Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die intro was zo vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Hele set was bruut, geen 1 slecht nummer erin en eigenlijk zelfs alleen maar hele goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAT een vet feest... Ik heb sinds vandaag ook zwaar heimwee! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kunnen mensen mij nog herinneren? Of is het deze keer andersom en ben ík juist degene die anderen heb onthouden? :cry:


Jup ik heb geloof ik nog 3x ver verkeerde genoemd, maar ik geloof dat ik het wel weet :x
geen idee of je mij herkent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 18:31 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
WAT een vet feest... Ik heb sinds vandaag ook zwaar heimwee! :(


Ik ken het, wat erg dat je dan tot nu toe alleen nog maar Wish in je agenda heb staan haha! Tof je even gesproken te hebben daar, en dat ik je nu nog steeds spreek haha xd !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 18:40 
 
Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
Ja :P ? Weet je toevallig nog waar, of tijdens welke set, dan kan ik me het wss nog wel herinneren :P

Was gelijk in het begin bij Geck-O. Ik stond daar onder andere met Klos en Mojo.
Anders zoek ik wel even een foto op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Chukkels schreef:
Kunnen mensen mij nog herinneren? Of is het deze keer andersom en ben ík juist degene die anderen heb onthouden? :cry:


Jup ik heb geloof ik nog 3x ver verkeerde genoemd, maar ik geloof dat ik het wel weet :x
geen idee of je mij herkent?

Ja, ik heb je heel even gesproken :P Maar ik herken denk ik (bijna) iedereen nog wel die ik gesproken heb :P
Of herken... herinner, laat ik het zo zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:33 
 
Hardtraxxer

Theracords live ging echt snoeihard, super! Hopen op nog zo'n dikke set op Dreamfields!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:33 
 
Hardtraxx Elite

DjThera schreef:


Haha ik krijg meteen een big smile op m'n gezicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

0:40 is volgens mij Patrick naast dat meisje, kon me herinneren dat hij naast een meisje tegen de hekken stond in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft Diana dit gefilmd trouwens :P die zag ik nl ongeveer daar staan :P , wij stonden tijdens deze set heulemaal aan de zijkant :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Chauffeur Ben is van alle markten thuis he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je denkt dat Theracords niet diverser kan.. xd What's next? Komen er dan mooie meissies dansen aan de palen tijdens een live-act? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie stonden er eigenlijk met hun Loudness shirts nog meer rechtsachteraan bij het laatste half uur van WMF's? Heb de namen niet meegekregen.

En had Phrantic Fearful Symmetry gedraaid? dacht 'm te horen toen ik bij die bankjes zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
En had Phrantic Fearful Symmetry gedraaid? dacht 'm te horen toen ik bij die bankjes zat.


ja ik geloof het wel ja ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat weet ik wel zeker ja ;)

Hier zijn volledige tracklist nog:

1. Phrantic - Lightning Strikes
2. Phrantic - Become One (Merge Mix)
3. Luna & Dutch Master - The Scene
4. Phrantic - Overdose
5. The R3bels & Zatox - Storm 3000
6. Catatonic Overload - Death Before Disco
7. Bass Modulators- NRGizer
8. Phrantic & Blackburn - In your What
9. Phrantic- Spells
10. Toneshifterz & Bioweapon - Fearful Symmetry
11. DHHD - Funky Shit (Deepack Remix)
12. B-Front & Slim Shore - Chemical
13. Zany - Thugs
14. Degos & Re-Done - Salsa
15. B-Front & Frontliner - Magic
16. Phrantic - Road Warrior
17. Zany & The Beholder- Who Wants This
18. Delete - Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:



Blijf het mooi vinden hoe jij elke keer weer als een bezetene uit je dak gaat. Heerlijk! Aankomende zaterdag op Multigroove eens goed los!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 06:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook vet om Storm 's een keer te horen :) . Zeer ondergewaardeerd die plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 07:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dat weet ik wel zeker ja ;)

Hier zijn volledige tracklist nog:

1. Phrantic - Lightning Strikes
2. Phrantic - Become One (Merge Mix)
3. Luna & Dutch Master - The Scene
4. Phrantic - Overdose
5. The R3bels & Zatox - Storm 3000
6. Catatonic Overload - Death Before Disco
7. Bass Modulators- NRGizer
8. Phrantic & Blackburn - In your What
9. Phrantic- Spells
10. Toneshifterz & Bioweapon - Fearful Symmetry
11. DHHD - Funky Shit (Deepack Remix)
12. B-Front & Slim Shore - Chemical
13. Zany - Thugs
14. Degos & Re-Done - Salsa
15. B-Front & Frontliner - Magic
16. Phrantic - Road Warrior
17. Zany & The Beholder- Who Wants This
18. Delete - Syndrome


Vatsig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
0:40 is volgens mij Patrick naast dat meisje, kon me herinneren dat hij naast een meisje tegen de hekken stond in ieder geval.


Klopt haha, zag het ook gelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 08:20 
 

Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Dat weet ik wel zeker ja ;)

Hier zijn volledige tracklist nog:

1. Phrantic - Lightning Strikes
2. Phrantic - Become One (Merge Mix)
3. Luna & Dutch Master - The Scene
4. Phrantic - Overdose
5. The R3bels & Zatox - Storm 3000
6. Catatonic Overload - Death Before Disco
7. Bass Modulators- NRGizer
8. Phrantic & Blackburn - In your What
9. Phrantic- Spells
10. Toneshifterz & Bioweapon - Fearful Symmetry
11. DHHD - Funky Shit (Deepack Remix)
12. B-Front & Slim Shore - Chemical
13. Zany - Thugs
14. Degos & Re-Done - Salsa
15. B-Front & Frontliner - Magic
16. Phrantic - Road Warrior
17. Zany & The Beholder- Who Wants This
18. Delete - Syndrome


Vatsig

Ew, dat is inderdaad wel een vies lekker lijstje. Vind zelfs ik :o Op 18 na dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf Chemical. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
6. Catatonic Overload - Death Before Disco


Wat een held dat ie deze draaide!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten