Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:51 
 
Hardtraxx Addict

F-alko92 schreef:
:P Nee helaasch


Huh, ik dacht ook dat jij het was, :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
F-alko92 schreef:
:P Nee helaasch


Huh, ik dacht ook dat jij het was, :lol:

Jou heb ik ook wel gezien toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:05 
 
Hardtraxx Addict

Ik of Falko?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:09 
 

Afbeelding

Toch wel de leukste foto van deze loudness :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jou dacht ik? Kan me de naam Ritsurt wel herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mijn beste zin op loudness Zatox WTF moet je hier :lol: was vergeten dat hij bij wmf zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
mijn beste zin op loudness Zatox WTF moet je hier :lol: was vergeten dat hij bij wmf zat

Maakt niet uit, die Italianen hebben zelf af en toe de neiging om te vergeten dat ze op Loudness staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
hdhessel schreef:
mijn beste zin op loudness Zatox WTF moet je hier :lol: was vergeten dat hij bij wmf zat

Maakt niet uit, die Italianen hebben zelf af en toe de neiging om te vergeten dat ze op Loudness staan.


Eindelijk de Mighty Timothy ontmoet! Weer 1 van m'n to meet list af! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:14 
 
Hardtraxxer

Wat en feest :bomb:

veel nieuwe mensjes ontmoet xd weet zo niet meer wie maarja boeieend haha :whistle:

Alles was gwoon goed geregeld :thumbsup:

snel geholpen bij de bar
perfect geluid in beide zalen (alleen bij titan werd het zachter gezet? :nono: ) gelukkig werd dat snel hersteld :worship: Alleen vind het altijd jammer dat ie afsluit met HC
Super setjes :thumbsup:

Thera"koorts" :worship:
Phrantic :woot:
S&I :innocent:
Titan :drool:
DP :yay:
B-Front :thumbup:
Adaro :thumbup:
Crypsis vond ik een typische Crypsis setje word een beetje saai :yawn: Dus heb er niet al te veel van meegekrgen..

Al met al primaaaa vermaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
TiMOTHYb schreef:
hdhessel schreef:
mijn beste zin op loudness Zatox WTF moet je hier :lol: was vergeten dat hij bij wmf zat

Maakt niet uit, die Italianen hebben zelf af en toe de neiging om te vergeten dat ze op Loudness staan.


Eindelijk de Mighty Timothy ontmoet! Weer 1 van m'n to meet list af! :D


Damn die TiMOTHYb moet ik ook eens ontmoeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jouw heb ik trouwens ook nog gezien! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Damn die TiMOTHYb moet ik ook eens ontmoeten

Jij was het toch die me erop wees dat we even een kijkje moesten nemen bij S&I in de 'Hardtraxx zaal'? Niets aan gelogen trouwens want iedereen die je tegen kwam stelde zich netjes met zijn schuilnaam voor. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hooli schreef:
Damn die TiMOTHYb moet ik ook eens ontmoeten

Jij was het toch die me erop wees dat we even een kijkje moesten nemen bij S&I in de 'Hardtraxx zaal'? Niets aan gelogen trouwens want iedereen die je tegen kwam stelde zich netjes met zijn schuilnaam voor. :D


Jou heb ik ook nog gesproken! En jij stelde je aan mij voor :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ja maar jou herkende ik allang. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:26 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Jou dacht ik? Kan me de naam Ritsurt wel herinneren.

Hmm kan het me niet meer herinneren, maar bedoel je op Loudness? Moet wel want dat was eerste feestje waar ik met HT'ers was :) . Misschien ergens in het begin, bij het groepje van Klos, daar heb ik nog een hoop mensen gedag gezegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
F-alko92 schreef:
:P Nee helaasch


Huh, ik dacht ook dat jij het was, :lol:



Huuuuuh!? xd

weet je hoe ik eruit zie dan?

Aangezien ik me naam vrijwel nooit ergens anders hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 21:17 
 
Hardtraxx Addict

Oke dit kunnen we heel makkelijk oplossen, hier een foto met ene Falko waar ik blijkbaar van dacht dat hij Falko-92 was omdat ik ergens vaag had gehoord dat hij ook op HT zit en jij de enige Falko op HT bent die ik me voor de geest kan halen :lol:

Afbeelding

Rechts ben ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 21:24 
 
Hardtraxxer

Wat een feest was dit zeg! :loving:
Echt een top avond gehad, ondanks ik gaar was voordat ik ging.
Van elke set die ik heb gehoord, kunnen genieten. DP was voor mij toch echt de minste set van allemaal.
Theracords live wat een bazenset. Was echt gesloopt na dat half uurtje. Daarna nog een uurtje Zany en toen was het helemaal op bij mij. Had eigenlijk nog ff naar Titan gewild maar had last van lies ben toen dus maar naar huis gegaan.
Helaas niet aanwezig geweest bij de meetings daardoor niemand leren :(
Wel nog ff met iemand staan kletsen tijdens RR maar zou niet weten wie dat was. :$ (Voor als hij het niet meer weet, ik was degene die nuchter was en met een lichtgroen shirt aan).

Gaat moeilijk worden om deze editie te gaan overtreffen, enige minpunten waren de hitte in zaal 2 en de drukte. Voor de rest mezelf super vermaakt en een grote kans dat ik de volgende editie er weer bij ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Oke dit kunnen we heel makkelijk oplossen, hier een foto met ene Falko waar ik blijkbaar van dacht dat hij Falko-92 was omdat ik ergens vaag had gehoord dat hij ook op HT zit en jij de enige Falko op HT bent die ik me voor de geest kan halen :lol:

Afbeelding

Rechts ben ik :P


Haha das een andere falko :lol:
en zover dat ik weet ben ik hier ook de enige op hardtraxx xd

We meeten wel keer!

welke feesten ga je zeker weten heen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 21:27 
 
Hardtraxx Addict

Haha mooi dat mysterie ook weer opgelost :D

Defqon, Decibel en Qlimax sowieso, Last World wss ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Haha mooi dat mysterie ook weer opgelost :D

Defqon, Decibel en Qlimax sowieso, Last World wss ook :)


Okee nice! Defqon en decibel ben ik zoiezo aanwezig dus!
zal vast wel een hardtraxx meeting zijn dus komt vast goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 21:57 
 
Hardtraxxer



Dit is toch weer puur genieten of niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:24 
 
Hardtraxx Addict

Foto's voor de liefhebbers :)

https://partyflock.nl/gallery/5045.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele avond was puur genieten.

Control alt delete anthem, before the storm, mysteria, hele set van Thera, en nog een shitload aan andere platen waar ik nu ff niet op kan komen.. Pffffffff echt deze gaat lang niet overtroffen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme ik kijk wat filmpjes terug en de heimwee fase begint opeens. :cry:
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten