Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:46 
 

Qz. schreef:
Fuzzylogic schreef:
Was dat tijdens Wavolizer? Ging behoorlijk tekeer ja rechtsvoor, geniaal sfeertje daar xd

Nee, met die bewaker was eerder geloof ik.

Tijdens Wavolizer stond ik eerst midvoor en het laatste stuk rechtsvoor te trommelen. :P

:yes:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front draaide ook nog een track van Degos & Re-Done... iemand die weet hoe die heet?

Edit: Demon in Me
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:52 
 

Nothing is what it Seems heb ik ook al best vroeg gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was zo VET! :worship: Sets van B-Front, Thera, Chris One en Wavolizer, ge-wel-dig! Helemaal kapot gegaan op platen als Evolution, Scary Noises, Inflator, Sound Of The Machine, The Shadow, Tanya, Never Fall Asleep, Wilde Gullie Bas en ik wist echt niet waar ik het zoeken moest toen Thera een nieuwe Delete track (of was het Out Of Control?) draaide. Muzikaal echt een hoogstandje dit feest en vele mallen vetter dan de vorige 4 edities. Geluid was subliem in de eerste zaal, tweede zaal stond het zo hard dat ik er hoofdpijn van kreeg en dus niet echt prettig, maar meer nadelen kan ik me ook bijna niet bedenken (het volk uiteraard, maar dat moet je maar voor lief nemen dezer dagen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dit was zo VET! :worship: Sets van B-Front, Thera, Chris One en Wavolizer, ge-wel-dig! Helemaal kapot gegaan op platen als Evolution, Scary Noises, Inflator, Sound Of The Machine, The Shadow, Tanya, Never Fall Asleep, Wilde Gullie Bas en ik wist echt niet waar ik het zoeken moest toen Thera een nieuwe Delete track (of was het Out Of Control?) draaide. Muzikaal echt een hoogstandje dit feest en vele mallen vetter dan de vorige 4 edities. Geluid was subliem in de eerste zaal, tweede zaal stond het zo hard dat ik er hoofdpijn van kreeg en dus niet echt prettig, maar meer nadelen kan ik me ook bijna niet bedenken (het volk uiteraard, maar dat moet je maar voor lief nemen dezer dagen).

Tweede zaal te hard? Ik had oordoppen in maar ik vond het geluid echt verre van hard en daarbij was het ook nog niet eens goed. Klonk heel schel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien toevallig dat ik er stond tijdens Arboza & Asylum. Had ook geen oordoppen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Misschien toevallig dat ik er stond tijdens Arboza & Asylum. Had ook geen oordoppen in.

Dan kan het ook aan mij liggen. Ik heb namelijk 25 dB filters. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:18 
 
Hardtraxxer

Wat een feest weer! Nog beter als vorig jaar.
Eigenlijk alleen maar gave sets en dikke nummers gehoord.
Helaas moest er iemand mijn telefoon jatten waardoor ik minder kon genieten als normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Heb genoten.

Was te zien. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:40 
 
Hardtraxxer

Eerste keer 4fmp gedaan hier, nou dat spul was minstens net zo geniaal als dit feest !
Wat heb ik staan genieten zeg. Nouja staan, heb volgens mij geen seconde stil gestaan.
Eigenlijk alleen maar lekkere setjes gehoord. Alleen kronos en donkey rollers viel wat tegen.
Wavolizer, k had geen idee wat ik daar van moest verwachten maar gvd wat gaat dat hard zeg !
Het laatste beetje energie dat ik nog in me had is er tijdens zijn set volledig uit gaan.

Een feest als dit is bijna niet meer te overtreffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davy schreef:
Eerste keer 4fmp gedaan hier, nou dat spul was minstens net zo geniaal als dit feest !
Wat heb ik staan genieten zeg. Nouja staan, heb volgens mij geen seconde stil gestaan.


Inderdaad echt van begin tot einde volle gas en geeneens spierpijn, ideaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus wat was dit een gruwelijk feest zeg. Aangenaam verrast door de locatie! Lekker zaaltje (zaal 1), DJ lekker hoog, vette lasers en top geluid (!!!). Moest zo hard lachen om de naam: Klokgebouw. Kan alleen in Brabant, dat het dan ook echt gewoon een gebouw is met een klok bovenop hahahaha :lol:
Zoveel vette nummers gehoord! Do The Happy Face ging weer overal overheen...ZO ZIEK LEKKER! Setje van Crypsis zat echt heerlijk tempo in zeg, het ging maar door. B-Front ook weer vet zeg, die track waarmee hij opende... Mijn god wat dik!
Wordt nog flink nagenieten deze week :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
DJ lekker hoog


Vond dat juist wat minder, kan er altijd zo van genieten als de dj dicht bij het publiek staat en vol losgaat, krijg daar zoveel energie van.

mr_vertigo schreef:
B-Front ook weer vet zeg, die track waarmee hij opende...


Zany & The Beholder - The New God, voor mij echt een van de vetste platen die ik gehoord heb, wat een kippenvel moment :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk feest, heb het super naar mijn zin gehad links achterin, lekker rustig en tijdens Crypsis Live :love: helemaal uit mijn plaat gegaan. Op naar Rebirth :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 14:00 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Nothing is what it Seems heb ik ook al best vroeg gehoord.


Die draaide Adaro inderdaad, dus al om half 2 ofzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 14:07 
 
Hardtraxx Addict

Adaro draaide ook nog een vet nummer met een vrij hoog stemmetje dat herhaaldelijk iets schreeuwt. Maar weet niet hoe 'ie heet :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Inderdaad kerel, was zeker gezellig en onze maten konden het ook wel met elkaar vinden, geloof ik! :yes:
Niemand wist inderdaad wat er gedaan moest worden tijdens Wavolizer, dat was wel jammer. Ik werd dan ook wel vreemd aangekeken als ik eens mee-trommelde. Maar goed, ik denk dan eerlijk gezegd ook niet dat Wavolizer écht in zaal 1 past. Hij komt veel beter tot zijn recht in zaal 2. Ik vind dat hij zich heeft ingehouden. Vorige Loudness gooide hij nog veel TOA platen er op, zoals The Flux Capacitor en End Boss.


Kan ik me wel in vinden, maar Wavolizer moet alleen voor het geluid al gewoon in zaal 1 draaien, zoals iemand al zei hierboven, fuck het publiek dan maar haha. Dit was echt episch, bijna geen woorden voor. Had eigenlijk ook nog wel wat meer TOA verwacht, maar vond dit misschien nog wel beter zo. Anders krijg je echt alleen maar stilstaand volk plus wat lokale extreme drumsessies. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Richardd schreef:
urbandesigner schreef:
Zeer vet feest gehad, ondanks dat ik met tamme mensen was. Maarja; feest maak je zelf...

Sorry als ik mensen heb gemept met mn oranje opblaasknuppel :lol: .


Haha dat feestje heb jij zeker zelf gemaakt als ik je soms zag gek doen :P
:thumbsup:


Waar kwamen we elkaar tegen dan :P ?


We zijn elkaar niet echt 'tegen gekomen' maar heb je 2x gezien. Voornamelijk als je vanuit achteruit de zaal kijkt links tussen de 2e en 3e pilaar ongeveer. En later nog ergens bij de 3e pilaar meer naar het midden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Set van B-Front was voor mij zonder twijfel een van de beste sets die ik ooit heb mogen meemaken. :D Rest van de sets waren stuk voor stuk ook heeeul dik.

En eindelijk weer een sfeer kunnen ervaren die gewoon top was, en dan niet alleen vooraan, maar echt gewoon in heel de zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Adaro draaide ook nog een vet nummer met een vrij hoog stemmetje dat herhaaldelijk iets schreeuwt. Maar weet niet hoe 'ie heet :/ .

Gunz For Hire - Sorrow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 16:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had gevraagd of dattie Bust a Move (R3belz Raw Edit) kon draaien. Veel luisterplezier. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Adaro draaide ook nog een vet nummer met een vrij hoog stemmetje dat herhaaldelijk iets schreeuwt. Maar weet niet hoe 'ie heet :/ .

Hoog stemmetje en herhaaldelijk = JOS - Kaylee's Nightmare
Maar ik weet niet of het onder schreeuwen valt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaylee's Nightmare draaide hij niet. lijkt me idd Bust A Move Edit. En thanks dat je dat aan hem gevraagd hebt Tim, heerlijke track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 16:31 
 

Delt-A schreef:
Kaylee's Nightmare draaide hij niet. lijkt me idd Bust A Move Edit. En thanks dat je dat aan hem gevraagd hebt Tim, heerlijke track :D


Was een inkak momentje toen na die opbouw die kut raw edit kwam.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten