Wat een feest was dit zeg!
Echt een top avond gehad, ondanks ik gaar was voordat ik ging.
Van elke set die ik heb gehoord, kunnen genieten. DP was voor mij toch echt de minste set van allemaal.
Theracords live wat een bazenset. Was echt gesloopt na dat half uurtje. Daarna nog een uurtje Zany en toen was het helemaal op bij mij. Had eigenlijk nog ff naar Titan gewild maar had last van lies ben toen dus maar naar huis gegaan.
Helaas niet aanwezig geweest bij de meetings daardoor niemand leren
Wel nog ff met iemand staan kletsen tijdens RR maar zou niet weten wie dat was.

(Voor als hij het niet meer weet, ik was degene die nuchter was en met een lichtgroen shirt aan).
Gaat moeilijk worden om deze editie te gaan overtreffen, enige minpunten waren de hitte in zaal 2 en de drukte. Voor de rest mezelf super vermaakt en een grote kans dat ik de volgende editie er weer bij ben