Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:04 
 

Mijn droom line-up voor Loudness 2012:
AVIO: Live
B-Front
Coarsection
Chris One
Crypsis
Degos &­ Re-Done
Frequencerz: Live
The Machine
Titan
Radical Redemption
Sasha F
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

Titan heeft er nog niet gestaan dus die zal er nu wel staan denk ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

GVD, er zijn al zo weinig feestjes in Zuid-Holland. Gaat het beste thuisfeestje helemaal naar Eindhoven >.<
Ondanks dat zal ik er vrijwel zeker weer bij zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yay, klokgebouw! Mijn mama woont bij het PSV stadion, kan ik mooi lopend :D
Dit wordt een 'ik ga SOWIESO'tje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi, dan heb ik al een slaapplek gevonden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titan moet er staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Mooi, dan heb ik al een slaapplek gevonden :cool:

Is that a fact now? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chill chill, eindelijk officieel bevestigd. Hoorde tijdje terug al van een maatje dat het zeer waarschijnlijk in het Klokgebouw zou zijn!
Dus alleen maar mooi, super dichtbij, dus we zijn hier zeker bij :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet sluit af! En in zaal 2 sluit Zatox af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
The Prophet sluit af! En in zaal 2 sluit Zatox af!

hou je dikke nek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
urbandesigner schreef:
The Prophet sluit af! En in zaal 2 sluit Zatox af!

hou je dikke nek :P

Hier komen dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
b-ram schreef:
urbandesigner schreef:
The Prophet sluit af! En in zaal 2 sluit Zatox af!

hou je dikke nek :P

Hier komen dan!

Someren is te ver :( en er rijdt dan geen bus meer terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Breda dan :P?
En niks tegen The Prophet, was keihard op Qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 01:21 
 

Vind de poster wel nice, zou die wel hebben en dan die kop er uit knippen..

mooi stukje deurinvulling
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up

Area 01
AVIO
B-Front
Code Black
Frontliner
Headhunterz
Thera
Zatox vs The R3belz
LIVE: Gunz For Hire (closing act)

Area 02
Arkaine
Clock Kid
Profite
Tartaros
LIVE: Geck-O

Waren de voorspellingen van die poster toch waar.. Dit ziet er naar uit alsof ze Loudness een feest willen maken met een afwisseling tussen raw en euphorisch.. Toch jammer, denk niet dat ik ga. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 09:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar heb je die line up vandaan? Geloof er namelijk helemaal niks van :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat moet wel een troll zijn. Als het echt zo zou zjin is de kans dat ik ga toch wel een stuk kleiner
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 10:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die line up kan het niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Line-up

Area 01
AVIO
B-Front
Code Black
Frontliner
Headhunterz
Thera
Zatox vs The R3belz
LIVE: Gunz For Hire (closing act)

Area 02
Arkaine
Clock Kid
Profite
Tartaros
LIVE: Geck-O

Waren de voorspellingen van die poster toch waar.. Dit ziet er naar uit alsof ze Loudness een feest willen maken met een afwisseling tussen raw en euphorisch.. Toch jammer, denk niet dat ik ga. :/


Amai, het is nog waar ook.

Zie Loudness fb page. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 10:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Amai, het is nog waar ook.

Zie Loudness fb page. :/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 10:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WTF is dat nou weer voor een line up? Headhunterz, Arkaine, Frontliner?? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 10:58 
 
Hardtraxxer

Klopt helemaal niks van haha, is loudness altijd snel uitverkocht? Mooi op de fiets hierheen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 11:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt me ook niet echt waarschijnlijk dit? Maargoed je weet het nooit he.
Tartaros, Geck-O & Thera zouden dan wel weer erg gaaf zijn :innocent: !

Loudness is de vorige edities iedere keer wel uitverkocht geweest geloof ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 11:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Kepro schreef:
Amai, het is nog waar ook.

Zie Loudness fb page. :/

Afbeelding

Wat ik mij nog wel afvraag trouwens... De DJ's weten nu al of ze zelf geboekt zijn voor Loudness of niet. Maar weten ze ook al wie er samen met hun zijn geboekt? Hoe gaat dat in de praktijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat die line up niet klopt, heeft niets met Raw Hardstyle te maken :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten