Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van de after... geeft totaal geen beeld van hoe vet het feest echt was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jammer van de after... geeft totaal geen beeld van hoe vet het feest echt was...

Klopt helaas wel, zijn eigenlijk gewoon een paar beelden van het feest die snel na elkaar worden afgespeeld, desalniettemin vet om mezelf te zien dansen :cool: Camerageil :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb mezelf ook nog even gespot :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een pauper after :P maargoed het gaat om het feest zelf en dat was heelheel erg vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 19:01 
 
Hardtraxx Addict

Inderdaad een slappe after...

Ik had liever wat live beelden gezien van hoe er zo nu en dan gigantisch uit ons plaat gegaan werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima after. Worden in ieder geval de dagjesmensen hierdoor niet aangetrokken. :D

Maar om serieus te zijn, toch wel ver onder de maat dit. Snap niet dat B2S dit zomaar online zet, of zouden er echt alleen maar kut shots gemaakt zijn. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik ben lkkr gefilmt tijdens t hakku dus k weet niet wrom ik er nie in sta :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 22:14 
 
Hardtraxx Addict

ze filteren de wappier deruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 10:56 
 

Ik heb gehoord uit betrouwbare bronnen dat onze ''biscuit'' er als een zoutzak stond, klopt dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ik heb gehoord uit betrouwbare bronnen dat onze ''biscuit'' er als een zoutzak stond, klopt dat?


rakkietakkie schreef:
Biscuit/En-Er-Gy. Een vraag aan je, (niet aanvallend bedoeld). Heb je wel genoten van het feest? Heb je verschillende keren zienstaan rondkijken naar het plafond terwijl iedereen om je heen los ging. Bij Thera stond je vooraan... te staan... alsof je er niet van genoot, je, ja hoe zeg je dat, stond er alleen maar. Alsof er een zak aardappelen in de hoek gegooid was en die zo bleef staan tegen een muurtje. (ach je stond niet aan de bar heel de avond)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 11:07 
 

Hahahahahaha, en ik dacht het nog zo'n theracords sletje was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter dan een Handjeklapper / Hartjesmaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:29 
 

tomac schreef:
Beter dan een Handjeklapper / Hartjesmaker

Afbeelding

JEFSKIII schreef:
Hahahahahaha, en ik dacht het nog zo'n theracords sletje was :lol:



ga ergens anders haten of wil je nog 2 maanden weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:58 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het er altijd zo sneu uit zien als iemand daar helemaal voor pampus tegen een hek aan hangt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 10:21 
 

En-er-gy schreef:
tomac schreef:
Beter dan een Handjeklapper / Hartjesmaker

Afbeelding

JEFSKIII schreef:
Hahahahahaha, en ik dacht het nog zo'n theracords sletje was :lol:



ga ergens anders haten of wil je nog 2 maanden weg?


Ons menneke toch :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 10:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Prophet laat betere filmpjes maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja deze aftermovie is echt heel matig. Ik vind vooral die audio overgangen echt tergend gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Hahahahahaha, en ik dacht het nog zo'n theracords sletje was :lol:

:lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten