Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet feest gehad! Dik geluid, dikke muziek al vond ik future noize en Wavolizer minder. Sfeer was ook goed, aankleding ook plus. Geen minpuntjes eigenlijk.

Ik heb trouwens wel 5 x achter elkaar tegen Thera gezegd dat ik z'n muziek fuckin vet vindt toen ik hem tegen kwam. Hopelijk vond die het niet storend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man, wat een heerlijk feest zeg.
Gewoon lekker vanaf het begin tot eind staan knallen. Nou ja, mijn einde was al wat eerder dat die van de meesten want we moesten nog voetballen. Iets over 5 waren we weg. Er hing echt een lekker sfeertje vond ik en het geluid in zaal 1 was echt lekker! In zaal 2 vond ik het toch tegenvallen, vooral vanaf het midden van de avond. Daarom niet heel de tijd bij the Geminizers geweest. Thuis vind ik Thera wel leuk maar niet heel vet maar hier knalde die platen toch lekker zeg, echt heerlijk.

Het wordt tijd voor een Loudness festival haha, 4 area's, een met de bekendere raw hardstyle dj's zoals Crypsis, Adaro, B-front, Digital Punk, Frequencerz, E-Force . Een met de weer wat hardere dj's als Theracords-crew, S&I, Sasha F, Delete, Vazard, en Radical Redemption, een area gehost door the magic show (Submotion, Tartaros, Mind.Illusion B2B San Miquel, The Geminizers, Zero Sanity en Kodex en Chris One erbij ofzo). En een area met talentjes zoals Dark Pact, X-Pander, Caine, D-Droned, Emperador, Inner Heat, Bass Chaserz en nog een Contest winner. Lijkt me geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Ik heb trouwens wel 5 x achter elkaar tegen Thera gezegd dat ik z'n muziek fuckin vet vindt toen ik hem tegen kwam. Hopelijk vond die het niet storend :P

Volgens mij heeft hij zelfs z'n account verwijderd man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LucR schreef:
Man, wat een heerlijk feest zeg.
Gewoon lekker vanaf het begin tot eind staan knallen. Nou ja, mijn einde was al wat eerder dat die van de meesten want we moesten nog voetballen. Iets over 5 waren we weg. Er hing echt een lekker sfeertje vond ik en het geluid in zaal 1 was echt lekker! In zaal 2 vond ik het toch tegenvallen, vooral vanaf het midden van de avond. Daarom niet heel de tijd bij the Geminizers geweest. Thuis vind ik Thera wel leuk maar niet heel vet maar hier knalde die platen toch lekker zeg, echt heerlijk.

Het wordt tijd voor een Loudness festival haha, 4 area's, een met de bekendere raw hardstyle dj's zoals Crypsis, Adaro, B-front, Digital Punk, Frequencerz, E-Force . Een met de weer wat hardere dj's als Theracords-crew, S&I, Sasha F, Delete, Vazard, en Radical Redemption, een area gehost door the magic show (Submotion, Tartaros, Mind.Illusion B2B San Miquel, The Geminizers, Zero Sanity en Kodex en Chris One erbij ofzo). En een area met talentjes zoals Dark Pact, X-Pander, Caine, D-Droned, Emperador, Inner Heat, Bass Chaserz en nog een Contest winner. Lijkt me geniaal!


En Rough Nation!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond Chris One toch echt wel bazig !

Who wants this :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
En Rough Nation!

En ikkuuh


Maar ff over het feest, nu ik er zo aan terug denk en het allemaal een beetje begint te bezinken wat voor zieke geluiden ik wel niet heb gehoord daar, begin ik me te beseffen dat dit misschien wel het beste feest is waar ik tot nu toe ben geweest. Ik heb echt genoten van de muziek en het geluid daar. :worship: x100
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 02:23 
 
Hardtraxxer

Wat een gruwelijk feest was dit zeg! Alles was perfect: sfeer (ook wat mensen van hardtraxx gesproken), geluid, sets, lichtshow alles gewoon. Van begin tot eind non stop knallen, precies wat ik ervan verwachtte. Crypsis petje af, wat een beukset heb jij gedraaid zeg, eindbaas!! Hoogtepunten van de avond waren voor mij before the storm, soundwaves, a different kind of therapy, the mine.. teveel om op te noemen eigenlijk. En vlak voor het einde nog ff bomb's away.. jeezus, wist niet dat dat nummer zo vreselijk hard ging live, kippenvel, zeker met dat geluid. Sowieso vetste hardstyle feest tot nu toe wat mij betreft, volgende keer weer aanwezig! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 11:25 
 
Hardtraxxer

Net onderweg naar school tijdens night after night weer terugdenken aan Loudness. Dit is toch echt wel het vetste feest wat ik ooit bezocht heb. Het geluid, de sets... alles klopte gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was weeral top :) In 't begin kwam 't voor mij wat traag op gang maar werd snel echt dik, zeker toen de Donkeys begonnen!

+B-Front
+Geminizers(die de originele Explorers Of The Mind draaiden :love: )
++Thera ( die onder andere Sound Of The Machine draaide, eindelijk eens live mogen meemaken :love: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het kan aan mij liggen, maar ik vond Sound of the Machine echt kut klinken... mr_vertigo grapte nog 'Misschien staat de mixer nog op Crypsis zijn wall-of-bass setting...?'

Zo jammer, want ik vind het echt een heerlijke plaat, maar hij leek echt niet lekker door te komen daar... Of lag dat aan mij? Voor mijn idee werd het pas 2 nummers daarna echt goed, qua geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is traditie toch bij de eerste twee platen tijdens en na een MiM set. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Was weeral top :) In 't begin kwam 't voor mij wat traag op gang maar werd snel echt dik, zeker toen de Donkeys begonnen!

+B-Front
+Geminizers(die de originele Explorers Of The Mind draaiden :love: )
++Thera ( die onder andere Sound Of The Machine draaide, eindelijk eens live mogen meemaken :love: )


Explorers of the Mind was niet het origineel hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:10 
 
Hardtraxxer

Sta eigenlijk nog steeds versteld hoe gruwelijk vet wavolizer was!
Had er niet zo veel van verwacht eigenlijk, maar ben compleet weggeblazen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davy schreef:
Sta eigenlijk nog steeds versteld hoe gruwelijk vet wavolizer was!
Had er niet zo veel van verwacht eigenlijk, maar ben compleet weggeblazen :thumbsup:

Ik kon er weinig mee, niet m'n ding xd .

Creatures en Bombs Away waren dan wel weer heel erg vet !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ik kon er weinig mee, niet m'n ding xd .

Het helpt als je doet alsof je drumstokjes in je handen hebt en je je inbeeldt solo in een zaal te staan.
Heerlijke muziek hihi :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:13 
 
Hardtraxx Addict

Is dat niet gefilmd of zo? Ik kan me dr wel wat van inbeelden, ik drum zelf ook best veel bij kickrolls enzo.. maar hierbij moet ik eigenlijk wel een filmpje zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Is dat niet gefilmd of zo? Ik kan me dr wel wat van inbeelden, ik drum zelf ook best veel bij kickrolls enzo.. maar hierbij moet ik eigenlijk wel een filmpje zien :D


1 minuut 17 :P
Iets wat daarop lijkt, tenminste dat doe ik xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Het helpt als je doet alsof je drumstokjes in je handen hebt en je je inbeeldt solo in een zaal te staan.
Heerlijke muziek hihi :yay:

Ik heb bij deze besloten dat ik jou een keer wil meeten :cool: Volgende fuif?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik nou de enige die er gewoon op stampt? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Ik heb bij deze besloten dat ik jou een keer wil meeten :cool: Volgende fuif?

PRSPCT XL, mocht je daarheen gaan bied ik je graag een drankje aan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 07:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee hoor ik ook gewoon gedaan, en toen 't BPM wat werd opgevoerd ook nog op staan hakken. Ging prima. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ik heb bij deze besloten dat ik jou een keer wil meeten :cool: Volgende fuif?

PRSPCT XL, mocht je daarheen gaan bied ik je graag een drankje aan. :D

Absoluut aanwezig :) Zien we elkaar dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan wil ik Ordinary Joe ook wel ontmoeten, ik hoef er niet eens een gratis drankje voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik voel hier een leuke meetup ontstaan :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil hem alleen ontmoeten voor een Baco.
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten