Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Had gevraagd of dattie Bust a Move (R3belz Raw Edit) kon draaien. Veel luisterplezier. ;)

Epische plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 17:32 
 
Hardtraxxer

het was weer een topeditie! hb zwaar zitten genieten van alle deuntjes en geweld :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was dit een gruwelijk feest zeg, behalve het eerste uurtje dat ik binnen was, tijdens Kronos heb ik me uitstekend vermaakt. De artiesten heb stuk voor stuk de naam waar Loudness voor staat waargemaakt. Wel in zaal 1 overigens, want na Blackburn in zaal 2, ben ik alleen nog maar in zaal 1 geweest. Het geluid was daar ook echt enorm zuiver. Ja, ik denk dat dit wel echt 1 van mijn allervetste feesten tot nu toe is geweest :)

Tracklist Chris One
01. Intro
02. Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads (Loudness Edit)
03. Exit Mind - Exit Humanity
04. ID
05. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix)
06. Southstylers - Pwoap! (Live Edit)
07. ID
08. Revolutionz - Darkness
09. Chris One - Killshot
10. Noisecontrollers - Night After Night
11. Sasha F - Artificial Reality
12. Chris One - Drug Muzik
13. Brennan Heart - Audiometric
14. The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
15. Chris One - Sin City
16. Chris One - Psycho
17. The Machine & Chris One - Different Kind Of Therapy (Different Mix)
18. Zany & The Beholder - Who Wants This
19. DJ Nightkiller - Skwert (Original Late Night Mix)
20. Solutio & The I's - Mistress
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
"Tracklist Chris One"


Stond hier al ;)
hardstyle/chris-one-loudness-2013-t35199.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja, ik was aan het zoeken, maar kon het niet vinden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Kaylee's Nightmare draaide hij niet. lijkt me idd Bust A Move Edit. En thanks dat je dat aan hem gevraagd hebt Tim, heerlijke track :D


Kaylee's Nightmare werd nog wel door iemand anders gedraaid in zaal 2, weet alleen niet meer precies door wie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sodeknetters wat was dit een vet feest!
De muziek, sfeer en het geluid! :drool:
Wat is het klokgebouw een vette locatie zeg.
Vond Kronos alleen tegenvallen maar daar verwachte ik ook niet veel van, vanaf Donkey Rollers optimaal genoten! :D
Wavolizer was alleen niet helemaal mijn ding, maar dat is puur smaak.
Deze editie van Loudness kan wel is in de buurt komen van me beste indoor feest. :D

Owja Thera & Delete - Welcome :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:50 
 
Hardtraxx Addict

tomac schreef:
Strep schreef:
Adaro draaide ook nog een vet nummer met een vrij hoog stemmetje dat herhaaldelijk iets schreeuwt. Maar weet niet hoe 'ie heet :/ .

Gunz For Hire - Sorrow?

Nope, 't was:
TiMOTHYb schreef:
Had gevraagd of dattie Bust a Move (R3belz Raw Edit) kon draaien. Veel luisterplezier. ;)

Thanks :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tijd voor een post langer dan drie lettergrepen.

Aankomst en entree zeer goed geregeld dit keer, vorig jaar een kwartier in de rij gestaan en niets is minder vervelend als je er een reis van 2 uur op hebt zitten. Dan wil je gewoon vlammen toch? Direct naar binnen gewandeld en eigenlijk de leukste platen van Kronos z´n set meegepakt (als ik 't zo achteraf bekijk). Vorige keer vonden veel mensen het niet best, maar toen stond hij een paar uur later. Vond het nu wel meevallen allemaal. Vervolgens DR, hebben mij opnieuw niet echt weten te boeien. Vind een aantal platen wel aardig, maar het geheel als liveact trekt mij gewoon niet zo.. weet niet precies te beschrijven waar het door komt. Adaro draaide weer zeer degelijk, merk toch zeker dat hij verschil in z'n setjes legt als hij op Loudness mag draaien ten opzichte van een 'gewone' avond. +1 voor Bust a Move ook :D. B-Front was voor mij de set van de avond, het is echt ongelooflijk hoe hij mijn verwachtingen keer op keer zonder enige moeite waar kan maken. Heerlijke producer, maar minstens zo'n goeie preformer. Zo ziek vet om hem te keer te zien gaan met die lange armen! Hij gooide er ook nog een zieke oldschool plaat op, iemand enig idee? Vond Crypsis eigenlijk ook wel sterk draaien, zat veel drive in die set, en ik blijf die MiM vocals door elkaar vet vinden. Denk alleen wel dat b2s er slim aan had gedaan Crypsis tussen Adaro/Bfront in te zetten, want af en toe werd het gat met de kicks van Thera wel erg pijnlijk duidelijk. Wavolizer voor ´t eerst meegemaakt, vond het eigenlijk wel genieten. Mede door heer Skribbler en Mr_Vertigo veel gelachen dat laatste uurtje, kon er zelf vrij weinig mee en baalde dattie die fancy edit niet draaide maar vond 't eigenlijk wel prima zo. Liever dit dan een hardstyle artiest die er een paar hardcore platen op gooit eigenlijk.

Heerlijk feest met een gezellige groep + een top busreis terug gehad. Beste editie tot nu toe voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hij gooide er ook nog een zieke oldschool plaat op, iemand enig idee?


Luna - Unlocked bedoel je denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of Inflator?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unlocked kwam 100 % zeker voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Unlocked kwam 100 % zeker voorbij.


Inflator ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja, maar die ken ik niet :$ :P Werd die ook door B-Front gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Oh ja, maar die ken ik niet :$ :P


:D

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziek goed feestje gehad, iedereen bedankt voor deze paar uren awesomeness :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja Unlocked was zo ziek, kan van m'n lijstje af want die liep ik elke keer mis aangezien ik het eerste uur van een feest altijd mis. Volgens mij was het deze ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ziek goed feestje gehad, iedereen bedankt voor deze paar uren awesomeness :D !


Hey jou had ik ook nog gezien! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
G1LL schreef:
Ziek goed feestje gehad, iedereen bedankt voor deze paar uren awesomeness :D !


Hey jou had ik ook nog gezien! :P


Ik heb heel veel mensen gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja Unlocked was zo ziek, kan van m'n lijstje af want die liep ik elke keer mis aangezien ik het eerste uur van een feest altijd mis. Volgens mij was het deze ja!

Dat nummer was weer zooo geniaal! Ik stond toevallig (?) net vol voor de speaker toen B-Front hem erop gooide. Die kicks zijn zo hard, dat was voor mij zeker een van de fijnste tracks van de avond. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha die kickroll is ook zo droog dat maakt 't geheel nog gaver. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liep trouwens ook een fotograaf rond, had geen kleding van een website of bedrijf ofzo aan gewoon een t-shirt, gaf ook geen kaartje o.i.d., weet iemand waar die foto's op komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:20 
 
Hardtraxx Addict

www.liquid-motion.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Delt-A schreef:
Kaylee's Nightmare draaide hij niet. lijkt me idd Bust A Move Edit. En thanks dat je dat aan hem gevraagd hebt Tim, heerlijke track :D


Kaylee's Nightmare werd nog wel door iemand anders gedraaid in zaal 2, weet alleen niet meer precies door wie.


Caine ;)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten