weten we de Lineup :yay:

Edit: De kaarten kosten trouwens 30 euro nu.. http://www.b2s.nl/home/event/46051/loudness/tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 01:00 
 

Stage 00:01

B-Front
Crypsis
E-Force
Geck-o
Radical Redemption
Tatanka
Wild Motherfuckers
Zany
Zatox
Live: Digital Punk
Live: Theracords
MC: Nolz

Stage 00:02
Ironite
Phrantic
Prefix & Density
Re-volt
Solutio
Tartaros
The I's
Titan
MC: Axys
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefaneke was eerder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staan een hoop toffe namen, maar wel een stuk commerciëler helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie, ik weet het echt nog niet..
En gewoon namen die er vorige keer ook stonden? Dat had ik niet verwacht, op B-Front na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 01:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet elke naam is welkom. Ach, moet nog even zien :) Staan inderdaad wel een paar goeie tussen
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten