Wát heerlijk om terug te luisteren, wat een heldenset was het.wrote:En nu die van Zanywrote:nu is de set van Geck-o erop
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Mooie set van pa inderdaadwrote:Wát heerlijk om terug te luisteren, wat een heldenset was het.wrote:En nu die van Zanywrote:nu is de set van Geck-o erop
?wrote:Mooie set van pa inderdaad
Iemand het setje van Crypsis?? moest helaas om 6 uur weg dus kon deze niet meemaken

die zal vast ook wel een keer uitgezonden wordenwrote:Iemand het setje van Crypsis?? moest helaas om 6 uur weg dus kon deze niet meemaken![]()
enige waar ik nu op hoop is een goeie kwaliteit theracords live setje
Die is dus gisteren ook gewoon uitgezonden hoorwrote:die zal vast ook wel een keer uitgezonden wordenwrote:Iemand het setje van Crypsis?? moest helaas om 6 uur weg dus kon deze niet meemaken![]()
komt het magische halfuurtje van jullie ook nog een keer online ?:Pwrote:Die is dus gisteren ook gewoon uitgezonden hoorwrote:die zal vast ook wel een keer uitgezonden wordenwrote:Iemand het setje van Crypsis?? moest helaas om 6 uur weg dus kon deze niet meemaken![]()
Die set van Solutio & The I's was ook magistraal, een re-run zou wel heerlijk zijn! 
Geeen ideewrote: komt het magische halfuurtje van jullie ook nog een keer online ?:P
Ik hoop hetwrote:Geeen ideewrote: komt het magische halfuurtje van jullie ook nog een keer online ?:P
Ik zie hem al staan bij de Liveset's thanxxxwrote:Die is dus gisteren ook gewoon uitgezonden hoorwrote:die zal vast ook wel een keer uitgezonden wordenwrote:Iemand het setje van Crypsis?? moest helaas om 6 uur weg dus kon deze niet meemaken![]()
M
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Dikke vette bassplaat was tog wel een kippenvel moment voor mij en gvd wat was dit een top avond! Kan niet wachten op de volgende in de maassilo 
Nu duimen dat er in de Maassilo nog meer Theracords artiesten staan 
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Genoeg HT'ers en bekenden ja, ik niet gelukkig, was nogal verrot tijdens deze set
Nando's adhd-skills staan er ook weer op 
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Jaja die mensen gaan toevallig ook het hardst los, leuker om te filmen
Heuj, eindelijk ook 's in een aftermovie
. Ik ben die met het groene brilletje op 0:52 met Nelisnils =D
Hahawrote:Nando's adhd-skills staan er ook weer op
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011