Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:31 
 
Hardtraxx Addict

Heimwee :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen beelden van de tweede zaal... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Geen beelden van de tweede zaal... :thumbdown:


Alleen maar in zaal 1 gestaan dus maakt niet uit :P

Dik feest, goede aftermovie. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Geen beelden van de tweede zaal... :thumbdown:

Matig van ze inderdaad.. Toch wel kippenvel! Wat een party (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Beter! Sta eindelijk een keer op de aftermovie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 15:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Beter! Sta eindelijk een keer op de aftermovie :cool:

Wanneer dan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke heimwee inderdaad :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tonight on b2s radio: the Raw sets of B-Front, Adaro and Digital Punk (live) from Loudness at the Klokgebouw Eindhoven past Saturday!
bron facebook b2s
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Adaro :D Tales from a Vinyl dus hq! Moooooooooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de bootleg van Freq's en Bob :worship:
En Pounding Senses Edit in nog betere Q dan er al is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 16:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wacht eerst maar es of het wel echt uitgezonden wordt :P Al weken problemen daar bij b2s
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 16:05 
 

:cry: :cry: :cry: ik wil theracords
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
:cry: :cry: :cry: ik wil theracords

Ik ook! Maar goed, Save the day again bootleg is ook leuk :D Was een lekker setje van onze rode man :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
:cry: :cry: :cry: ik wil theracords


Had niet verwacht dat ik ooit nog zoiets zou zeggen, maar volledig mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matig dat zaal 2 er niet in verwerkt is -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed, maar toch wel het gevoel dat HMH S10y Louder was



fatehunt 4 uur geleden

leef jij in een grot ?

hdhessel in reactie op fatehunt 3 uur geleden 15 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:$

De reactie van hem is verwijderd omdat er teveel negatieve stemmen waren haha :P

Tonight on b2s radio: the Raw sets of Geck-o, Zany and Crypsis from #Loudness past Saturday! Tune in at 20:00 hours at http://b2s.nl/radio
bron b2s
vind het nu een beetje vaag worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
Beter! Sta eindelijk een keer op de aftermovie :cool:

Wanneer dan :huh:


@1:10, of zijn dat jouw handen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 18:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Jurheinen schreef:
Beter! Sta eindelijk een keer op de aftermovie :cool:

Wanneer dan :huh:


@1:10, of zijn dat jouw handen? :P

Hahaha, geweldig :lol: Alleen stonden wij daar niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet filmpje :) Is die warning een 2012 mix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Yes, Rework. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:20 
 
Hardtraxxer

Klinkt niet verkeerd nu op B2S radio, maar is dit wel de liveset? Betwijfel het na de 2min...

/edit: :P Vergeet m'n twijfelachtigheid haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nu is de set van Geck-o erop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
nu is de set van Geck-o erop :)


En nu die van Zany :worship:
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten