Dit was zo VET!

Sets van B-Front, Thera, Chris One en Wavolizer, ge-wel-dig! Helemaal kapot gegaan op platen als Evolution, Scary Noises, Inflator, Sound Of The Machine, The Shadow, Tanya, Never Fall Asleep, Wilde Gullie Bas en ik wist echt niet waar ik het zoeken moest toen Thera een nieuwe Delete track (of was het Out Of Control?) draaide. Muzikaal echt een hoogstandje dit feest en vele mallen vetter dan de vorige 4 edities. Geluid was subliem in de eerste zaal, tweede zaal stond het zo hard dat ik er hoofdpijn van kreeg en dus niet echt prettig, maar meer nadelen kan ik me ook bijna niet bedenken (het volk uiteraard, maar dat moet je maar voor lief nemen dezer dagen).