Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie Wasted Penguinz vs Da Tweekaz staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-O zie je egt wel duidelijk, in het midden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie volgens mij links van Geck-O wild motherfuckers staan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie Titan, Ran-D en Phrantic ook staan in 't midden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Zie volgens mij links van Geck-O wild motherfuckers staan :thumbdown:

Jaaaa, klote seg :/
B-front, 2e van rechts, bovenste lijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop niet dat b2s ineens een veel commerciëlere line up gaat neerzetten, alleen maar om het klokgebouw vol te krijgen. Tatanka, Zatox en Ran-D hebben volgens mij redelijk bewezen dat ze geen pepernoot snappen van de muziek die op Loudness gedraaid zou moeten worden :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e rij is volgensmij: E-Force, Radical Redemption, Geck-O, Digital Punk, Theracords LIVE, MC DL
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
2e rij is volgensmij: E-Force, Radical Redemption, Geck-O, Digital Punk, Theracords LIVE, MC DL

Dat lees ik ook, alleen staat er achter E-force en Digital Punk volgens mij live, maar daar twijfel ik over..
En volgens mij staat bij de onderste regel, als laatste AVIO :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Hoop niet dat b2s ineens een veel commerciëlere line up gaat neerzetten, alleen maar om het klokgebouw vol te krijgen. Tatanka, Zatox en Ran-D hebben volgens mij redelijk bewezen dat ze geen pepernoot snappen van de muziek die op Loudness gedraaid zou moeten worden :thumbdown:


Tatanka mocht anders op Bass Academy 2 afsluiten en zette daar toch wel een zeer dikke set neer. En Bass Academy is ook gewoon zo hard als t maar kan draaien. Hele Hemkade keek elkaar aan van : Damn, Tat kan het dus WEL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die het hier beter kunnen zien? :lol:
Ik zie alleen maar chinees

http://i.imgur.com/0JqnH.png
http://i.imgur.com/DJN50.png

Er zit een glow edge omheen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En nou moeten Solutio & The I's er gvd wel een keer staan. Maar ik snap niet dat jullie daar iets uit op kunne maken :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
En nou moeten Solutio & The I's er gvd wel een keer staan. Maar ik snap niet dat jullie daar iets uit op kunne maken :huh:


Gewoon inzoomen tot een bepaald niveau dat jij het beter kan lezen :P
Alleen de middelste rij is leesbaar, de rest zit een waas over
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
wootum schreef:
En nou moeten Solutio & The I's er gvd wel een keer staan. Maar ik snap niet dat jullie daar iets uit op kunne maken :huh:


Gewoon inzoomen tot een bepaald niveau dat jij het beter kan lezen :P
Alleen de middelste rij is leesbaar, de rest zit een waas over

Ja, dat heb ik gedaan, maar kan er niks zinnigs uit op maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een faal actie dat dit uitkomt.. tenzij het express zo'n aandachts trekkende actie is natuurljk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
urbandesigner schreef:
Hoop niet dat b2s ineens een veel commerciëlere line up gaat neerzetten, alleen maar om het klokgebouw vol te krijgen. Tatanka, Zatox en Ran-D hebben volgens mij redelijk bewezen dat ze geen pepernoot snappen van de muziek die op Loudness gedraaid zou moeten worden :thumbdown:


Tatanka mocht anders op Bass Academy 2 afsluiten en zette daar toch wel een zeer dikke set neer. En Bass Academy is ook gewoon zo hard als t maar kan draaien. Hele Hemkade keek elkaar aan van : Damn, Tat kan het dus WEL!

Laten we dan op zoiets hopen :). Vond Zatox in de Loudness op Decibel echt slecht, One Blade, Wake Up en Gangsta xd. Daarvoor draaide hij dan wel weer lekkere nummers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 17:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
urbandesigner schreef:
Hoop niet dat b2s ineens een veel commerciëlere line up gaat neerzetten, alleen maar om het klokgebouw vol te krijgen. Tatanka, Zatox en Ran-D hebben volgens mij redelijk bewezen dat ze geen pepernoot snappen van de muziek die op Loudness gedraaid zou moeten worden :thumbdown:


Tatanka mocht anders op Bass Academy 2 afsluiten en zette daar toch wel een zeer dikke set neer. En Bass Academy is ook gewoon zo hard als t maar kan draaien. Hele Hemkade keek elkaar aan van : Damn, Tat kan het dus WEL!

Dat was idd het bewijs dat ie het wel kon. Maar ook alleen omdat ie van tevoren een preek had gekregen van Luna.
Een week later draaide hij weer net zo dramatisch als altijd met zn vriendje Zatox op Dominator xd

Ik zie iig Geck-O staan. Meer is niet nodig toch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat draaide Tatanka dan zoal op die editie van Bass Academy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hebben het nu wel over Tatanka, alleen wie zegt dat tie er staat :lol:
Iemand zag Wild Motherfuckers voor Geck-O staan, alleen daar staat toch echt Radical Redemption (Volgensmij) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wat draaide Tatanka dan zoal op die editie van Bass Academy?

Scary Track, Skleroxx, Proud To Be Loud, Psycho, Our Power, Dominating, Creation o.a. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:10 
 

Ik denk dat er toch een Room Fusions Finest komt:

Donkey Rollers Live
Titan
Jack of Sound
B-front
Dozer
Zany
Profite
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
urbandesigner schreef:
Wat draaide Tatanka dan zoal op die editie van Bass Academy?

Scary Track, Skleroxx, Proud To Be Loud, Psycho, Our Power, Dominating, Creation o.a. (L)

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Iemand zag Wild Motherfuckers voor Geck-O staan, alleen daar staat toch echt Radical Redemption (Volgensmij) :P

Wild Motherfuckers staat volgens mij redelijk duidelijk op de bovenste rij.
Hoop trouwens wel nog op wat andere namen, veel wat ik hier voorbij zie komen heeft al eerder op Loudness gestaan.
Line-up komt trouwens maandag online volgens Partyflock!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wild MF'ers zou niet echt leuk zijn :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jordozo schreef:
Line-up komt trouwens maandag online volgens Partyflock!


Dan zal ie zaterdag wel al in het Hard Bass boekje staan.

En wat zou dat gruwelijk vet zijn, als de Donkey Rollers er staan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Jordozo schreef:
Line-up komt trouwens maandag online volgens Partyflock!


Dan zal ie zaterdag wel al in het Hard Bass boekje staan.

En wat zou dat gruwelijk vet zijn, als de Donkey Rollers er staan :loving:

Maandag is eerder dan Hard Bass he :whistle:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten