Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
hdhessel schreef:
nu is de set van Geck-o erop :)


En nu die van Zany :worship:

Wát heerlijk om terug te luisteren, wat een heldenset was het. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 09:45 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
patrickjeb schreef:
hdhessel schreef:
nu is de set van Geck-o erop :)


En nu die van Zany :worship:

Wát heerlijk om terug te luisteren, wat een heldenset was het. :D

Mooie set van pa inderdaad :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Mooie set van pa inderdaad :cool:


? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand het setje van Crypsis?? moest helaas om 6 uur weg dus kon deze niet meemaken :( :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Iemand het setje van Crypsis?? moest helaas om 6 uur weg dus kon deze niet meemaken :( :cry:


die zal vast ook wel een keer uitgezonden worden

enige waar ik nu op hoop is een goeie kwaliteit theracords live setje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Iemand het setje van Crypsis?? moest helaas om 6 uur weg dus kon deze niet meemaken :( :cry:


die zal vast ook wel een keer uitgezonden worden


Die is dus gisteren ook gewoon uitgezonden hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
AniThing schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Iemand het setje van Crypsis?? moest helaas om 6 uur weg dus kon deze niet meemaken :( :cry:


die zal vast ook wel een keer uitgezonden worden


Die is dus gisteren ook gewoon uitgezonden hoor xd


komt het magische halfuurtje van jullie ook nog een keer online ?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die set van Solutio & The I's was ook magistraal, een re-run zou wel heerlijk zijn! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
komt het magische halfuurtje van jullie ook nog een keer online ?:P

Geeen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
AniThing schreef:
komt het magische halfuurtje van jullie ook nog een keer online ?:P

Geeen idee

Ik hoop het :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
AniThing schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Iemand het setje van Crypsis?? moest helaas om 6 uur weg dus kon deze niet meemaken :( :cry:


die zal vast ook wel een keer uitgezonden worden


Die is dus gisteren ook gewoon uitgezonden hoor xd


Ik zie hem al staan bij de Liveset's thanxxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 01:30 
 
Hardtraxx Newbie

Dikke vette bassplaat was tog wel een kippenvel moment voor mij en gvd wat was dit een top avond! Kan niet wachten op de volgende in de maassilo :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu duimen dat er in de Maassilo nog meer Theracords artiesten staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:37 
 
Hardtraxx Veteran


Ik ziet mijzelf en heel veel harde trekkers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoeg HT'ers en bekenden ja, ik niet gelukkig, was nogal verrot tijdens deze set xd Nando's adhd-skills staan er ook weer op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie mijzelf ook 2 x, leukkkk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 14:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahah wat een helden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:37 
 
Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:

Ik ziet mijzelf en heel veel harde trekkers :D


Jaja die mensen gaan toevallig ook het hardst los, leuker om te filmen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heuj, eindelijk ook 's in een aftermovie :P . Ik ben die met het groene brilletje op 0:52 met Nelisnils =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt lachen :D! Was geweldig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Nando's adhd-skills staan er ook weer op :P

Haha :P Vette aftermovie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ook eindelijk eens een keer op een aftermovie terecht gekomen :D @ 1:34 om precies te zijn met het witte shirt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:

Ik ziet mijzelf en heel veel harde trekkers :D

ik op 1:36 haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dikke buik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
dikke buik ^^

Wat is deze?

You stole my avatar :cry:
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten