LucR schreef:
Man, wat een heerlijk feest zeg.
Gewoon lekker vanaf het begin tot eind staan knallen. Nou ja, mijn einde was al wat eerder dat die van de meesten want we moesten nog voetballen. Iets over 5 waren we weg. Er hing echt een lekker sfeertje vond ik en het geluid in zaal 1 was echt lekker! In zaal 2 vond ik het toch tegenvallen, vooral vanaf het midden van de avond. Daarom niet heel de tijd bij the Geminizers geweest. Thuis vind ik Thera wel leuk maar niet heel vet maar hier knalde die platen toch lekker zeg, echt heerlijk.
Het wordt tijd voor een Loudness festival haha, 4 area's, een met de bekendere raw hardstyle dj's zoals Crypsis, Adaro, B-front, Digital Punk, Frequencerz, E-Force . Een met de weer wat hardere dj's als Theracords-crew, S&I, Sasha F, Delete, Vazard, en Radical Redemption, een area gehost door the magic show (Submotion, Tartaros, Mind.Illusion B2B San Miquel, The Geminizers, Zero Sanity en Kodex en Chris One erbij ofzo). En een area met talentjes zoals Dark Pact, X-Pander, Caine, D-Droned, Emperador, Inner Heat, Bass Chaserz en nog een Contest winner. Lijkt me geniaal!
En Rough Nation!