Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

https://partyflock.nl/photo/706779:Loudness.html

Hoi Mandy en David :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Foto's voor de liefhebbers :)

https://partyflock.nl/gallery/5045.html


Is dit alles wat er komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:44 
 
Hardtraxx Addict

Op Flugel.com stonden ook nog foto's maar daar moet je voor inloggen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Op Flugel.com stonden ook nog foto's maar daar moet je voor inloggen ofzo.

Daar heb ik altijd z'n schijt hekel aan he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 23:24 
 
Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
Oke dit kunnen we heel makkelijk oplossen, hier een foto met ene Falko waar ik blijkbaar van dacht dat hij Falko-92 was omdat ik ergens vaag had gehoord dat hij ook op HT zit en jij de enige Falko op HT bent die ik me voor de geest kan halen :lol:

Afbeelding

Rechts ben ik :P

Oh haha, was jij dat, heb jou ook nog wel gesproken, maar blijkbaar vergeten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 23:25 
 
Hardtraxx Addict

Ja :P ? Weet je toevallig nog waar, of tijdens welke set, dan kan ik me het wss nog wel herinneren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
https://partyflock.nl/photo/706779:Loudness.html

Hoi Mandy en David :D

Hoooooi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 23:38 
 
Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
Ja :P ? Weet je toevallig nog waar, of tijdens welke set, dan kan ik me het wss nog wel herinneren :P

Ik was met klos, met dat blauwe shirt met die tv-print foutmelding-ding wat je eerder had en waar dan sneeuw achter zat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 23:45 
 
Hardtraxx Addict

Mocambo schreef:
Ritsurt schreef:
Ja :P ? Weet je toevallig nog waar, of tijdens welke set, dan kan ik me het wss nog wel herinneren :P

Ik was met klos, met dat blauwe shirt met die tv-print foutmelding-ding wat je eerder had en waar dan sneeuw achter zat :P


Ah ik weet het ook al weer, was vrij aan begin ja! Je had wat langer haar dat je naar achter had :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen mensen mij nog herinneren? Of is het deze keer andersom en ben ík juist degene die anderen heb onthouden? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 00:28 
 

Chukkels schreef:
Kunnen mensen mij nog herinneren? Of is het deze keer andersom en ben ík juist degene die anderen heb onthouden? :cry:

Wie ben jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Chukkels schreef:
Kunnen mensen mij nog herinneren? Of is het deze keer andersom en ben ík juist degene die anderen heb onthouden? :cry:

Wie ben jij?

Your worst nightmare!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Your worst nightmare!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 07:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Ritsurt schreef:
Op Flugel.com stonden ook nog foto's maar daar moet je voor inloggen ofzo.

Daar heb ik altijd z'n schijt hekel aan he.

Mooi, kut propaganda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crashee schreef:


Dit is toch weer puur genieten of niet dan?

WTF kippenvel :loving: :worship: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 09:00 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Kunnen mensen mij nog herinneren? Of is het deze keer andersom en ben ík juist degene die anderen heb onthouden? :cry:


Ja! Jou kon ik direct herinneren, kwam je toen in zaal 2 tegen, was niet al te moeilijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kunnen mensen mij nog herinneren? Of is het deze keer andersom en ben ík juist degene die anderen heb onthouden? :cry:


Who is this guy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet iemand hoe het eerste nummer van Radical Redemption heette, die was vet.... verders echt een dik feest gehad met topsetjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Weet iemand hoe het eerste nummer van Radical Redemption heette, die was vet.... verders echt een dik feest gehad met topsetjes :thumbup:

is nog een T.B.A
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was dat niet gewoon Everyone has died?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Was dat niet gewoon Everyone has died?


Jup, daar opende hij mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 12:48 
 
Hardtraxx Addict

Wow gek, jammer dat ik die intro nou net gemist heb :oh: :mad:



Echt knettergek die gasten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Solutio & The I's was asociaal vet! Ben benieuwd naar die aftermovie van jullie kant ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannnnn, dat ging zoooo lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 15:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Intro Filmpje

Supervet gedaan :worship: :worship:
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten