JEFSKIII schreef:
Ik heb gehoord uit betrouwbare bronnen dat onze ''biscuit'' er als een zoutzak stond, klopt dat?
rakkietakkie schreef:
Biscuit/En-Er-Gy. Een vraag aan je, (niet aanvallend bedoeld). Heb je wel genoten van het feest? Heb je verschillende keren zienstaan rondkijken naar het plafond terwijl iedereen om je heen los ging. Bij Thera stond je vooraan... te staan... alsof je er niet van genoot, je, ja hoe zeg je dat, stond er alleen maar. Alsof er een zak aardappelen in de hoek gegooid was en die zo bleef staan tegen een muurtje. (ach je stond niet aan de bar heel de avond)