Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijk vet feest was dit zeg :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Teupie

Nee die halve drol van jou is lekker? :P
Kijk dat zijn lekkere feestjes! Zit helaas de laatste tijd behoorlijk in een crisis, dus een beetje rustig aan doen. Maar aangezien ik binnenkort naar Enschede verhuis vond ik Fantasy Island wel een leuke :)
Verder ook nog een plaatselijk feestje met B-Front, Ran-D en Frontliner. En hoop ik Dreamfields mee te kunnen pakken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Had ik jou nog nog gesproken, voor gesteld? Kan me herinneren dat iemand naar mij werd verwezen van "Hij zit ook op Hardtraxx", volgens mij was jij dat stelde jezelf voor en ging weer verder andere kant op.

Volgens mij wel haha, stond jij niet bij Davey? Geloof dat hij of Jurheinen jou dan aangewezen heeft. Kwam even een rondje nieuwe mensen kijken ghehe. Ik was in ieder geval niet te missen met me kleurtjes shirt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tat & Zat hadden trouwens op een paar minpunten na een best lekkere set :). Alleen jammer van de laatste Zatox troep en Running late :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Badaap schreef:
Dit was echt een super feestje,dikke locatie,goede sfeer! Prima vermaakt!


Was jij nou degene die met dat hoedje op z'n kop naar mij toe kwam, tijdens Titan xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste 48 uur maar liefst 7 uur geslapen xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Laatste 48 uur maar liefst 7 uur geslapen xd.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tss hater, voel me gewoon fucked up nu :cry:.

Ben nog aan het nagenieten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Laatste 48 uur maar liefst 7 uur geslapen xd.

Nog gewonnen met voetballen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jazeker, 1-3 , tegengoal was helaas mijn schuld want kon niet meer duiken tegen het einde van de wedstrijd :lol: . Zachte bal in de hoek en ik viel heel traag naar rechts, maar goed, we hebben gewonnen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
kon niet meer duiken tegen het einde van de wedstrijd :lol: . Zachte bal in de hoek en ik viel heel traag naar rechts

Daar had ik ook last van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel gewonnen dan :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wel gewonnen dan :P?

Nope, 2-2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ach, altijd leuk om 10 uur voetballen :lol: .

Set van Zany :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn sommige personen toch enorm sneu xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Wat zijn sommige personen toch enorm sneu xd .

Wel bruut dat zatox , Fuck you up draaide, bruutste nummer van de nacht :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Davy schreef:
Ritsurt schreef:
Na afloop samen met Davy en Falko helemaal naar Eindhoven Centraal gelopen omdat we honger hadden :P , heerlijke wandeling, deed me echt goed, toen bij de broodzaak eierkoeken gekocht die echt zoooo tering droog waren, niet te kanen :lol:


Sponskoeken :lol:

Wat was dit toch een machtig mooi feest :worship: Echt zwaar van genoten, jammer dat ik op het einde te moe was om te staan :sleep:

Falko en Richard bedankt voor dit prachtige feest ;)


Dat was een een andere falko neem ik aan? :P

Ik baal echt goed hard dat ik uiteindelijk niet kon gaan als ik al die reacties lees hier! :/
heb ik weer...

Maar ben blij dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

F-alko92 schreef:
Davy schreef:
Ritsurt schreef:
Na afloop samen met Davy en Falko helemaal naar Eindhoven Centraal gelopen omdat we honger hadden :P , heerlijke wandeling, deed me echt goed, toen bij de broodzaak eierkoeken gekocht die echt zoooo tering droog waren, niet te kanen :lol:


Sponskoeken :lol:

Wat was dit toch een machtig mooi feest :worship: Echt zwaar van genoten, jammer dat ik op het einde te moe was om te staan :sleep:

Falko en Richard bedankt voor dit prachtige feest ;)


Dat was een een andere falko neem ik aan? :P

Ik baal echt goed hard dat ik uiteindelijk niet kon gaan als ik al die reacties lees hier! :/
heb ik weer...

Maar ben blij dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! ^^


Nee, jij was het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:P Nee helaasch
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:01 
 
Hardtraxxer

Oh ik wil graag nog degene bedanken die mijn muntje wilde over kopen voor 5 eu haha.
Hoop dat het ijsje gesmaakt heeft XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:02 
 
Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
Badaap schreef:
Dit was echt een super feestje,dikke locatie,goede sfeer! Prima vermaakt!


Was jij nou degene die met dat hoedje op z'n kop naar mij toe kwam, tijdens Titan xd ?

Nee dat was ik haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow hehe :cool: . Vond het wel leuk.. Hoe de neuq herkende je mij dan xd .. Je liep er echt als een volmaakte baasch bij man :worship: . Heb daar echt om gelachen :lol: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:23 
 
Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
Ow hehe :cool: . Vond het wel leuk.. Hoe de neuq herkende je mij dan xd .. Je liep er echt als een volmaakte baasch bij man :worship: . Heb daar echt om gelachen :lol: !

Heb n aantal foto's gezien hier en ik stond op n maat te wachten om naar zaal 1 te gaan en dacht, ff n praatje maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja zoiets had ik ook :P alleen herkende ik je niet :P . Titan draaide wel aardig door :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:45 
 
Hardtraxxer

Was een heel vet feestje, ondanks dat mijn enkel fucked up was, bijna alleen maar stil gestaan.
Kon iig wel vrij fris 2 uurtjes naar huis rijden, dus dat was nog weer een meevallertje :)
En wat is Yes We Know fijn :love:
Radio Alarm blijft ook een topper. :)
Verder heel gezellig gehad, nog wat nieuwe lui gezien/gesproken.
En G1ll is een baas, dat jij al die mastermovies uit je hoofd kent is niet normaal. :lol:
aaaaaah, ik ben een meeuw.
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten