Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 02:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat: Loudness
Waar: Klokgebouw in Eindhoven
Wanneer: 20 april 2013
Tijd: 22.00 tot 07.00 uur
Prijs: €30,00 excl. servicekosten & betalingskosten
Leeftijd: 18+

Line-up:
Stage 1
22:00 – 23:30: Phuture Noize
23:30 – 00:30: Kronos
00:30 – 01:00: Donkey Rollers LIVE
01:00 – 02:00: Adaro
02:00 – 03:30: B-Front
03:30 – 04:00: Crypsis LIVE
04:00 – 05:00: Thera (Zang: Yuna-X)
05:00 – 06:00: Chris One
06:00 – 07:00: Wavolizer
MC: Nolz

Stage 2
22:00 – 23:30: Stereotuners
23:30 – 00:30: Secret Unity
00:30 – 01:30: Blackburn
01:30 – 02:30: Caine
02:30 – 03:30: Unbreakable
03:30 – 04:30: The Geminizers
04:30 – 05:30: Arboza & Asylum
05:30 – 06:30: Warface
MC: Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 03:04 
 

Zonder enige twijfel aanwezig. Rete veel geluk met de datum. Nét na tentamens, kan niet beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 03:06 
 

oeeeeh... Jawel, hier wil ik best wel weer naar toe.
Een van de betere indoor feestjes in 2012!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier moet ik gewoon heen, punt uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt de 7e keer op rij dat ik naar Loudness ga. Vorige klokgebouw editie was echt ook na de Factory010 de beste Loudness tot nu toe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Zonder enige twijfel aanwezig. Rete veel geluk met de datum. Nét na tentamens, kan niet beter!

Hier ook. :yay:

Ben heel benieuwd naar de line-up. Hopen op nóg meer Theracords en Spoontech!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 13:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geweldige locatie, zeker weer aanwezig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes!! Ik kijk hier nu al naar uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit gaat weer vet worden. Zag ook dat b2s een refuse in de planning heeft staan. Is dat hardtechno? Helaas wel in Rdam maar leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 14:39 
 

ja schranz en techno!

Ik ben hier denk ik ook wel bij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 15:09 
 

helemaal toppie, dat weekend de eerste van 2 weekend alleen thuis. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste Loudness helaas moeten missen, dus hier dubbel inhalen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt sowieso mijn 3e Loudness op rij xd Nu al zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig, lijkt me duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 16:14 
 

Ja niet over nadenken hierover
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Nog nooit zo erg niet getwijfeld om ergens naartoe te gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige Loudness bewees dat Hardstyle feesten nog wel leuk kunnen zijn, moet ook m'n Loudness streak voortzetten dus aanwezig als de line-up weer leuk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 00:18 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! heb er al weer zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

thehardstyleholland schreef:
Aanwezig! !!! heb er al weer zin in! !! !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op een soortgelijke line-up zoals in de Maassilo! Vast en zeker aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 13:43 
 

wootum schreef:
Geweldige locatie, zeker weer aanwezig!!


Gaan we dan elkaar eindelijk meeten ? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen twijfel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klokgebouw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 13:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
wootum schreef:
Geweldige locatie, zeker weer aanwezig!!


Gaan we dan elkaar eindelijk meeten ? :cool:

Als jij je kaartje niet verkoopt :P
1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten