Is dit alles wat er komt?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 10 days ago
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Op Flugel.com stonden ook nog foto's maar daar moet je voor inloggen ofzo.
Daar heb ik altijd z'n schijt hekel aan he.wrote:Op Flugel.com stonden ook nog foto's maar daar moet je voor inloggen ofzo.
M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
Oh haha, was jij dat, heb jou ook nog wel gesproken, maar blijkbaar vergeten.wrote:Oke dit kunnen we heel makkelijk oplossen, hier een foto met ene Falko waar ik blijkbaar van dacht dat hij Falko-92 was omdat ik ergens vaag had gehoord dat hij ook op HT zit en jij de enige Falko op HT bent die ik me voor de geest kan halen![]()
Rechts ben ik
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Ja
? Weet je toevallig nog waar, of tijdens welke set, dan kan ik me het wss nog wel herinneren 
Hoooooiwrote:https://partyflock.nl/photo/706779:Loudness.html
Hoi Mandy en David
M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
Ik was met klos, met dat blauwe shirt met die tv-print foutmelding-ding wat je eerder had en waar dan sneeuw achter zatwrote:Ja? Weet je toevallig nog waar, of tijdens welke set, dan kan ik me het wss nog wel herinneren
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Ah ik weet het ook al weer, was vrij aan begin ja! Je had wat langer haar dat je naar achter hadwrote:Ik was met klos, met dat blauwe shirt met die tv-print foutmelding-ding wat je eerder had en waar dan sneeuw achter zatwrote:Ja? Weet je toevallig nog waar, of tijdens welke set, dan kan ik me het wss nog wel herinneren
Kunnen mensen mij nog herinneren? Of is het deze keer andersom en ben ík juist degene die anderen heb onthouden? 
B
Wie ben jij?wrote:Kunnen mensen mij nog herinneren? Of is het deze keer andersom en ben ík juist degene die anderen heb onthouden?
Your worst nightmare!wrote:Wie ben jij?wrote:Kunnen mensen mij nog herinneren? Of is het deze keer andersom en ben ík juist degene die anderen heb onthouden?
Mooi, kut propaganda.wrote:Daar heb ik altijd z'n schijt hekel aan he.wrote:Op Flugel.com stonden ook nog foto's maar daar moet je voor inloggen ofzo.
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Ja! Jou kon ik direct herinneren, kwam je toen in zaal 2 tegen, was niet al te moeilijkwrote:Kunnen mensen mij nog herinneren? Of is het deze keer andersom en ben ík juist degene die anderen heb onthouden?
Who is this guy?wrote:Kunnen mensen mij nog herinneren? Of is het deze keer andersom en ben ík juist degene die anderen heb onthouden?
Weet iemand hoe het eerste nummer van Radical Redemption heette, die was vet.... verders echt een dik feest gehad met topsetjes 
is nog een T.B.Awrote:Weet iemand hoe het eerste nummer van Radical Redemption heette, die was vet.... verders echt een dik feest gehad met topsetjes
Was dat niet gewoon Everyone has died?
Jup, daar opende hij meewrote:Was dat niet gewoon Everyone has died?
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Ja Solutio & The I's was asociaal vet! Ben benieuwd naar die aftermovie van jullie kant 
Who was there
Nobody has said they're going yet.