Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
hdhessel schreef:
dikke buik ^^

Wat is deze?

You stole my avatar :cry:


i can switch me avatar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 20:15 
 

Dit is erg irritant. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zo beter ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
zo beter ^^

Epic avatar. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik sta samen met Datwashijwel te shinen op 0:56 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 13:20 
 


Meh, zie dat ventje op 0:15 stil staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is nog is wat je noemt een held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

omg, zou een gifje van gemaakt moeten worden :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd Iedereen ook echt vaag erop, alleen Pierre staat er helder op :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Was echt totaal niet live, heb de hele set ook zo gestaan uit protest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whahaha. :lol:

Zuurpruim! Het was best een leuk setje anders. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dat viel ook wel mee, maar ik hou niet van dj's die het publiek voor de gek houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 19:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha xd

Had jij niet eerst een Digital Punk avatar? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ja maar dat was voordat hij met een voorgemixte nepset kwam op Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
xd Iedereen ook echt vaag erop, alleen Pierre staat er helder op :D

Afbeelding


Hahahah :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 20:57 
 

Dit zit er wel droog uit gek. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:10 
 

Dwaas, om zo'n reden stil gaan staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Dwaas, om zo'n reden stil gaan staan...

Nee.
Doen alsof je het wel leuk vindt terwijl dat niet zo is, dat is dwaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan had je naar Re-Volt moeten gaan. Draaide gewoon Feel My Fire. :yay: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Dan had je naar Re-Volt moeten gaan. Draaide gewoon Feel My Fire. :yay: :worship:

Daar wordt menig Hardtraxxer niet warm of koud van.

Hij draaide wel Nightmare & Dead of the Night :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
stefaneke schreef:
Dwaas, om zo'n reden stil gaan staan...

Nee.
Doen alsof je het wel leuk vindt terwijl dat niet zo is, dat is dwaas.

Denk dat je je eigen daar beter mee doet dan zo uit protest stil te gaan staan, onlangs dat het er wel geweldig uit ziet hier. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is hier ook altijd wat hé. De ene keer wordt er gezeken over het feit dat mensen teveel stil staan, nu wordt er gezeken over het feit dat mensen niet los mogen gaan. Wat is het nou? Er wordt hier echt geklaagd om het klagen op dit forum... (dit is overigens geen klaagpost, maar een constatering)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten