Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Het is hier ook altijd wat hé. De ene keer wordt er gezeken over het feit dat mensen teveel stil staan, nu wordt er gezeken over het feit dat mensen niet los mogen gaan. Wat is het nou? Er wordt hier echt geklaagd om het klagen op dit forum... (dit is overigens geen klaagpost, maar een constatering)


:aww:

Ik sta ook op die shot van Pierre :P . Wie spot mij =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:49 
 

Laat iedereen gewoon doen wat hij zelf wil

en als je het er niet mee eens bent tik je hem op dat moment aan en zeg je wat je ervan vind

doeiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Chukkels schreef:
Het is hier ook altijd wat hé. De ene keer wordt er gezeken over het feit dat mensen teveel stil staan, nu wordt er gezeken over het feit dat mensen niet los mogen gaan. Wat is het nou? Er wordt hier echt geklaagd om het klagen op dit forum... (dit is overigens geen klaagpost, maar een constatering)


:aww:

Ik sta ook op die shot van Pierre :P . Wie spot mij =D


rechtsachter hem, vanaf de camera gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Dwaas, om zo'n reden stil gaan staan...

Ik zal in het vervolg wel losgaan als ik jou zie :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nee, losgaan is gay
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Haha ik ben op dat feest echt 8 uur en 58 minuten nonstop losgegaan volgens mij en dit staat erop xd schitterend
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:55 
 

ik vind het wel schattig (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Haha ik ben op dat feest echt 8 uur en 58 minuten nonstop losgegaan volgens mij en dit staat erop xd schitterend


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

Is ook nooit goed he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor mij was het stilstaan goed :D Maar je moest het helaas weer verpesten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij stond je gewoon stil omdat je zag dat de cameraman je filmde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ja ook, maar voor Digital Punk was Adaro en die draaide fucking goed dus ik was beetje moe. Bovendien zal de plaat die op dat moment gedraaid werd niet tot mijn favorieten behoord hebben (denk Bringing the Funk of zo) en ik was druk bezig met me afvragen of hij wel live bezig was, wat me totaal niet zo leuk want ik heb geen 1 edit gehoord en hij heeft die sampler maar 1 keer aangeraakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit een spijtbetuiging zoon van? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, maar aangezien hier een paar onbegrijpelijke zielige reacties staan wou ik even uitleg geven.

En anders roep ik pa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 00:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 00:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Krijg er steeds meer spijt van dat ik niet naar Loudness ben geweest :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 09:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Dwaas, om zo'n reden stil gaan staan...


Boehoehoe

Hoe


Hoehoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groot gelijk, toen Zatox in de Loudness Wake Up draaide gingen er ook aardig wat mensen op de grond zitten :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 11:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie is PP z'n pa dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Ja ook, maar voor Digital Punk was Adaro en die draaide fucking goed dus ik was beetje moe. Bovendien zal de plaat die op dat moment gedraaid werd niet tot mijn favorieten behoord hebben (denk Bringing the Funk of zo) en ik was druk bezig met me afvragen of hij wel live bezig was, wat me totaal niet zo leuk want ik heb geen 1 edit gehoord en hij heeft die sampler maar 1 keer aangeraakt.

Ja, want Adaro draaide fucking goed. xd
Zoveel speciaals was dat ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 09:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Adaro had één van de betere sets die avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad Ob, je zit hier een beetje fout. :(

Tales of a vinyl remix. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar toch snap ik de Olijf wel... ben ook blij dat ik toen naar zaal 2 ben gegaan om 2 uur, DAT was knallen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wie is PP z'n pa dan? :P


Hij is de zoon van Zany.
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten