Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 apr 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ik wil hem alleen ontmoeten voor een Baco.

Hahaha xd
Bericht Geplaatst op 25 apr 2013 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ik wil hem alleen ontmoeten voor een Baco.

Betaal jij de Ba dan betaal ik de Co
Bericht Geplaatst op 25 apr 2013 11:22 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Ik wil hem alleen ontmoeten voor een Baco.

Zo zinin PRSPCT dan mag je weer aan me zitten met David
Bericht Geplaatst op 25 apr 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Dakpan schreef:
Ik wil hem alleen ontmoeten voor een Baco.

Zo zinin PRSPCT dan mag je weer aan me zitten met David


Ja jezus en dan zeker weer een sneer en lelijk gezicht van je krijgen.
Bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Loudness is voor mij echt het vetste feest! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
M-arijn schreef:
Dakpan schreef:
Ik wil hem alleen ontmoeten voor een Baco.

Zo zinin PRSPCT dan mag je weer aan me zitten met David


Ja jezus en lelijk gezicht van je krijgen.


Is dat nieuw dan? :oh: :oh: :oh:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke aftermovie! Hoe heet dat eerste nummer?? :love:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads (Loudness Edit)
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr_lellebel gespot. Degene die het meest stil staat op het hele feest... Wat ene kut after!
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het idd ook maar een karige aftermovie, volgens mij alleen zaal 1.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een amateuristische kutaftermovie zeg xd beetje muziekjes, beetje losgaande mensen, beetje losgaande DJs en we hebben er weer 1. Zo zie je dat snelheid zelden tot een goed resultaat leidt.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Mr_lellebel gespot. Degene die het meest stil staat op het hele feest... Wat ene kut after!

:love:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Standaard after, wel aardig maar niks speciaals.
Mis wel veel zaal 2, zag alleen even stukje van Geminizers maar dat was ook alles.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een gure after zeg. Is het volledig gefilmd met een GoPro ofzo? In dat opzicht kan B2s en nog heel veel van Q-Dance leren.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 15:23 
 
Hardtraxx Addict

Wat een zwaar slechte aftermovie zeg. B2s wil echt zo snel mogelijk die aftermovies online hebben en dit gaat telkens ten koste van de kwaliteit maar deze keer is het echt te slecht om aan te zien. Zitten gewoon stukken tussen die 2/3x opnieuw terugkomen, en alles lijkt op elkaar. Kan zo nog een uur doorgaan.

Zitten wel dikke nummers onder.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 15:36 
 

Wat boeit een aftermovie nou, behalve dat het wel leuk is als je erop staat?
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 15:39 
 
Hardtraxx Addict

boeit alles
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 15:40 
 

Wat een standaard kut aftermovie.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Wat boeit een aftermovie nou, behalve dat het wel leuk is als je erop staat?


Weetje hoe vet een goeie after kan zijn? Neemt me helemaal weer terug naar het feest! Heb je dat nooit?
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Wat boeit een aftermovie nou, behalve dat het wel leuk is als je erop staat?


After sales boeien toch ook. Als organisatie zijnde wil je toch de mensen die op je event zijn geweest er nogmaals van laten genieten en potentiële toekomstige bezoekers laten zien hoe vet het wel niet was.

Eens dat dat voor het feest zelf niets uit maakt, maar had van zo'n bruut feest ook wel een mooie after verwacht.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 16:03 
 

mr_vertigo schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Wat boeit een aftermovie nou, behalve dat het wel leuk is als je erop staat?


Weetje hoe vet een goeie after kan zijn? Neemt me helemaal weer terug naar het feest! Heb je dat nooit?

Nee, maar ik moet wel zeggen dat ik nog niet heel veel feesten heb bezocht. Maar ik heb dat zeker bij bepaalde nummers (bijvoorbeeld het MOH anthem, dan weet ik weer hoe leuk het was), maar niet bij een aftermovie.

Maestro N schreef:
After sales boeien toch ook. Als organisatie zijnde wil je toch de mensen die op je event zijn geweest er nogmaals van laten genieten en potentiële toekomstige bezoekers laten zien hoe vet het wel niet was.

Eens dat dat voor het feest zelf niets uit maakt, maar had van zo'n bruut feest ook wel een mooie after verwacht.

Heb je gelijk in, er zit een commericiële overweging achter een aftermovie, maar dat is niet relevant voor de mensen hier denk ik. Daarom vroeg ik me af waarom mensen hier de aftermovie zo belangrijk vinden.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Jij niet, anderen wel, case closed
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 16:07 
 

Prima :thumbup:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk dat er een paar mensen opstaan die ik ken maar een vette aftermovie is het niet echt. :P
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten