Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mag hopen dat dit een troll is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat mensen er uberhaupt nog aan twijfelen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vrij logisch dat mensen twijfelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
vrij logisch dat mensen twijfelen

Natuurlijk, ik ben een baas. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 12:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat is de line up niet hoor xd Die komt in het Hard Bass boekje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 12:37 
 

Ik zou die line-up alsnog doen hoor..

Maar dat kom meer omdat er een aantal tussen zitten die de laatste tijd toch lekker bezig zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op welke FB page kijken jullie? :lol:
Als ik op het event van B2S kijk (https://www.facebook.com/events/291967064199756/) staat er geen lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Op welke FB page kijken jullie? :lol:
Als ik op het event van B2S kijk (https://www.facebook.com/events/291967064199756/) staat er geen lineup

Afbeelding
Beetje nadenken mensen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet ook wel een troll zijn :P

Zal wel op HB bekend worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:12 
 
Hardtraxxer

Tuurlijk is dit de line up niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Kepro schreef:
Amai, het is nog waar ook.

Zie Loudness fb page. :/

Afbeelding


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn sommige mensen toch makkelijk te trollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

altijd goed gelovig en shit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
altijd goed gelovig en shit xd


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
altijd goed gelovig en shit xd

Ik steel van die goedgelovige bitches, van die naïve tattas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Hooli schreef:
altijd goed gelovig en shit xd

Ik steel van die goedgelovige bitches, van die naïve tattas.

:lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hooli schreef:
vrij logisch dat mensen twijfelen

Natuurlijk, ik ben een baas. :cool:

Nog even blijven oefenen, mien jong. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het anders wel een hele degelijke line up ^^
Niet voor Loudness natuurlijk, maar voor een doorsnee feest, ik zou gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nando schreef:
Hooli schreef:
vrij logisch dat mensen twijfelen

Natuurlijk, ik ben een baas. :cool:

Nog even blijven oefenen, mien jong. ^^

Jij bent natuurlijk onze über troll met dat Qlimax gebeuren, maar deze was ook succes vol. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:16 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Deze poster stond aanvankelijk op de FB-pagina, maar kan er niet veel uit opmaken ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yasparov schreef:
Afbeelding

Deze poster stond aanvankelijk op de FB-pagina, maar kan er niet veel uit opmaken ..

Zoom ff in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

xd valt nog niet veel uit op te maken toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie iiich wel donkey rollers staan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
xd valt nog niet veel uit op te maken toch


Zeker weten :whistle:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten